*Flashback*
(Pred 2 rokmi)
„Čo to preboha robíš?" otvoril dvere Mathias a vošiel mi do izby.
Na posteli bol otvorený veľký kufor a okolo neho kôpky oblečenia. Bezhlavo som vyťahovala veci zo šatníka a hádzala ich ku kufru. Po zemi sa povaľovali topánky a kabelky.
„Odchádzam. Už to tu nevydržím ani minútu," zvreskla som a hodila blúzku, čo som mala v ruke, o zem.
Vydesene na mňa pozeral. Nechápal, čo sa deje.
„Poď, pôjdeme sa prejsť. Porozprávame sa na čerstvom vzduchu."
⃰
Vošli sme do stajní a osedlali si naše kone. Ja som vysadla na moju krásku Ivy a Mathias vysadol na svojho Dallasa. Zobrali sme so sebou aj psy a cvalom sme vyšli z veľkých drevených dverí na lúku za domom.
Tieto prechádzky s mojím bratom a našimi koňmi boli pre mňa všetkým. Za naším domom sa rozprestierali veľké lúky a lesy. Vedeli sme sa tam klusom premávať aj celé hodiny.
Na nič sme nemysleli, len sme si užívali vzájomnú spoločnosť. Hlavy sa vám vyčistili a naše pľúca konečne nabrali čerstvý vzduch.
„Čo chceš robiť? Kam chceš ísť?" opýtal sa Mathi.
„Hocikam. Je mi to úplne jedno, hlavne chcem ísť preč od tejto prekliatej rodiny. Všade, kde spomeniem moje meno ma ľudia odsudzujú. Na škole ma nenávidia a ani prácu nikdy nedostanem. A to len kvôli tomu, že som sa narodila do našej zvrátenej rodiny."
„ A okrem toho," povzdychla som si, „ keď sa vráti, bude ma potrebovať. Sedem rokov o chvíľu uplynie. Ak odídem, nikdy ma nenájde a vy budete môcť žiť spokojne. Všetko bude jednoduchšie, ak sa vyparím."
„Máš plán?"
„Asi pôjdem najprv k tete Grethel do Frankfurtu. Má veľký dom, niekde sa tam u nej zašijem. A potom... ak sa dozvie, kde som, odídem niekam ešte ďalej. Zmením kontinent."
„Myslím, že viem o mieste, kde by ťa nikto nepoznal. Nenapadlo by ho ťa tam hľadať."
„Viem, na čo myslíš."
Južná Kórea
***
*Nasledujúca kapitola: 22. Sa-Rang*
YOU ARE READING
Lights Of Seoul / BTS [YOONGIxGIRL] ✅
FanfictionKaždý ma svoje špinavé tajomstvá. Niektoré sú však horšie, ako iné. Jedno je ale isté. Každé tajomstvo sa raz vyplaví na povrch. Veronika uteká do Soulu, by mohla konečne žiť život tak, ako si predstavuje. Jej plán nenápadne splynúť s okolím a zabu...