30.fejezet

64 6 9
                                    

Cringe megfűszerezve egy kis KHMMMMMMM utalásokkal warning XD.Igen itt élem ki a perverz és pszichopata hajlamaimat XD.Megint...

Poland szemszöge:

+és Magyar elmesélt mindent+

-Hát-gondolkoztam el szipogva-Tudom Magyar hogy próbálsz felvidítani,de ezzel nem segítesz.Próbálom őt is minél előbb elfelejteni.Csak ez most a szokásosnál is nehezebben megy.fogtam a fejem,ismét a sírás határán.

-D...de Poland,ez az igazság.Ez történt b4ssza meg!erősködött Magyar,miközben én fejemet lehajtva felálltam az ágyról.

-Magyar.Ugyanezt csinálod mindig.Minden egyes szakításom után.Az első kettőnél még elhittem az ilyesmi sztorikat,de most már örülnék,ha békén hagynál vele.Kérlek.küldtem ki a szobámból.

-Akkor ne hidd el.Pedig ez a teli bevert igazság.csapta be az ajtót maga mögött morogva Magyar.Tudtam,hogy nem szabadna ezt elhinnem neki,de néhány másodpercig eljátszadoztam a gondolattal,hogy mi van ha ez mind igaz,mert már szarul érzem magam Germany nélkül.De ha egyszer ő meg...

Valahogy holnapra megutáltatom magammal.Muszáj lesz.Pedig még csak egy nap telt el.Nagyon beleestem ebbe a fiúba...

Germany szemszöge:

Reggel kedvetlenül vágtam le a táskámat a padom mellé,majd előkaptam fekete fülhallgatóm(mert nekik meg van engedve az ilyesmi),és teljes hangerővel ordítottam a fülembe a Cradlest.Fejemre húztam sulipulcsim fekete kapucniját,majd ráfeküdtem a padra,most már a Mind Brand refrénjét dúdolgatva.Első óra ofői szóval most megengedek magamnak egy kis depizést.Meg hát,még Polandék nincsenek itt,Russiához meg csak nem megyek oda beszélgetni...

Néhány hasonló hangulatú zenével később,még max hangerővel is hallottam,ahogy Magyar ordibálva köszön mindenkinek.Tehát ha Magyar megérkezett akkor megjött valaki más is...

Én továbbra is a padon feküdtem felhajtott kapucnival,mivel tudtam,hogy a mai nap is ugyan olyan lesz mint a tegnapi.Egyszóval f4s.De a remény hal meg utoljára...

-NEKED IS SZIA TE KIS NÁCI.állt meg a padom előtt Magyar.

-Muszáj ezt most?néztem fel rá a karikás szemeimmel unottan.

-Gondolom erre számítottál,de a húgicám nem hisz el semmit veled kapcsolatban.Úgyhooogy...ezt szívtad.mondta ki a tömör igazságot Magyar.

-De legalább megpróbáltuk.fogtam meg a fejem szomorúan.Esküszöm egyszer megölöm Russiát.Megfojtom.Kivégzem láncfűrésszel...

-De csak úgy zárójelben megjegyzem,hogy ma a ping pong edzése után,tehát délután négytől otthon lesz.mosolyodott el halványan Magyar.-Mellesleg így úgy nézel ki,mint egy utcasarki drogdíler.röhögte el a mondandója végét Magyar.Miután Magyar is leült, síri csend lett a teremben.Egyedül Brazília labdájának ütemes pattogása,és a fülembe ordító zenék visszhangja törte meg a már elég kínos csöndet.

-Na jó könyörgöm béküljetek már ki.Ti voltatok a kedvenc shippem!Titeket sikerült a legjobban lerajzolnom,ne már!Most meg mind a kettőtök egy depikupac.ugrott fel Japán.

-Ja!helyeselt Kanada.

-Az jó lenne.rakta el málnaszörpjét Cseh.

-Én meg pont leszarom.forgatta a szemét Philippines.Én reménykedve a szintén kapucniját a szemébe húzó Polandra néztem.

Poland idegesen lehúzta a kapucniját,majd megigazította szoros copfját.Szeme sarkából rám nézett,majd odasétált Japánhoz.

-Akkor elkérhetem Japán?mondta halál komoly arccal Poland.

Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora