Először is az osztálynévsorral(de nem ABC rendben)kezdeném csak hogy tudjátok.
Germany,Poland,Amerika,Russia,Magyar,Ausztria,Ukrajna,Románia,Japán,Dél Korea,Észak Korea,Philippines,Italy,France,Brazília,Spanyol,Kanada,Szlovákia,Csehország(ez még lehet hogy változik)
Osztályfőnök:EU
Már nem bírtam tovább.Tudtam,hogy jön Germany hozzánk,de addig még órák voltak hátra.Halkan cseppent a vérem a padlóra,könnycseppemmel együtt.Telefonom egy beszélgetés volt megnyitva,amit bárcsak ne nyitottam volna meg.Zokogva ültem le az ágyamra,közben a kezemből megállás nélkül fojt a vérem.A szőnyegemen egy apró,véres üvegdarab feküdt.
Germany szemszöge:
Összeraktam a füzeteimet egy kisebb hátizsákba,majd még beledobtam a tolltartóm.
-Na,még van másfél órám...motyogtam,miközben gyorsan megebédeltem(ami egy joghurtból meg egy müzliszeletből állt...).Bekapcsoltam a Boku no hero Academia-t,majd megnéztem belőle egy fél részt,aztán felvettem valami normálisabb ruhát.A hajammal már nem is kezdtem semmit,csak megfésültem,mivel amint kilépek az utcára,már ismét szénakazal lesz.
-Na,azt hiszem készen is vagyok.húztam ki magam a tükör előtt,majd gyorsan becsaptam az ajtót,és lerohantam a nappaliba.
Már megint hozzá mész?sziszegett egy hang a fejembe.
-Miért kell neked mindig megszólalni,mikor megyek Polandhoz?Amúgy meg,baj?morogtam,mire apám felnevetett.
Csak vigyázz,nehogy történjen vele valami!nevetett,mire én undorodva megszólaltam.
-Ha akár egy ujjal is hozzáérsz,én megöllek. Már a gondolattól is kiráz a hideg,hogy Poland-nak valami baja esik...
Hogyan fiam?Hogyan?nevetett tovább,mire én megpróbáltam ignorálni több-kevesebb sikerel.
-Gyűlöllek,csak,hogy tudd.morogtam még vissza mérgesen,majd felkaptam a táskám,és bezártam az ajtót.Fülhallgatómat,mint mindig a fejemre csaptam,és elindultam Polandékhoz.Éreztem,hogy apám megpróbálja megint átvenni az irányítást,de most nem hagytam.
-Rohadj meg.mondtam neki még két refrén között.
A cipőm egyhangú kopogása,meg a halk dúdolgatásom zavarta meg az amúgy síri csendes utcákat.Igen csak én vagyok olyan hülye,hogy lassan este 8-kor kint mászkálok.(HÁ DE MORE KORONA VAN!!44!!!!4)
-Éssss ez az!álltam meg Poland-ék háza előtt,majd becsengettem.
Poland szemszöge:
Hirtelen megszólalt a csengőnk,mire én ijedten néztem az órámra.
-Mi,dehát még csak....majd eszembe jutott,hogy nem állítottam át az órámat.
-Ó ilyen nincs.szipogtam,majd pánikolva gyorsan bekötöttem a kezem,és Flash-et,megszégyenítően öltöztem át,és lerohantam ajtót nyitni.
-Szia Germany!próbáltam mosolyogni,de úgy érzem nem nagyon sikerült.
-Szia!V..valami gond van?lépett beljebb Germany.
-Ja nem semmi...töröltem meg gyorsan a szemem.Germany,erre csak felvonta a szemöldökét,de a tekintetemet látva inkább nem szólalt meg.
-Na szerintem tanuljunk inkább itt lent, mivel a szobám elég kicsi.néztem még Germany aggódó szemébe,majd felrohantam a könyveimért.
Germany szemszöge:
Poland gyorsan felfutott a könyveiért,én addig kipakoltam az enyémeket.Láttam rajta,hogy valami nincs rendben,de nem mertem rákérdezni.Fura.Pedig Poland mindig pozitív és vidám...
-Akkor,mivel kezdjük?kérdezte Poland,miközben lerakta könyveit a kanapéra.
-Hmmm,mi lesz a legközelebb...?néztem a könyveink sokaságát halványan elsápadva.
-Fizika.Az mindkettőnknek közel van...sóhajtott Poland,majd mindketten előkapartuk a fizika füzetünket.
-Germany?szólalt meg Poland,kb.15perc aktív magolás után.
-Ja?néztem fel rá,mire ő felállt a kanapéjukról,és odasétált hozzám.
-Ezt el tudnád magyarázni?nyújtotta oda a füzetjét,majd lassan bólintottam.
-Persze,ezt mi is vettük!Na akkor....
Gyorsan teltek az órák,és lassan már mindennel készen voltunk.
-Na,mindennel megvagyunk!raktam el mosolyogva a könyveimet,majd Polandra néztem.A kémia füzete a földön hevert,ő pedig egyik lábát lelógatva a kanapéról, aranyosan elaludt.Halkan felnevettem,majd felemeltem,és elindultam a szobája felé.
Csak nem hagyhatom ott lent...gondoltam,miközben felvittem a lépcsőn.Nem vagyok a sport embere,de azért Poland elég könnyű volt.
-Szerintem ez lesz az....nyitottam be a szobájába.Nem is figyeltem a ,,környezetem,, csak leraktam az ágyába,és betakartam.
-Jó éjt Poland!suttogtam,majd még kitűrtem a haját a szeméből,és apró puszit adtam a homlokára.Megpróbáltam halkan kimenni a szobából de valami apró csillogó dolgon megakadt a szemem.Lehajoltam,és felvettem az...üvegdarabot?És miért van rászáradva vér..?sápadtam el,majd hirtelen bevillant Poland szomorú arca.Tudtam,hogy van valami baj.Nem is kicsi.
Ja=igen(gondolom ezt azé mindenki tudta...XD)
VOUS LISEZ
Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)
FantasyWARNING!Ez az iromány nagyon,de nagyon rossz,már készült/készül egy újraírt változata.Ha még nem olvastad,akkor kezd az újraírt változattal! Germany új iskolába kerül,ahol új barátok,új lehetőségek várják,és... szerelmes lesz...(természetesen)ámde a...