27. Chránil ťa

460 35 1
                                    


Poslala som RM-ovi krátku správu a opatrne som vyrazila. Nechcela som, aby Yoongimu prišlo zle z jazdy.   

Bol bezvládny. Nevedel, čo sa okolo deje. Ani neviem, či ma vnímal. Len pozeral von oknom bez akéhokoľvek výrazu v tvári.

Bol naozaj veľmi opitý. Alkohol z neho razil na pár metrov. Bála som sa či sa nepriotrávil.

Bolo mi to celé tak ľúto. Vyčítala som si to.

Na výčitky však bolo neskoro. Hlavné je, že som ho našla skôr ako sa stalo niečo horšie. Ruky na volante sa mi triasli od adrenalínu. Stále som ho kontrolovala v spätnom zrkadle, či je hore a či neodpadol.

Bolo to najdlhších päť minút môjho života.

J-hope a Jimin zostali doma, keby sa náhodou Suga vráti. Už ma čakali v garážach a pomohli mi dostať ho von z auta.

„Prepáčte mi," z ničoho nič povedal a začal plakať.

„Suga, všetko je v pohode." Upokojil ho Jimin a preniesli ho s Hoseokom až do postele.

To bolo prvýkrát, čo na J-Hopovej tvári nežiaril úsmev. Bol vyplašený no snažil sa zostať v pozore. Mal o neho strach. Všetci sme ho mali.

Onedlho prišli aj ostatní chalani, ktorí sa ho vydali hľadať. Prišiel aj Tae, ktorý hľadal Yoongiho so Sarang. Rozhliadala som sa, či ju niekde nezahliadnem, no Sarang už neprišla. Bolo to čudné, pretože sa k nemu poslednú dobu akosi mala, no nechýbala mi.

Uložili sme bezvládneho Yoongiho do postele a prikryli ho perinou.

„Donesiem mu niečo na pitie. A asi aj vedro, keby sa rozhodol... no veď viete," povedal Tae.

S J-Hopom sme stáli nad posteľou a premýšľali sme, čo urobiť. Bolo mi z celej situácie veľmi zle.

„Všetko bude fajn. On sa z toho vyspí a ráno bude triezvy. Uvidíš." Upokojoval ma. „Mala by si si oddýchnuť. My sa o neho už postaráme. 

Vzápätí prišiel RM. „Ako mu je?" vyplašene otvoril dvere a pribehol k posteli. Suga spal nehybne na posteli.

„Myslím, že to veľmi, ale naozaj veľmi prehnal," skonštatoval JH.

„Som tu," pribehol Tae a položil vodu na nočný stolík. Pohladil ho po vlasoch a vedro položil k posteli. V tom sa Suga posadil a naplo ho.

Tae rýchlo zasiahol.

Oči som si prekryla dlaňou. Nemohla som sa na to pozerať. Tae a Jimin pomohli Yoongimu vygrcať sa. Opakovalo sa to ešte párkrát počas noci.

„My to zvládneme. Môžete si ísť ľahnúť. Tieto veci nemusí nikto vidieť." Povedal Jimin starostlivo a položil Yoongiho späť na vankúš.

„Veronika, bež si ľahnúť. Máš podliate oči. Ráno už bude lepšie, uvidíš. Budeme sa pri ňom striedať." pohladil ma JK po pleci.

Mal pravdu. Bola som veľmi unavená. RM ma objal okolo pliec a vyviedol ma z izby.

„Ďakujem, že si ho našla. Čo sa vlastne stalo?" pošepol na ceste do hosťovskej izby. Pomaly sme schádzali sklenenými schodmi dole.

„To nič nebolo. Mala som o neho strach rovnako ako vy. Našla som ho na záchodoch ..... ležal na zemi a nereagoval." Odmlčala som sa. Živo sa mi opäť vybavila spomienka.

Postavili sme sa s Namjoonom pred hosťovskú izbu a ja som sa unavene oprela o stenu.

„Bála som sa, že nedýcha. No našťastie sa prebral. Naložila som ho do auta a išla som hneď sem. Nechápem, čo sa stalo. Možno sa rozišli so Sarang alebo..."

„Veronika, žiadny Yoongi a Sarange nie je. Bolo to len akože."

„Nechápem..."

„Urobil to, aby mali novinári o kom písať. Veď si videla noviny. Nikto nehovorí o nikom inom, len o nich dvoch. Ich fotky od teba odpútali pozornosť a o chvíľu budeš mať zase súkromie. Vaše staré fotky nebude nikto riešiť. Najprv som to ani ja nechápal, ale potom mi to došlo. Chcel ťa chrániť."

„PROSÍM?"

„On nikomu nič nepovedal. Nikto nevedel, že je to jeho plán. Keď si uvidela ich fotky a ani si mu nedala šancu vysvetliť to, celé si to začal vyčítať. Dôsledok toho si dnes večer videla sama... išiel do baru. Celé to divadlo bolo len na tvoju ochranu."

Dlaňou som si prekryla otvorené ústa. Zrazu sa mi minul kyslík a všetky slová.

Ja som asi zle počula. Yoongi čo urobil?

„Ak si mala doteraz pochybnosti, či ťa má rád, alebo nie, myslím, že toto je dostatočný dôkaz. A teraz už bež spať," pohladil ma po ramene a žmurkol.

Ako obarená a s rozčarovaným výrazom v tvári som sa zvalila na veľkú posteľ v hosťovskej izbe. Stále som nevedela spracovať RM-ovu informáciu. Yoongi to urobil, aby ma chránil?!  Woow. Nalákal novinárov na to, že sú so Sarang pár a mňa tým pádom nechajú na pokoji. Páni... A Sarang si to očividne zle vysvetlila. Asi nevedela, že to bolo len akože.

Hľadela som do bieleho stropu a stále si to dookola opakovala. On ju nemiluje. Panebože.

Toto gesto vo mne niečo prebudilo. A nie len to. Celý večer a aj náš posledný rozhovor. Ja ho nemôžem stratiť. Hlavne nie po tom, čo pre mňa urobil. Už sa o neho nikdy nechcem takto báť. Musím ho chrániť.

Myslím, že je čas začať bojovať...



*Nasleduje kapitola: 28. Nový začiatok*

Lights Of Seoul / BTS [YOONGIxGIRL] ✅Where stories live. Discover now