BÖLÜM 33 DEVAMI

4.6K 325 257
                                    


. Meriç ten

Ben: 10, 9, 8 ,7 ,6

Ben:Yaşasınnnn kardeşim olacak. Yasasınınnnn.

Bahçede koşuyordum. Kardeşim olacaktı. Küçücük elleri olacaktı. Ben abi olacaktım. Buyuyecektim . Artık kimse bana küçük demeyecekti.

Kardeşimi çok sevecektim. Onunla hep oyun oynayacaktım. Hatta onunla babamın bana yeni aldığı araba setim ile de oynayabilirim.

Babam: Ne işin var oğlum senin dışarıda? Hava çok soğuk. Hasta olacaksın.

Ben: Baba! Benim kardeşim olacak.

Dedim ve hemen babama sarıldım. Babam da sıkıca bana sarıldı.

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Beşiğin yanına gittim. Adını annem ve babam söylemedi. Erkek kardeşim olmuştu. Mavi renkte odası vardı. Herşeyi çok güzeldi. Ellerini tuttum. Küçüktü.

Sürekli küçük ağzını açıp kapatıyordu. Dilini dışarı çıkartıyordu. Yavaşça elini öptüm.

Annem: DOKUNMA ONA!! O DAHA ÇOK KÜÇÜK!!! HASTA OLUR!!

Hemen ayrıldım kardeşimden

Ben: Merak etme anne. Ben kardeşime zarar vermem. Ellerimi tam üç kez yıkadım. Bak çok güzel kokuyor. Üzerimi de değiştirdim. Saçımı bile taradım. Güzel olmuş muyum?

Annem: ÇIK ODADAN MERİÇ. ÖDEVLERİNİ YAP!!. 

BEN: tamam anne.

Dedim ve odadan çıktım. Kendi odama girdim. Ödevlerimi yapmaya başladım.

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Ben: Babaa neden kardeşimi götürdüler? O çok tatlıydı. Ben onu çok seviyordum. Biz birbirimize söz vermiştik.

Babam önümde diz çöktü. Ellerimi tuttu.

Babam: Oğlum, kardeşin gitmedi. Geri gelecek.

Ben: Gerçekten mi? Yaşasınnn.

Dedim. Kollarımı açarak bahçede koşmaya başladım.

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Babam: Oğlum, yeni kardeşin olacak.

Ben: Kardeşim geri mi geliyor? Baba, adı neydi?

Babam: Adı Rüzgar. Abi oluyorsun.

Dedi. Sevinçle annemin yanına gittim. Hemen anneme sarıldım. Annem de bana sarılmıştı.

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

Ben: Anne? Onu sevsem bana kızar mısın?

Annem: Hayır oğlum. Niye kızayım?

Ben: Ama öncekinde kızmıştın.

Dedim annem cevap vermedi. Ben de Rüzgar ın yanına gittim. Ellerini tuttum. Sürekli ağzını açıyordu. Ellerini öptüm.

ABİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin