[ MJ - 020 ]

1.3K 172 49
                                    

[ MAFIA JEON ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ MAFIA JEON ]

- 020 -

Jungkook menyilangkan kaki kanan di atas kaki kiri. Wajah Jaemin dipandang bersama kening yang dijongket.

"Jadi, itu aje ke?" tanya Jaemin meminta kepastian.

Serentak mereka mengangguk kepala tanda mengiyakan soalan daripada lelaki itu. Sehelai kertas diberi diletakkan di atas meja kayu. Kemudian, tubuh disandarkan di sofa.

"Semak semula."

Lamborghini Aventador; black and red [Jungkook].

Lamborghini Aventador; yellow [Taehyung].

Ferrari 250 GTO; black [Jimin].

Ferrari 250 GTO; gray [Hoseok].

Porsche 918 Hybrid; black [Taehyung].

Porsche 918 Hybrid; red [Namjoon].

Porsche 918 Hybrid; white [Yoongi].

Ferrari La Ferrari; red [Jimin].

Ferrari La Ferrari; blue [Yoongi].

Lamborghini Huracan Performante Spyder; black [Namjoon].

Lamborghini Huracan Performante Spyder; white [Hoseok].

McLAren P1; white, red and purple [Unknown].

Berkerut dahi mereka apabila melihat baris yang terakhir. Wajah Jaemin dipandang sebelum kertas itu dihulur kepada lelaki tersebut.

"Siapa unknown ni? Kau tersalah receipt ke apa?" tanya Hoseok pelik.

[ Maka, yang mana scroll tak baca sampai habis tu pun, scroll ke atas semula ]

Jaemin memandang Jungkook yang hanya membisu dari tadi. Bibir dijuihkan kepada lelaki itu yang dari tadi hanya memerhati tanpa mengeluarkan sebarang suara.

Kesemua mengalihkan pandangan ke arah Jungkook.

"Aku nak bagi soemeone," jawab Jungkook tanpa sempat mereka menyoal.

"Siapa?"

"Ada lah. Tak payah sibuk."

----------

Topi dibetulkan. Jaket kulit berwarna hitam dirapikan. Mask yang senget turut diubah kedudukannya. Suasana pusat membeli-belah pada pagi ini agak bingit. Mungkin disebabkan hari ini merupakan hujung minggu. Jadi, terlalu ramai pengunjung yang datang membeli barang.

MAFIA JEON ; 전정국Where stories live. Discover now