WARNING CSÚNYA SZAVAK MADAFAKA!
És Soviet ott ült a kanapén vele szemben a világ legnagyobb pszichopata állatjával.Nem tudtam melyik a jobb,kimenni eléjük és lebaszni apumat,vagy sikítozva rohangálni az utcán fel-alá.Végül vettem egy nagy levegőt(hó öcsém a TESCÓBA?XD),és jó hangosan megszólaltam.
-SZIA APU,hazajöttem!léptem ki a nappaliba,majd jó feltűnően Reich-re néztem.Mindketten falfehérek lettek,és lefagyva nézték,ahogy ledobom a táskámat és...
-OKÉ.Mi.A.Fasz?!Maga halott.mutattam Reich-re-Apu te meg megváltoztál...UGYE?!
-Mi az Isten folyik itt?emeltem meg a hangom mérgesen,mire mindketten felálltak,és apum kisétált Third Reich-el az előszobánkba.Soviet kinyitotta az ajtót előtte,majd gyorsan bezárta utána.
-VÁLASZOLJ MÁR APA!üvöltöttem le a fejét,de ő csak halál nyugodtan visszaült a kanapéra és megitta a maradék kávéját.
-Ezt még ki kell találnom,hogy hogy mondjam el neked fiam.bámult maga elé Soviet,majd mérgesen belevágta a mosogatóba a csészét.
-Most kérlek menj fel a szobádba Russia Moscow.suttogta kicsit ingerülten Soviet,miközben én a kiakadás,ordibálás,és a miafaszez határán voltam.
Szinte feltéptem a szobám ajtaját,majd felkaptam az ágyamról a telefonomat.Azonnal tárcsázni kezdtem Germany számát.
-H..haló!szólt bele egy egyszerre fáradt és ingerült hang.
-Hol vagy?kérdeztem tőle,mire ő néhány másodpercnyi hezitálás után:
-Őőő...,a házatoktól nem messze.mondta Germany enyhén szakadozva.
-Mikor érsz haza?
-Egy kb. 5 perc és otthon vagyok.
-Jó,akkor készülj,mert 6 perc múlva olyan mértékű lebaszásban lesz részed,ami... hány éves is vagy?
-Ő...17.
-Oké,AKKOR AMIT AZ ELŐZŐ 17 ÉVBEN NEM TAPASZTALTÁL!nyomtam ki idegesen a telefont.
Germany szemszöge:
Oké ez mi az Isten volt?kérdeztem magamban sokadjára.Talán a kis szerelme mondott neki valamit...?Ha igen akkor Amerika,most tényleg félhet.Kicsit félve nyitottam ki a bejárati ajtót,és bedobtam a táskám a nappaliba,majd enyhén remegve felhívtam Russia-t.
-Hazaértem...Igen?nyögtem idegesen a vonalba.
Russia szemszöge:
-Oké,először is tisztázzunk valamit.Mindent tudok.És Amerika is.próbáltam nyugodt hangnemben elmondani neki.
-Oh,Bazdmeg!káromkodta el magát mérgesen Germany.
-Tehát tudtok arról...
-Hogy benned él Reich ugye?fejeztem be helyette elég mérgesen.
-Tehát akkor tudjátok.sóhajtott Germany,majd lemondóan megszólalt.
-Ezt lehet jobb lenne élőben megbeszélni.
-10 perc és ott vagyok.morogtam,majd lerohantam a tenyerébe mormogó apám mellett,és Sonicot megszégyenítően kifutottam a házból.
Germany szemszöge:
Féltem.Körbe körbe járkáltam a nappaliba,és minden egyes neszre felkaptam a fejem.Borzasztó hosszúnak tűnt ez a 10 perc.Mint egy megváltás,és egy eljövendő apokalipszisként szólalt meg a csengő.Remegve nyitottam ki az ajtót,ahol szembetaláltam magam a ,,mindjárt megöllek, jó ha tudod,, fejű Russiával.
-Hajj,gyere.sóhajtottam,majd beengedtem őt.Kicsit kínos csönd telepedett a házra,ameddig Russia levágta a kabátját(késsel?XD)a földre,majd karba tett kézzel leült a kanapéra,és belefúrta a tekintetét a szemembe.
-Figyelj,én már megpróbáltam kezelni.De nem tud...
-De igenis tudnál.Csak gyenge vagy.villant meg Russia szeme ingerülten.Én kicsit megalázva ültem le vele szembe,majd kitűrtem a hajamat a szememből.
-És én még kedves voltam veled.Egy teljesen normálisnak tűnő országgal,akiben egy pszichopata állat élősködik.És belegondolni abba,hogy kettesben voltatok Poland-al...nézett mélyen a szemembe,amitől akaratlanul is inkább a padlót néztem.
-És megpróbáltad megölni Amerikát is...tette hozzá Russia.
-Ne legyél ilyen szánalmas.
Germany szemszöge:
És ezután a mondata után,mintha elpattant volna bennem valami.Hátradöntöttem a fejemet,és elröhögtem magam.Russia kicsit sápadtan pattant fel a kanapéról(gumilabda szovjet köcsögXD),és remegve hátrálni kezdett.
-Szánalmas,ÉN?!nézett Russiára Reich.Lassan elvigyorodott,majd halálnyugalommal felállt,és közelebb lépett Russiához.
-Ha tudtad,hogy én bármikor átvehettem a fiam fölött az irányítást,és könnyűszerrel megölhetlek,akkor miért jöttél ide?sziszegte Reich vigyorogva.
Russia szemszöge:
Pánikoltam,pedig pontosan ezt akartam.Csak nyögd már ki neki!győzködtem magam,miközben Third Reich sarokba szorított.
Amúgy meg mindenkinek HEPPPPPI KRISSZMÖSZT!
Ezt a részt ismételten kedves(vagy nem kedves) starcaaaaat inspirálta.Sütit neki!
BẠN ĐANG ĐỌC
Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)
Viễn tưởngWARNING!Ez az iromány nagyon,de nagyon rossz,már készült/készül egy újraírt változata.Ha még nem olvastad,akkor kezd az újraírt változattal! Germany új iskolába kerül,ahol új barátok,új lehetőségek várják,és... szerelmes lesz...(természetesen)ámde a...