3.fejezet

74 8 0
                                    

Nagyon izgultam.Unatkoztam az órákon,pedig általában figyelek jelentkezek stb...De a mai nap más volt.

-Kedves Német,lekötelezne,ha figyelne az órámon!csattant fel idegesen fizika tanárom,mire Románia,és Brazília felnevetett.Én halkan elsüllyedtem szégyenemben,majd egy kicsit eltereltem a gondolataimat Poland-ról,és(bár kevés sikerrel),de megpróbáltam odafigyelni.

Poland szemszöge:

Ilyen lassan még soha nem telt el nap.Ezen az sem segített,hogy tesin eléggé megfutatott minket a tesi tanár,ráadásul Philipiness kigáncsolt a 7.körnél.

-Te köcsög...mormogtam magamban,miközben ő röhögve továbbfutott.Kémián már kétpercenként néztem a karcos felületű(cicásUwU TITAAAAAAAAA) órámat,és szinte elaludtam órákon.

-Ma miért vagy ilyen...izgága?suttogta féltestvérem Magyar felhúzott szemöldökkel nyelvtan óra közben.Én lassan elmosolyodtam,majd mikor kedves UN megfordult,visszasúgtam Magyarnak:

-Germany meghívott suli után valahova!mosolyogtam elpirulva.Magyar először csak nézett maga elé(biztos elkáromkodta magában az összes szentetXD),majd egy reccsenést hallottam.Magyar kultúráltan kettétörte a ceruzáját.

Vissza Németkééééééhez!

És végre az utolsó óra!Vigyorogva dőltem hátra székemen,Poland aranyos mosolyán gondolkozva,amit a kivágódó ajtó szakított meg.

-Nah gyerekek...ült le mosolyogva biosz tanárom,ami már önmagában is rosszat jelentett...

-Lapot elő.nevetett gúnyosan a tanárúr(nem,nem ilyen a biosz tanáromXD)Wunderbar...Már csak ez hiányzott.

...

-Ne felejtsétek el,hétfőn TÉMAZÁRÓ!üvöltötte a végét mindenki kedvenc biosz tanárja az utolsó óra végi zsivaj miatt.Tényleg a Tz...már most kiment a fejemből...Pedig azért ilyen ritkán van.

-Jó hétvégét mindenkinek!futott ki nagy örömmel a biosz tanár,mire mi is táskánkat felkapva siettünk ki a teremből.

-Sok sikert a randidhoz!suttogta vigyorogva Russia,mire én egy kicsit arcon vágtam.Gyanítom,hogy nem sokat érzett belőle,mert csak vigyorgott tovább.

-Na csá Germany!köszönt el még Russia,majd elment Amerika szekrényéhez.

-Szia!mosolyogtam,majd fülhallgatómat a fejemre csapva rohantam haza,közben az Everything Black refrénjét dúdolva.

Mikor hazaértem,meg sem ebédeltem,mivel már csak egy óra volt a találkozónkig Poland-al,úgyhogy össze kellett kapnom magam.Egy tűrhető állapotú fekete inget vettem fel,hozzá pedig egy sötétebb farmert.Rendberaktam Harry Pottert megszégyenítő kócos hajamat(ami nem mellesleg,úgy néz ki mintha konnektorba nyúltam volna),és letöröltem a szemüvegem.

-Menni fog ez.Nyugi Germany.mormogtam magamnak a tükör előtt.

Hova hova Germany?hallottam meg a fejemben egy mély hangot.

-Közöd nincs hozzá,te parazita állat.morogtam apámnak vissza válaszként,majd felkaptam az előszobából a pénztárcámat.Felhajtottam fekete ingem ujját,és megnéztem még az időt.

-Na még van 20 percem.nyugodtam meg,majd még nekiálltam egy kicsit olvasni.

Poland szemszöge:

Éppen készen lettem mikor megszólalt a kapucsengőnk.

-Nyitom!kiáltottam le a földszintre,de Magyar gyorsabb volt nálam.

-Á csájjjó Germany!vigyorodott el féltestvérem, majd beengedte Németet az elég kicsi előszobánkba.

Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant