[ MAFIA JEON ]
- 003 -
Taeyong mula bengang. Dia mengangkat punggung bersama mata yang tajam menikam mata komposer itu. Pistol yang berada di pinggang diacukan oleh Taeyong kepada Yoongi. Komposer itu hanya menayangkan riak selamba sambil meneguk wine yang berada di atas meja.
Membesar mata Hyejin apabila melihat lelaki itu mengacukan pistol. Keadaan mula berubah tegang. Sesekali, dia cuba melepaskan cengkaman Lucas di lengannya.
"Kenapa kau tolak tawaran aku?" tanya Taeyong bersama gigi yang diketap rapat.
Yoongi berdiri lalu riak sinis diberi.
"Syarat-syarat dalam pelacuran ialah penjual, pembeli dan juga barang. Sekarang, kita tak ada masalah langsung dengan penjual which is kau dan juga pembeli which is aku. Tetapi, kita ada masalah dengan barang which is awek cantik belakang tu."
Yoongi meluruskan telunjuknya ke arah Hyejin yang berada di sebelah Lucas. Sempat dia mengenyitkan mata kanan pada gadis tersebut. Taeyong menaikkan sebelah kening tanda tidak faham.
"Syarat pelacuran ialah, gadis yang dilacur perlu bersetuju dan tahu bahawa dia dilacurkan. Dia tidak dipaksa sama sekali oleh sesiapa pun. Dia juga perlu tahu dia dijual oleh siapa dan dia akan dibeli oleh siapa.
Masalahnya sekarang, awek belakang tu tak tahu yang dia akan dilacurkan. Dia nampak terkejut bila kau kata yang kau nak jual dia atau lebih tepat, kau nak lacurkan dia pada aku. Jadi, urus niaga kita tidak boleh berlangung sama sekali sebab kau tak memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan."
Soobin sudah membentuk senyuman suka apabila dia melihat wajah tidak puas hati dari Taeyong. Lelaki itu melepaskan dengusan geram apabila melihat komposer tadi berlalu pergi begitu sahaja dari bilik tersebut.
Sempat Yoongi menepuk perlahan bahu Taehyung dan Jungkook saat dia melepasi mereka berdua. Mata Taeyong menoleh memandang Lucas dan juga Hyejin.
"Lepaskan dia," arah Taeyong kepada Lucas.
Perlahan-lahan cengkamannya yang berada di lengan Hyejin dilepaskan. Gadis itu dipandang. Hyejin menayangkan riak marah apabila matanya bertemu dengan mata Lucas.
PANG!
Jungkook dan Taehyung sudah mengecilkan mata bersama dengan mulut yang berbentuk huruf 'O' apabila melihat adegan tersebut. Sudah semestinya perit apabila kena tampar, kan? Berdesing telinga mereka yang mendengar.
Tertoleh ke kiri kepala Lucas akibat tamparan daripada gadis yang bernama Hyejin.
"Kau sedar tak apa yang kau buat?! Kau cuba jual aku dekat orang yang aku langsung tak kenal! Dekat mana kau letak maruah aku?! Bawah tapak kaki kau ke?!
YOU ARE READING
MAFIA JEON ; 전정국
Fanfiction1ST BOOK by ddyjung JEON JUNGKOOK'S FANFICTION "Mafia Jeon. Remember that name." | Romance + Action + Thriller + Dark | | Love + Friendship | Start : 7 December 2020 End : 28 July 2021 15 +