43.fejezet

70 8 1
                                    

Wwwwwwarning cenzúrázatlan káromkodások.Meg sértések.Meg egyéb nyalánkságok. :3

Másodjára pedig tessék kis Sylveon mániás,teljesítettem a kérésed.

Harmadjára...jó olvasást!

Poland szemszöge:

Oda sem figyeltem az előttem lévő dolgozatra,csak sebesen írtam be a válaszokat.Mellettem Italy rugdosta a lábamat a pad alatt,segítséget kérve.Én rászóltam,hogy tanuljon,mert egy négyessel, kettő hármassal és egy egyessel ne várja év végén az ötöst.Mindig csak legyintett mondván,hogy az még mesze van.De már lassan itt a március,és nem csak ő,hanem a fele osztály bukásra áll.

Észre sem vettem,hogy már végeztem.Átfutottam a válaszokat,majd kicsit hátradőltem,hogy Italy villámgyorsan másolni tudjon.Körülöttem még mindenki nagyban körmölt,másolt,puskázott,vagy sutyorgott a padtársával.Germanyra néztem,aki már rég leadta a dolgozatát,ignorálva Russia könyörgő tekintetét.Nem értem miért nem akar neki segíteni...A karácsonyi bált már mindenki elfelejtette.Ezek szerint ő nem.Pedig jól elbeszélgettek egymással,egészen decemberig.De az már lassan vagy három hónapja elmúlt.

Kicsit elbambulhattam,mivel Germanynak is feltűnhetett,hogy vagy már 5 perce őt nézem.Érdeklődve figyelt,majd a dolgozatom felé biccentett.Bólintottam,jelezve,hogy minden rendben.Elmosolyodott,majd visszanézett a mellette szenvedő Russiára,és szemét forgatva halkan súgni kezdett.Russia megrázta a fejét,gondolom nem értett egy szót sem.Niemcy hangosabban súgott neki,de Russia csak megint megrázta a fejét.

-Akkor mégis mit akarsz?-morgott rá magáról megfeledkezve Germany félhangosan.A tanár szerencséjére csak felkapta a fejét és végigmérte az osztályt,majd visszamerült az előtte heverő könyvbe.

Óra után pedig kezdődhetett újra a káosz.Csak most Niemcy is rátett egy lapáttal.Fura mi?

-HA MOST MIATTAD KAPTAM VOLNA EGYEST,ÉN KÖRÖMVÁGÓVAL VÁGTALAK VOLNA CSÍKOKRA!-dühöngött Germany.

-Bocs stréber.Ez van.-forgatta a szemét Russia,ölében Amerikával.

-Ez van?EZ VAN?!Az, hogy baszol tanulni az miért az én bajom legyen ruszki?!-idegeskedett tovább Germany.

-Nemtom.De esetleg lenyugodhatnál.Nem kell mindenért leordítani a fejem náci.-karolta át Russia Amerikát.

-Ne merj nácinak hívni ruszki.-susogta Germany idegbetegen.Hiába álltam ott mögötte féltem hozzászólni.

-Mer mi lesz?Az vagy.Engeded,hogy a faterod irányítson mindenben.-röhögött Russia.

Germany szeme megrándult a méregtől,majd bezárta a kettejük közötti távolságot.

Meg fogja ütni.villant át az agyamon a felismerés.Gyorsan kapcsoltam,és hátrarántottam Németet a röhögő Russiától.Nem tudom,hogy jutott ez az eszébe.Ennyire nem borulhat el az agya,hogy ne tudjon gondolkodni.Russia egy csúnyább nézésétől már meghalna...

Megfogtam a kezét,és kirángattam az osztályból.Becsaptam mögötte az ajtót,hogy a többiek ne halljanak semmit,majd megálltam Germany előtt.

-Engedj el Pollen!Had nyírjam ki!-morgott Germany idegesen.

-Niemcy nyugodj már!Ha Russia visszaüt,te repülsz ki az ablakon.Hogy jutott ez eszedbe?ráztam meg a vállánál fogva.Germany vett egy mély levegőt,majd feltolta az időközben lecsúszott szemüvegét.

-Utálom,hogyha valaki felhozza apámat.Gyűlölöm.-motyogta Germany egy fokkal nyugodtabban.

-Tudom Niemcy, tudom.De ez nem jogosít fel arra,hogy úgy viselkedj mint egy dühöngő vadállat.Ijesztő vagy ilyenkor.-nyomtam neki a falnak.Germany egy kicsit zavarba jött,a kialakult helyzettől,de nem ellenkezett.Legalább már nem ingerült...

-Na,mi az Miszter Idegbeteg?Meg sem szólalsz?(Missssszter XD)-vigyorogtam a teljesen elpirult Németre.

-Nem is vagyok idegbeteg!Csak...-fogta meg az államat.-Csak könnyen ideges leszek.De ugye nem vagy rám mérges?

-De.Nem tudsz higgadtan gondolkozni.-sóhajtottam.

-Rendben akkor legközelebb normális leszek.Most már jó?-mosolygott Germany.

-Igen,jó.-hajoltam hozzá közelebb,és apró puszit nyomta a szájára.Germany viszont megragadta  a fekete pulcsim elejét,és visszahúzott magához.

-Hova hova ilyen sietősen Pollen?-karolta át egyik kezével a derekam.Mielőtt válaszolhattam volna,lehajolt és ráérősen megcsókolt.

Tekintettel arra,hogy egy iskola folyosóján álltunk viszonylag gyorsan váltam el Germanytól,amire csak csalódott vinnyogást kaptam válaszul.

-Niemcy ne csináld.Az iskolában vagyunk.Így is sokan furán méregettek minket...-nyitottam ki előtte az osztályunk ajtaját.

-Akkor kérlek folytasd suli után nálam...-simított végig a vállamon Germany,majd felkapta a matekcuccát és kislisszolt a teremből.Én pedig csak fejemet ingatva néztem utána.

Germany szemszöge:

Most visszagondolva tényleg nagyon gyökérül viselkedtem.De mikor nem?Így sem kedvelem kifejezetten Russiát,már csak az kéne,hogy miatta bukjon a majdnem tökéletes átlagom.Legközelebb majd tanul,mert a náci nem fog neki segíteni...

A nap végére sem történt ennél érdekesebb dolog.Leszámítva a biológia röpdolgozatot.De azt már megszoktuk.Utolsó órán,pedig végigszenvedtünk egy irodalmat,és már mehettünk is haza magolni,a holnapi doga rengetegre.

Amint hazaértem egyből jelzett a telefonom,hogy valaki írt viberen.

PolandthetrollUwU: Akkor ma mehetek hozzátok Niemcy?Nem zavarok?

XGermanyX: Dehogy zavarsz,gyere csak.Apa úgyis dolgozik~

PolandthetrollUwU: Perverz állat

XGermanyX: Tudom~

PolandthetrollUwU: Befejezted XD?

XGermanyX: Igen :)

PolandthetrollUwU: Akkor fél óra és ott vagyok :3

Mosolyogva raktam le az íróasztalom szélére a telefonom.Fél óra alatt meg kéne csinálnom az összes házit,tanulni holnapra,meg rendet kéne raknom...

Ki engedte meg,hogy áthívd?-nevetett Reich a fejembe.Fájdalmasan összerándultam,de ő csak nevetett tovább.

-Hagyd már abba!-nyöszörögtem a fejemet fogva.

Jó jó,meg sem fogok szólalni.Ennyire nem bírod már?-kérdezte Reich.

-Eddig sem bírtam,hogy bennem élősködsz.De most már csönd.-fókuszáltam újra a kétoldalas matek házimra.

Gyorsan lezavartam a tanulást,majd elraktam az éjjeliszekrényemről a fájdalomcsillapítókat.Kicsit rendet raktam,majd lementem a nappaliba sorozatozni addig.








Jó napot/reggelt/estét mindenkinek!Elkezdődött a nagybetűs VAKÁCIÓ! úgyhogy eléggé aktív leszek (mindenki rohadt nagy örömére XD)...

De a könyveim újraírását csak akkor kezdem el,amikor lezárom ezt a könyvet,mert nem szeretnék egyszerre annyi mindent írni.

Nadehátakkorugye(és ez még mindig egy szó) mindenkinek kellemes nyarat kívánok!

Flareon legyen veled!


Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)Where stories live. Discover now