-Lennél a párom?jött oda hozzám Poland még mindig vörösen.Én nem bírtam semmit kinyögni,így csak remegve bólintottam.
A próba egész jól ment.Azt most hagyjuk figyelmen kívül,hogy amikor Ausztria véletlenül rálépett Magyar lábára,Magyar elsorolta nekünk az összes ismert káromkodását...jó hangosan...
-Na gyerekek,15 perc múlva csengetnek,szóval mehettek!Szerdán 5.órába találkozunk!köszönt el NATO,majd sietve kifutott a teremből.
-Pfúú,de elfáradtam...vánszorgott mellettem Poland,mire én felnevettem.
-De hát ez még csak az első óra!Ráadásul most tesi lesz...mondtam,miközben hátulról átöleltem.
-Akkor elmegyek átöltözni!mosolyodott el Poland,majd felkapta cicás(természetesen TITTTTTA)tornazsákját,és kifutott az osztályteremből.
-Jössz Germany?nézett rám Russia,és Ukrajna,mire én is gyorsan felkaptam fekete tornazsákom.
-Mehetünk!
Poland szemszöge:
Még 7 perc és kezdődik a tesióra...Én már rég tesicuccban üldögéltem kint az öltöző előtt a padon, egyedül.Ausztria France-szel beszélgetett,úgyhogy nem nagyon akartam odamenni hozzájuk.Így hát csöndesen előkaptam a naplómat,majd nekiálltam rajzolgatni.Közben a Panic Pills mémet dúdolgattam,így teljesen belemerültem a rajzolásba.Egy olyan világba ahol soha nem vagyok szomorú,vagy magányos...
-Eh mi ez a rózsaszín szar?kapta ki a kezemből naplómat Philippines.
-Ne!Kérlek,azt add vissza...suttogtam,mire Philippines meg a hülye barátnői csak gúnyosan felnevettek.
-Óóó,ez itt csak nem Germany?mutatott egyik rajzomra,ahol,hát igen Germany meg én egymás kezét fogjuk...
-I..igen..d...de nem adnád v..vissza?nyúltam remegve a naplómért,mire Philippines jó magasra tartotta a rózsaszín füzetet.Istenem,miért magasabb mindenki nálam?!
-Na mivan fééélsz?Most,hogy nincs itt a kis nagypofájú barátnőd,már nem is vagy olyan bátor,mi?röhögött Philippines,mire én dühösen felpattantam.
-Ne merj róla egy rossz szót is mondani,te gyökér ribanc.morogtam vissza neki.Philippines erre csak elvörösödött mérgében...
-Mit mondtál?sziszegte nekem villogó szemekkel.
-Azt hogy egy gyökér ribanc vagy!mosolyodtam el,amit azonnal meg is bántam,mivel Philippines a pólómnál fogva nekivágott a falnak.A fejem nagyot koppant,mikor belevágódott a csempébe,és éreztem,hogy rosszul vagyok...
-Miért nem hagysz már békén?kérdeztem,miközben könnyeim lassan folytak le az arcomról.
Germany szemszöge:
Russia meg Ukrajna elmentek a tesitanárnak segíteni,így én Magyarral nevetgéltem minden random dolgon.Vártam,hogy Poland mikor lesz kész,ezért folyton elnéztem a lányok öltözője felé,ahonnan most halk sírás,és kiabálás hallatszódott.
-Várj Magyar egy percet!vettem fel pulcsimat,majd otthagyva az értetlenkedő Magyart,futottam az öltözőhöz.Mi az isten folyik itt állandóan?Kérlek csak Polandnak ne legyen baja...imádkoztam magamban,majd mikor odaértem földbe gyökerezett a lábam.
-Te mindig is csak egy szerencsétlen senki leszel örökre, ezt jegyezd meg!emelte föl a kezét Philippines...Polandra?!Azonnal odaléptem Philippines és Poland közé,majd erősen megszorítottam Philippines kezét.
-Te ne merj akár egy ujjal is hozzá érni!sziszegtem neki mérgesen,mire ő egy kicsit elsápadt.
-Hagyd őt békén,te kurva,és most takarodj vissza abba a lyukba ahonnan előmásztál!engedtem el a kezét,ahonnan most halkan egy vércsepp cseppent a padlóra.
-Attól még,hogy a stréber a barátod,ugyanolyan senki leszel!fordult még hátra Philippines morogva,majd kezét szorongatva elrohant a tesiterem felé a ,,csicskáival,, együtt.Én hátrafordultam,és ránéztem Polandra,aki már csak a falnak dőlve sírt,fejét szorongatva.Én leültem mellé,és magamhoz öleltem.Fejéből kicsit folyt a vér,mire én gyorsan letöröltem(mivel?XD).
-Ma nekem miért van ilyen rossz napom?sírt Poland,majd megfordult és remegve hozzám bújt.Én csak végigsimítottam könnytől ázott arcán,és a fülébe suttogtam.
-Nyugalom Poland,most már minden rendben van.
-Bárcsak így lenne...sírt Poland,mire én egy apró puszit adtam arcára,majd még egyszer átöleltem.
-Ne is foglalkozz Philippines-el,alig vagyok még itt egy kis ideje(lassan három hónapja de mindegy..XD),de már most tudom,hogy mekkora ribanc.morogtam,majd megfogtam Poland remegő kezét.
-És azt is megtudtam,hogy te vagy a legcsodálatosabb lány az egész osztályban.nevettem,mire ő is halványan elmosolyodott.
-Nem is,én vagyok inkább a legron...kezdte Poland,de a becsengő félbeszakította.
-Na akkor induljunk is tesire,mert a tanár úr meg fog ölni minket!mosolyogtam,majd egyik kezemmel Poland-ot átölelve léptünk be az osztályunktól hangos tesiterembe.
A nap további része eseménytelenül telt.Brazília kirúgta a nyitott ablakon a focilabdáját...Philippines került minket,a matektanárunk megint beteg lett,úgyhogy volt egy nyugis óránk.Biológián röpdolgozatot írtunk mint mindig...Technikán meg hallgattuk,ahogy a tanárnő már azért is ordibál velünk,mert pislogni mertünk az óráján...Nap végén még elmentünk Amerikáékkal a plázába,és ott baromkodtunk.Délután még üzengettem Poland-al,aztán nekiálltam tanulni.
ESTÁS LEYENDO
Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)
FantasíaWARNING!Ez az iromány nagyon,de nagyon rossz,már készült/készül egy újraírt változata.Ha még nem olvastad,akkor kezd az újraírt változattal! Germany új iskolába kerül,ahol új barátok,új lehetőségek várják,és... szerelmes lesz...(természetesen)ámde a...