23.fejezet

65 6 1
                                    

Poland szemszöge:

-Italy!

-France!

-Ausztria!

-Kanada!

-Japán!

Ez gyors volt...Nálam volt (természetesen) Italy,Ausztria és Japán.Philippinestől még a tesitanár sem tudta elválasztani a kis csicskáit,de ők csak a sarokban állnak mögötte,úgyhogy van esélyünk nyerni.

Brazília és Románia behúzták a terembe a padokat,hogy el tudjuk választani a térfeleket.A tesitanárja sípszavára mindenki beállt a saját csapata térfelére,majd Magyar és Cseh bedobtak egy-egy vörös labdát.

-Meheeet!ordította a tesitanár,a Magyarék által megteremtett hangzavar miatt.Philippinesék nem vártak sokáig,amint nálunk lett a labda,egyből kidobták Ausztriát,aki fejét rázva állt ki a terem szélére.

-Fhúúú,de jól tud célozni valaki...Hol gyakoroltad?vigyorgott Italy,miközben kidobta Kanadát.A kis közönségünk hangosan drukkolt nekünk,pedig a térfeleken eddig nagyjából semmi izgalmas nem történt...

-Jaj de vicces.Most miért lett ilyen nagy a szád,amúgy te gyáva kis féreg?célzott Italy-ra Philippines,de Italy könnyűszerrel kikerülte.

-Beszélj vele normálisan,mert a vesédet nem látod viszont.morogtam,majd elkaptam a France-tól érkező lövést,és Philippines felé dobtam.

-Engem az ne szóljon le,aki olyan lúzer,mint ti!vigyorgott Philippines,miközben kikerülte a lövésem.

-Engem az ne szóljon le,aki úgy öltözködik,minthogyha a sarkon lakna!röhögött Italy,majd farkasszemet nézett az éppen rá célzó France-al.Italy gyorsan felé dobta a labdát,így tökéletes pontossággal estek ki egyszerre.

Így egyedül maradtam Philippines ellen.Megragadtam a mellettem guruló labdát,majd hátráltam egy lépést.

-Na,most már nem vagy olyan merész mi?mosolygott lenézően Philippines.

-Ez lesz a világ legrövidebb kidobója!nevetett,majd felém dobta a labdát.Pfff,eléggé alábecsülsz te kis ribanc.Gyorsan oldalra ugrottam,majd Philippines felé szaladtam.

-Ezt jól jegyezd meg te kis nagypofájú ribanc.Most már nem tudsz a sárba tiporni.Mivel valaki átsegített ezen a nehéz időszakon.néztem a lelátón ülő Germany-ra,aki Magyarékkal együtt szurkolt nekem.

Majd hirtelen Philippines bokájához vágtam a labdát.Először síri csend keletkezett(má megin ásványkincsXD),majd a lelátóról fütyülés,taps,és különböző artikulálatlan ordibálások hangzottak el.Philippines morogva ment Kanada és France mellé,akik szintén beszálltak a fütyülésbe,és tapsba.Ezek szerint mindenki utálja ezt a gyökeret...

Mikor kifulladva odasétáltam a lelátóhoz,először Magyar rohant oda hozzám,hogy lepacsizzon velem.

-Ilyen beszólásokat húgi...Mingyá megirigyellek...nevetett,majd odaszaladt Italyhoz is.Magyar után Germany(há ki más:3)jött le a lelátóról,majd szorosan átölelt.Én nem szóltam semmit,csak a vállára hajtottam a fejem,és lábujjhegyre állva gyors puszit adtam neki.

Germany szemszöge:

-Nagyon ügyes voltál.suttogtam a fülébe,majd éreztem,ahogy Poland megszorítja a tesipólóm.

-Na,és most végignézheted,ahogy Russia és Magyar feltörli velünk a padlót.nevettem el magam.

-Azért próbálkozz Niemcy.mosolygott rám Poland,majd gyorsan felfutott a lelátóra többi lánnyal együtt.Én még néhány másodperc magamban való vigyorgás után, félve léptem a térfelünkre Brazília,Románia,Dél-Korea,és Cseh társaságában....

Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)Where stories live. Discover now