8. Party Party yeah

567 37 0
                                    


„Táááák, kto dostane ten najkrajší darček na svete??" zvolal Hoseok po večeri. Stáli sme spolu v obývačke a JH držal v ruke krásnu darčekovú tašku s prekvapením.     

Chalani sa pohybovali po byte hore dole a premiestňovali veci na oslavu do obývačky.

„Hoseok, prečo si si robil starosti? Ja nič nepotrebujem. Práve teraz mám všetko čo si len môžem priať." 

„Pamätám si, ako sa ti páčil môj sveter. Tak sme sa spolu s chalanmi rozhodli, že ti niečo kúpime".

Otvorila som ústa od nadšenia a nazrela do tašky. Bol tam úhľadne poskladaný hodvábny svetrík v tej najkrajšej blankytnej farbe.

„Chlapci, to nemyslíte vážne!!" vykríkla som od šťastia. Natiahla som ruky a vytiahla darček z tašky. 

„Bože ja ťa milujem!" kričala som a dala som mu veľkú pusu na líce spolu s objatím.

„Aj ja ťa milujem, veď to je jasné," povedal s veľkým úsmevom.

Ako sme tam v tom objatí stáli a ja som dostávala pusu na líce, môj pohľad sa zrazu stretol s Yoongiho očami.

Zmeravela som, ako náhle som ho zbadala. Stál v čiernych teplákoch a bielom tričku v chodbe pod schodmi a hľadel na mňa.

Jeho oči.. ach jeho oči. Hovorili niečo, čomu by som najradšej nerozumela. Zmizol mi úsmev z tváre rovnako ako jemu. 

Prechádzal okolo neho RM, ktorého Yoongi zachytil za rameno. „Čo sa to tu deje?"

„Ty to nevieš ale Veronika má dnes narodeniny. Urobili sme jej oslavu ale keďže si neprišiel dole, snáď s nami zostaneš aspoň na párty."

„Narodeniny? Ja.. ja nemám pre ňu darček." Prekvapene odvetil Suga a pozrel sa na mňa.

„To nevadí, myslím že jej stačí, že si za ňou prišiel." RM odvetil a potľapkal ho po pleci. Ich rozhovor som sledovala z J-Hopovho objatia, ktoré som sa snažila čo najskôr opustiť.

Suga sa náhle otočil a vyrazil smerom hore schodmi.

„Počkaj!" skríkla som na neho rýchlo.

V ten moment som nemyslela na nič len na to, že sa na neho potrebujem pozrieť. Potrebujem vidieť jeho tvár a jeho oči. Taška s darčekom mi spadla z ruky na zem. Vybehla som za ním do chodby.

„Suga počkaj, neodchádzaj," chytila som ho za ruku v poslednej chvíli. Pevne som mu ju stisla.

Otočil sa k mne no na jeho tvári nebol žiadny výraz. Nič len prázdno. Hľadel mi do očí a ja som nedokázala povedať ani slovko. Iba sme na seba pozerali bez jediného slova.

Držali sme sa za ruku a očami si vymieňali ospravedlnenia.

„Prepáč," pošepol.

„Prepáč," odpovedala som mu potichu. Potom mi náhle pustil ruku a odišiel hore schodmi hore do izby.

Zostala som stáť na chodbe sama s pocitom zlyhania a tej najväčšej samoty. Náhle som si spomenula na darček na celú situáciu pred tým. RM a JH na mňa mlčky pozerali z obývačky. Podišla som k nim a zdvihla spadnutú tašku.

„Prepáčte," povedala som sklamane. Cítila som sa naozaj trápne a najradšej by som sa prepadla pod zem. To sa však nedalo. Párty ešte len začínala a ja som si tento večer nechcela už viac pokaziť.

RM vykročil za mnou a objal ma okolo pliec. „Nebuď smutná. On sa vráti. To ti môžem sľúbi. A teraz poď, je čas na shoty!"

*

O dve hodiny bola párty v plnom prúde. Bavili sme sa tak dobre, že som úplne zabudla na starosti. Jedli sme, hádzali do seba jeden pohárik za druhým a tancovali. Ó bože ako sme len tancovali!

Hudba hrala na celý byt a my sme sa nechali unášať momentom. Niekedy, keď ma už nohy nevládali nosiť, musela som si sadnúť na veľký gauč v miestnosti.

Všetci sme si posadali okolo stolu, ktorý sa prehýbal pod množstvom jedla. 

„Bože Jimin, prečo stále niečo musíš jesť?!" opýtal sa ho RM v záchvate smiechu. Jimin už do seba hodil asi tretí balík chrumiek a s nikým sa nepodelil.

„Nalievam!" zavelil Jungkook a zdvihol fľašku do vzduchu.

„Ó bože ja toto kolo vynechám. Mám pocit že budem za chvíľu vracať," zúfalo povedal JH. Ležal na gauči a snažil sa nerobiť žiadne pohyby. Objednal si dve pizze a zjedol ich za 5 minút. Celé to zalial alkoholom a išiel tancovať.

„Ty si fakt idiot JH," vykríkol Namjoon. Pri pohľade na umierajúceho J-hopa sa nevedel prestať smiať.

Zobrali sme si svoj poháre a priložili ich k sebe na prípitok.

„Ooo, aha kto prišiel!" vykríkol JH a postavil sa z gauča akoby mu nič nebolo. Otočili sme sa smerom k dverám, kde stál rozospatý Suga.

„Suga poď sa s nami napiť," priskočil k nemu a objal ho okolo pliec. Yoongi sa usmial a spolu zamierili do stredu izby. Vyzeral dobre. Už mal zdravšiu pleť a dokonca sa usmieval. Ani trochu sa na mňa nepozrel, ale ja som ho pozorovala celú cestu k nám.

Zobral si pohár s vodkou a kopol to do seba. 

Sedela som na vedľajšom gauči s J-Hopom, ktorý mi stále niečo mrmlal, ale absolútne som mu nerozumela. Suga si sadol vedľa Kookieho a Jimina. Nalial si ešte jeden pohárik a na ex ho vypil. Potom zase zobral fľašu a nalial si tretí.

Neveriacky som na neho pozerala ako rýchlo to do seba hodil. Nechcela som sa na neho pozerať veľmi okato, ale nevedela som si pomôcť. Tae a Jin tancovali a zabávali tým všetkých naokolo. Aj Suga sa smial. Ani neviem, či som niekedy videla takýto jeho úsmev. Bol taký čistý a prirodzený. Potešilo ma to.

*

Ubehla ďalšia hodina či dve a ja som sa už porozprávala s každým okrem Yoongiho. Bála som sa prisadnúť si k nemu. Možno som trochu čakala že príde sám, ale moje racionálne ja vedelo, že to sa nestane.

Suga mal už v sebe viac shotov ako ja a JH dokopy. Nerátala som to samozrejme, ale jedným okom som videla, že sa stále naťahuje po fľašu.

Tancovala som s troma chalanmi v strede obývačky a veľmi sme sa pri tom bavili. Keď skončila pesnička, išla som si k stolíku pre pomarančový džús. Už som cítila alkohol v hlave. Nebola som veľmi opitá, ale moja hranica rezervovanosti sa konečne posunula na level normálneho človeka. Cca.

Suga sedel v strede gauča a opäť sa išiel natiahnuť po fľašu. Nalial si silný alkohol do skleneného pohárika a chytil ho do ruky.

„Oo, to je milé, že si mi nalial." Podišla som k nemu a shot mu vzala z ruky. Kopla ho do seba a prisadla si.

RM na mňa pozrel spoza Yoongiho a prikývol hlavou. Aj on videl že Suga pije veľmi veľa.

„Každý ďalší čo si naleješ vypijem za teba. Máš ma na svedomí."




*Nasledujúca kapitola: 9. O démonoch a záchrancovi *

Lights Of Seoul / BTS [YOONGIxGIRL] ✅Where stories live. Discover now