Všetci sme sedeli v obývačke a upriamovali zrak na display.
„Tak čo chlapci, čo si myslíte? Urobí zo mňa upratovačku či kuchárku?" smiala som sa.
„Pozeraj," ukázal nadšene Jungkook na obrazovku, na ktorom sa ukázal Yoongi.
Môj pohľad úplne zamrzol. Od šoku som sa nevedela na nič zmohnúť. Neverila som vlastným očiam a ušiam. Čo to práve urobil? Naozaj to povedal?
Celá miestnosť bola úplne ticho. Chalani sledovali vlive, ale bokom pozerali na mňa a potichu sa usmievali.
„Panebože," prekryla som si ústa dlaňami. „Vy ste vedeli, čo sa chystá povedať. Celé ste to nastražili, aby ste ma videli v rozpakoch," habkala som a snažila sa udržať slzy.
Chalani sa začali veselo rehotať.
„Vy ste hrozní," nariekala som cez slzy dojatia. „On to vážne povedal? Naozaj to povedal do celého sveta?"
„Áno, do celého sveta," usmial sa Jungkook.
„Aaaa, to je tak romantické," nadchýnal sa Taehyung.
Bolo to to najkrajšie gesto na svete. Dojalo ma to k slzám a nevedela som čo povedať. Jemne som si utierala oči, aby som si nezotrela maskaru a napriek obrovskej radosti sa mi ústa krivili do plačlivej grimasy. Bola som tak dojatá. Ja ho tak milujem.
„Ooo, zlatko," dojal sa Hoesok a spolu s Namjoonom ma objali za plecia. To ma rozplakalo ešte viac a hlavu som si pred nimi radšej skryla do dlaní.
V tom sme započuli buchot dverí a Yoongi zišiel za nami do obývačky. Vedela som, že objať ho je to, čo chcem v tomto momente najviac. Celá uplakaná som vstala z gauča a rozbehla sa do jeho náručia.
Prekvapene sa usmial a líca sa mu červenali. Objala som ho okolo krku a hlavu som si položila na jeho rameno. Slzy šťastia mi stekali po lícach.
„Ty si blázon, ty si skutočne blázon."
Yoongi ma len stisol a jemne ma pohladil po vlasoch. Na jeho tvári bol hanblivý úsmev.
„Milujem ťa," pošepla som ostýchavo.
„Takže," začali chalani, „môžeme to považovať za oficiálne, že vy dvaja ste spolu?"
S Yoongim sme sa na seba váhavo pozreli a na perách sa nám zračil úsmev.
„Už bolo načase," akože prevrátil oči Jin.
„Pusu! Pusu!" začal tlieskať Hoseok.
„Pusu! Pusu! Pusu!" pridal sa zvyšok pobavených chlapcov.
„Tak už ju pobozkaj," zvolal dojatý Jimin.
Rozpačito som sa pozrela na Yoongiho tvár a hanblivo som sa usmiala. Naklonil sa ku mne a s privretými očami sme si dali pusu, ktorá bola úplne slaná od mojich sĺz. Pobavene sa zasmial a dal mi ešte jeden bozk na čelo a palcami mi utrel stekajúce slzy.
„That's my boy," preriekol hrdý Jin. Postavil sa a zamieril si to k nám. Pevne nás oboch stisol k sebe a dal nám veľké objatie.
Postupne sa pridali aj zvyšní chalani a ja som mala pocit, že som objavila raj na zemi. Nič sa nevyrovnalo tomu krásnemu pocitu, kedy som si uvedomila, že som našla rodinu. Skutočnú rodinu.
____________________________________________________________________________
Aaaaaa, tak čo vy na to? Páčilo sa vám môj malý úlet?
Chcela som to trošku oživiť, nech máte zážitok.
Viem, že to nie je dokonalé, ale snažila som sa. Neskutočne si vážim každého, kto robí videá pre zábavu, lebo je s tým naozaj veľa práce. Neviete si predstaviť, koľko človekohodín som nad tým strávila, ale stále lepšie, ako sa učiť neurofyziológiu, nie?
Ale musím uznať, bola to celkom sranda. Bavilo ma to.
Ak sa vám aspoň trochu páčil tento masterpiece, ukážte mu trochu lásky a dajte mu pár hviezdičiek. Budeme si to obaja veľmi vážiť.
Ďakujem,
Love you.
YOU ARE READING
Lights Of Seoul / BTS [YOONGIxGIRL] ✅
FanfictionKaždý ma svoje špinavé tajomstvá. Niektoré sú však horšie, ako iné. Jedno je ale isté. Každé tajomstvo sa raz vyplaví na povrch. Veronika uteká do Soulu, by mohla konečne žiť život tak, ako si predstavuje. Jej plán nenápadne splynúť s okolím a zabu...