[ MJ - 010 ]

1.7K 199 171
                                    

[ MAFIA JEON ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ MAFIA JEON ]

- 010 -

Jungkook merenung Doktor Ahn dengan tajam. Secara jujurnya, dia agak gugup sedikit. Tetapi, dia perlu berbuat sedemikian untuk menyelamatkan dirinya dan juga rakan-rakan yang lain

Picu ditarik.

BANG!

Peluru tepat mengenai sasaran iaitu lutut Doktor Ahn. Tembakan dilepaskan buat kali kedua, di kepala lelaki itu.

"Ingat, Jungkook. Tempat utama yang kau boleh sasarkan sewaktu nak menembak ialah kepala, jantung dan lutut."

Akhir sekali, tembakan ketiga dilepaskan di jantung milik Doktor Ahn. Habis rebah ke tanah lelaki itu. Pegangan di tangan milik Eunha juga turut terlepas. Perkara tersebut berlaku dengan sekelip mata. Terkesima semua yang melihat.

"Apa yang aku dah buat?"

Terlepas pitol Baretta M9 yang berada di tangan. Dia menggigil teruk. Segera Taehyung berlari mendekati Jungkook lalu tubuh itu dirangkul.

"Rilex, Jungkook. Kau dah buat yang terbaik. Aku tahu kau cepat belajar. Shh, jangan nangis." Lembut Taehyung memujuk Jungkook.

----------

Baru sahaja lelaki yang bertengkar dengan Taehyung tadi mahu melarikan diri, Eunha dengan pantas mengeluarkan pistol lalu tembakan dilepaskan berkali-kali kepada lelaki tersebut. Habis darah terpercik di merata tempat. Eunha berjalan menuju ke arah lelaki itu lalu pistol diacukan tempat ke jantungnya.

"Jangan," rayu lelaki itu tersekat-sekat.

Eunha bentuk senyuman sebelum bibir dicebik tanda mengejek.

"Kau boleh jumpa Doktor Ahn dekat neraka. Selamat tinggal, Lee Hansung."

Tembakan dilepaskan tepat di jantungnya.

Ringisan seseorang menyebabkan Eunha menoleh. Kaki dia segera membawa menuju ke arah Seokjin. Wajah pucat lelaki itu dilihat. Terus perasaan sebak menguasai diri.

"Tahan sekejap. Darah kau banyak keluar ni," beritahu Eunha lalu kain yang berada di poket seluar Seokjin diambil dan ditekap dibahagian dada.

Seokjn ukirkan senyuman. "Hey, jangan menangis. Everything gonna be alright."

Seokjin yang sedang terbaring lesu di lantai mendengar bunyi derapan kaki seseorang. Mata yang terbuka separuh memandang dua orang lelaki yang sedang menuju ke arah mereka. Segera Seokjin berdiri lalu mata memandang ke arah dua orang lelaki tadi.

Mereka yang lain kelihatan terpinga-pinga tetapi turut berdiri. Tangan Seokjin memegang dada kiri yang masih lagi terasa perit. Nafas sesekali tidak teratur.

"Kau siapa?"

Seseorang mengacukan pistol ke arah Eunha. Budak perempuan itu perlu dibunuh kerana eksperimen mereka telah pun berjaya.

MAFIA JEON ; 전정국Where stories live. Discover now