Keď zapípal telefón, Namjoon vyvalil oči na display a s otvorenými ústami dokorán scrolloval fotky na stránke.
Nechápavo som hľadela na jeho zhrozenú tvár.
„Namjoon čo sa deje." Zopakovala som ešte raz. Odložil telefón a rukou si pretrel unavené oči. Nechápavo som na neho hľadela.
„Pozri sa sama." Rezignoval a zase si pretrel oči. Hodil mi telefón do rúk. Pozrela som sa na display, kde bola otvorená bulvárna stránka. Bol tam Yoongi.
Celá stránka bola zahltená paparazzi fotkami Yoongiho a Sarang. Vyvalila som oči.
„To čo je?" potichu som skríkla. Otvorila som galériu fotiek. Všade boli Yoongiho fotky.
Držali sa na nich za ruku a kráčali mestom. Klasické paparazzi zábery z rôznych uhlov. Našli ich ako spolu idú po ulici, ako sa rozprávajú a ako sa spolu smejú. Posledná fotka bola ako mu niečo zase šepkala do ucha. Nemali ani rúška. Bolo očividné, že to sú oni dvaja.
Moje srdce sa v tom okamihu rozbilo na milión malých kúskov. Celé sa zlomilo a krvácalo. Bolo to akoby ma do neho bodlo sto nožov naraz.
„Čo sa tam píše?" potichu som sa opýtala. Vlastne som to ani nechcela vedieť. Ale na druhej strane som sa chcela týrať ešte viac.
„To je jedno Veronika. Daj mi to. Na dnes stačilo."
Ticho som hľadela von oknom. Nevedela som čo povedať. Nevedela som, čo si myslieť. Ako zareagovať. Namjoon bol tiež ticho. Ubehla dlhá chvíľa ticha. Bolo to zvláštne.
„To je v poriadku." Po tichu som preriekla. Stále som hľadela von veľkými oknami. „Pokiaľ je šťastný on, som aj ja. A ako som vravela, nemôžem ho milovať, takže mi to vlastne... nevadí."
A cenu za najväčšiu lož storočia dostáva...
Pozrela som na hodinky na zápästí. Bolo deväť večer.
„Myslím, že by som už mala ísť. Už je veľa hodín." Postavila som sa zo sedačky a zamierila ku chodbe.
„Veronika ešte nechoď. Dáme si ešte jeden čaj. Môžeme si pozrieť film. Čo ty na to?"
„Naozaj by som už mala ísť. Pôjdem domov a budem plakať do vankúša, kým to nepredýcham." Zasmiala som sa a Namjoon so mnou. Objal ma okolo pliec.
„Tie fotky nič neznamenajú. Nič si z toho nerob. A keď sme pri tom, kde je do čerta Yoongi?!"
V tom sa spoza vchodových dverí začal ozývať hluk. Obaja sme sa prekvapene obzreli smerom k nim a potom na seba.
„To neznie dobre." Znepokojene vyhlásil RM a išiel k dverám.
Ja som len čakala v obývačke, čo sa bude diať.
Na chodbe niekto vykrikoval a smial sa. Namjoon otvoril vchodové dvere a zostal nemo stáť. Okamžite som spoznala Yoongiho hlas. Tep mi rapídne stúpol.
„Yoongi, to čo má byť?" skríkol Namjoon a otvoril dvere dokorán. Vstúpil do nich Suga a Sarang.
Yoongi bol opitý na mol. Bľabotal a tackal sa. Sarang ho oddane podopierala a držala za ruku. Vyvalene som ich pozorovala ako vstupujú do chodbičky. Yoongi vykrikoval hlúposti a ona sa len smiala ako bláznivá.
Nechcela som, aby ma Suga videl v dome a tiež aby sa cítil zle, že som ho takto videla. Rýchlo som sa skryla do kúpeľne, ktorá bola vedľa chodby.
YOU ARE READING
Lights Of Seoul / BTS [YOONGIxGIRL] ✅
FanfictionKaždý ma svoje špinavé tajomstvá. Niektoré sú však horšie, ako iné. Jedno je ale isté. Každé tajomstvo sa raz vyplaví na povrch. Veronika uteká do Soulu, by mohla konečne žiť život tak, ako si predstavuje. Jej plán nenápadne splynúť s okolím a zabu...