12.fejezet

72 7 0
                                    

Éppen nagyban telefonoztam,mikor csöngettek.Lassan lesétáltam a lépcsőn,majd álmos fejjel kinyitottam az ajtót.

-Csá húgi!jött be Magyar,meg Ukrajna.

-Sziasztok,milyen volt a mai nap?kérdeztem,miközben levágták a kabátjukat a földre.

-Ofő kivágott óráról,majdnem lebuktam a ,,vizemmel,, és nemsokára jön Germany a lecóval.közölte Magyar,miközben lehuppant a tévé elé Xbox-ozni.

-Miért nem adjátok oda ti a leckét?kérdeztem felvont szemöldökkel,mire mindketten nekiálltak fulldokolva röhögni.

-MIVAN?

-Kérlek szépen húgi,az enyémet el nem olvasod,Ukrajna meg...

-KUSS MAGYAAAR!!!vágott egy párnát Magyar fejéhez Ukrajna ordibálva.Ezzel elkezdődött,egy ha jól saccolom 40 perces párnacsata,így inkább csak felkullogtam a szobámba,és előkaptam a telefonom.Egy új üzenet Italy-tól,és..Germany-tól!kicsit elvörösöttem,majd megnyitottam először Iraly-ét,aki...

ItalyOWO:Ma tudunk beszélni?

ItalyOWO:Olyan magányos vagyok.

ItalyOWO:Na

ItalyOWO:Mi van máááááááár??????

ItalyOWO:Cmonnnn Polskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Khm,ezt majd később.Gyorsan visszaírtam neki,HOGY TANULOK HAGYJÁ MORE!,amire ijesztő gyorsasággal kaptam meg életem válaszát.:

ItalyOWO:XD

Gyorsan megnéztem Germany-ét is,aki csak...

XGermanyX:Szia Poland!Magyar mondta,hogy ők nem tudják odaadni a leckét,elmehetek hozzátok a lecóval?

PolandthetrollUWU:Persze,gyere.Úgyis unatkozok -_-

XGermanyX:Ok,akkor egy fél óra és ott vagyok!

Germany szemszöge:

Gyorsan felkaptam a táskámat,majd füllhallgatómat a fejemre csapva,sétáltam Poland-ékhoz.Kb. féluton járhattam,mikor apám olyan gyorsan vette át az irányítást,hogy nekicsapódtam a fekete falnak.

-MI AZ ISTEN?MÁR MEGINT?!ültem le törökülésbe,miközben figyeltem Third Reich minden mozdulatát.

-Bocs Germany,most egy kicsit fontosabb dolgom van.mormogta apám,miközben gyorsan levette a fejhallgatót,most már az ő fejéről,és belerakta a táskámba.Ezután hirtelen jobbra fordult,majd végigsétált néhány utcát(kicsit sem feltűnő,hogy a Harmadik Birodalom csak úgy az utcán mászkálXD),és odalépett egy ismerős házhoz.

-Mit keresünk Russiáéknál?kérdeztem suttogva-Ne merd bántani a barátomat!álltam föl hirtelen.

-Nyugodj már!És lehetőleg fiam,ha kérhetlek maradj csendben.Nehéz úgy koncentrálni,hogy valaki pofázik a fejembe.fogta a fejét Third Reich,majd becsöngetett.Néhány másodperc múlva,kb. apámmal egyidős férfi nyitott ajtót,akit látszólag kicsit sem lepte meg,hogy apám csak úgy beállít.

-Gyere,mielőtt valaki meglát.morogta a férfi,majd betessékelte apámat.Apám egyből a nappali felé vette az irányt,ami egybe a konyha is volt.

-A gyerekek most úgy sincsenek itthon.(ne értsd félre OK?!)Szóval megnyugodhatsz.közölte még gyorsan,majd miután Reich leült,a férfi lefőzött két adag kávét,majd az egyiket felénk csúsztatta.

-Kösz Soviet.mosolygott Reich,majd letette a csészét.Aha tehát Soviet Unió.Csodálatos.És mit keresünk itt?gondolkoztam,mire apám még jobban elmosolyodott.

-Tudod miért vagyok itt?kezdtem nevetve.

-Nem,fogalmam sincs...barátom.fogta a fejét Soviet.

-Japán Empire benne van?tértem gyorsan a tárgyra.

-Igen.Italy szülei viszo...

-Őket tudom.Szerinted miért van Italy kórházba?vigyorodott el Reich.

-MI?Az te voltál?!Nem vagy normális.nézett apámra Soviet.

-De csak ezért jöttél?

-Nem még van valami.Hogy álltok a...

-NENENE CSÖND!intette le apámat Soviet.

-MIVAN?!

-Gondolom én még mindig szegény fiad testét használod...

-T..tudom...,és gyűlölöm is magam ezért,de akkor mi van?tettem karba a kezem.

-Te tényleg ilyen hülye vagy?Ő is hallja.nevetett Soviet,mire apám,a szokásosnál is jobban elvörösödött.

-Amúgy,igen a Itay szülein kívül mindenki benne van.Japán Empire egy kicsit ellenezte a tervünket,de...

-KINYÍROM A LÁNYUKAT...sziszegte Third Reich vigyorogva,mire Soviet megint csak a fejét fogta.

-Te tényleg egy állat vagy.Azért az én gyerekeimet hagyd kérlek...suttogta Soviet,miközben beszórta a kávés csészéket a mosogatóba.

-Azt majd meglátjuk öreg barátom...mondtam,miközben megigazítottam a sapkámat.Soviet megfordult,majd remegve közelebb sétált hozzánk.

-K..kérlek Reich...tudod,hogy ők a mindeneim...fogott meg a vállamnál fogva.Én(inkább az apáááám...)csak hátradöntöttem a fejem,és rekedtesen felnevettem.

-Kérlek...suttogta alig hallhatóan,majd egy apró könnycsepp cseppent a padlóra.Nem bírtam tovább nézni.Soviet Unió könyörgő fejét,Reich pszihopata gondolatait...

-Takarodjunk innen.Ne kínozd tovább.kiabáltam a sötét falak között.

-Ezen még gondolkozom.De ne sírj már...A nagy erős Soviet elsírja magát...Na,de ideje mennem.mondtam vigyorogva.Soviet egy gyors mozdulattal letörölte könnyeit,majd kikísérte apámat az ajtóig.

-Akkor viszlát Third Reich.mondta Soviet,majd bezárta a hátam mögött az ajtót.Amint kiértem az utcára,egyből visszakaptam az irányítást,és egy kis jézusúristenmiaf+sz-szal később már(bár egy kicsit remegve),de elindultam Polandékhoz...

Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora