Merhabalar. Öncelikle HoşgeldinizBu bölüm fazla içime sinmedi. Ege beğenmezseniz siler, tekrar yazarım. Lütfen bölüm sonunda belirtin
Bol bol yorum yapmayı unutmayın. Ha unutmadan oy veren herkese teşekkür ederim. Son zamanlarda beklentimin üstünde oy alıyorum. Size minnettarım 🦋🦋
İyi okumaları kuzularım 🐑🐑🐑
Kaşları çatılı bana bakarken konuştu. Hala ne mesajı geldiğini bılmiyorum. Birden üç mesaj daha geldi. Yutkundum. Bendeki de şans mı? Normalde mesajın ' m ' si gelmez, abim buradayken maşallahı var.
Rüzgar abim: Ne ödevi?
Kaşlarımı çattım.
Ben: Ha?
Abim beni dinlemeden devam etti.
Rüzgar abim: Kayra kim?
Ha?
Ben: Kayra mi? O ne alaka?
Rüzgar abim: Mesaj atmış. Her şeyi yazdık diye. Yazdık? Kim ile yazdılar?
Dedi ve telefona biraz daha baktı.
Rüzgar abim: Ayrıca bu çocuklar kim?
Kimin çocukları?
Ben: Hangi çocuklar? Abi bana da gösterene!
Dedim. Abim de telefonu bana çevirdi. Kayra ve Kağan önlerinde ders notları olduğunu düşündüğüm bir fotoğraf paylaşmışlardı. Gülümsedim. Sonra diğer fotoğrafa baktım. Bu sefer aralarında ege de vardı. Gülümsemem yüzümde büyürken abim konuştu. Ciddiydi.
Rüzgar abim: Kim onlar?
Telefona bakarken konuşmaya devam ettim. Sonlara doğru kafamı telefondan çekmiştim.
Ben: Hiç ya. Arkadaşlarım ve hoşlandığım çocuk.
Dedim ve ayağa kalktım. Dediğim aklıma gelince hemen abime kocaman gözlerim ile baktım. Konuyu çevirmen gerek.
Ben: yani, Kayra nin hoşlandığı çocuk. Benim de doğal olarak hoşlandığım çocuk oluyor. Yani.. şey aslında ortada hoşlanma yok. Ya da var. Evet ya. Ben Ege den biraz hoşlanıyorum. Oh be rahatladım.
Abim zaten kaşlarını çatmıştı. Konuşacağı anda kapı çaldı ve içeriye Suna hanım girdi. Güler yüzü ile konuştu
Suna hanım: Selin hanım, Meriç bey geldiler.
Rüzgar abim gözleri benim üzerimde konuştu.
Rüzgar abim: Çık dışarı!
Suna hanım biraz afallamıştı. Hiçbir şey söylemeden dışarı çıktı. Ayıp oldu kadına neyse bir ara konuşurum onunla. Ben de kapıya doğru yürüdüm. Abime baktım ve gülümsedim.
Ben: Abicim, ben çıkıyorum.
Dedim abim kal gelmiş gibi duruyordu. Abime biraz daha baktım. Bu kadar sakin olması hayra alamet değil.
Ben: Abiii iyi misin?
Rüzgar abim: Sen birinden mi hoşlanıyorsun?