Poland szemszöge:
Egyre többen lettünk lettünk az osztályteremben,és idő közben hozzánk csapódtak Russiáék, Ausztriáék és France is beszélgetni.Később Japánék is megunták,hogy egyedül animéket néznek,így ők is odajöttek hozzánk.Így csak Philippinesék maradtak egyedül az osztályban,de ők annyira nem érdekeltek.Japánékkal eléggé összehaverkodtunk,még én is jóban lettem az anime és shipp mániás lánnyal,és unokatestvéreivel.Ilyen is régen volt már.Amióta ,,összejöttem,, Germanyval úgy érzem kezdek visszatérni a normális kerékvágásba.Újra nyitott lettem az új barátokra,az új hülyeségekre.Nem gondolkoztam egész nap az elcseszett életemen,nem érdekeltek a k+cs+gök az osztályból.És ha belegondolok,hogy ez mind csak azért van,mert Germany megpróbált kirángatni a depressziómból...
Eme skodálatos felismerésem után,hatalmas mosollyal az arcomon magamhoz öleltem a mellettem ülő Germany-t,aki egy kicsit ,,ezt most úgy miért?,, fejjel,de szintén nagy mosollyal visszaölelt mindenki előtt.
-Ne csináljátok már,mer bevérzik az orrom.törölte meg vérző orrát Japán,mire mindenki felnevetett.
-Szegény köcsögök egyedül maradtak!nézett Philippinesre Russia.Philippines erre felkapta a fejét,de egy pillanatnyi hezitálás után,még sem szólt vissza.
-Kösz.morogta,majd szemét forgatva visszamerült a telefonjába.
-Máskor is baromarcú!szólt oda Magyar,mire újra hangosan felröhögtünk.
Majd hirtelen egy halk kopogás hallatszódott az ajtó felől.A kis társaságunk(inkább Philippineséken kívül az egész osztályXD) egyszerre csendesedett el,miközben én reménykedve kitoltam a székem.Az ajtó lassan kinyílt,és belépett rajta a begipszelt kezű Italy.Az egész osztály(még mindig Philippineséken kívül) odarohant a zavarba jött Italyhoz,és begipszelt kezével nem törődve kezdtük ölelgetni.
-ANNYIRA HIÁNYOZTÁL TE KIS SZERENCSÉTLEN!öleltem magamhoz barátnőm.Italy szorosan magához ölelt,miközben a többiek egy kis teret hagytak nekünk.
-Na és mi történt?Mi csak annyit tudunk,hogy megtámadtak,vagy valami ilyesmi.kérdezte az átlagban csendes Cseh.Erre mindenki kíváncsian a zavarban lévő Italy felé fordult.
Germany szemszöge:
És ezen pontot tudatosult bennem,hogyha Italy kinyögi,hogy Reich volt az aki rátámadt,akkor nekem végem.Ki barátkozna egy olyan országgal,akinek az apja egy hírhedt őrült gyilkos,aki most hirtelen,mint egy Jézus paródia visszajött a halálból.
Kicsit elfehéredve néztem az enyhén vörös Italy-t,aki néhány másodpercnyi feszült várakozás után széttárta a karját.
-Foggggalmam sincs.hajtotta le a fejét.
-Az hogy lehet?nézett ki a ,,tömegből,, Amerika.
-Az orvosok szerint amnéziás vagyok.vonta meg a vállát Italy-t.
-Na,de meséljetek miről maradtam le?kérdezte hatalmas mosollyal az arcán.Én és Russia megkönnyebülten kifújtuk a levegőt,majd Italy(HÁ NA MEG POLAND) padjához csoportosulva becsengőig beszélgettünk.
Poland szemszöge:
Még órák alatt is sutyorogtam Italy-val(nem minthogyha annyira figyelnénk amúgy...),aki szintén elmesélte mindenkinek,hogy mi volt a kórházba,hogy volt,mit csináltak vele stb.
Aztán elérkezett a nap második fele.A töri órát valahogy még túléltük,de következő óránk tesi,aztán ének.Két sz+r óra egymás után.Szuper.De legalább már itt van Italy...
-És hallod meg sem mozdulhattam.mesélte a kórházi storyjait Italy,miközben öltöztünk át tesire.
-És ugye nem volt semmi probléma,ameddig én a kórházban punnyadtam?kérdezte Italy,majd megpróbálta magára erőszakolni a mosásban összement tesi pólóját.
-Hát izé-kezdtem félve-Philippinesék néhányszor csesztettek...
-ÉN ESKÜSZÖM EGYSZER KIVÁGOM AZ ABLAKON AZT A RIBANCOT!fakadt ki Italy mérgesen.
-DE...
-MI DE?nézett vissza rám Italy.
-De Germany mindig megvédett.mondtam vörösen,miután rájöttem,hogy elfelejtettem közölni kedves Italy-val,hogy khm...az ő szavaival élve HÁ MI EGYÜTT VAGYUNK MORE.
-ÓóÓóÓ...vigyorgott Italy,majd feladta a próbálkozást a tesipólójával,és inkább felvett egy neon vörös pulcsit.
-Megtörtént,összejöttetek????fogott meg a vállamnál,majd vigyorogva fangörcsölni kezdett.
-I..igen.nyögtem ki zavaromban,mire ő vidáman felsikított,ezzel magunkra vonva az összes bent tartózkodó lány figyelmét.
-AZAZAZAZAZAZ!MORE.HÁ MÉ NEM MONDTAD EL???!rázott a vállamnál fogva Italy.
-Hát izé...
-Ésssss mi volt még?vigyorodott el a maga perverz stílusában,mire én azonnal fejbe vágtam a tornacipőmmel.
-Nem.Fúj.Nem.vágtam hozzá a másik pár cipőm is.
-Nyeh...dörzsölte fájó fejét Italy ott ahol eltaláltam.
-Megérdemelted...vigyorogtam,miközben felraktam a fogasra a tornazsákom.
-Lennétek szívesek halkabban lúzerkedni?Épp Tik-Tok videót készítenék.forgatta a szemét Philippines.
-Tik-Tok?Az pont hozzád illik.vigyorodott el Italy.
-Igen tudom.Mindenki tudja,hogy imádom a zenét.húzta ki magát Philippines.
-Nem,nem azért.nevette el magát Italy.Én,és Philippines is értetlenül néztünk a rajzmániás Italy-ra,aki továbbra is magabiztos mosollyal figyelte Philippinest.
-Akkor miért?tette le a telefonját Philippines.
-Mert tökéletes munkafelületet ad számodra.nevette el magát Italy.Itt már nekem is leesett,hogy mit akar,így én is fuldokolva dőltem neki az öltöző falának.Italy ezen mondatára Ausztria és France is elnevette magát az öltöző másik végében.
-Meghülyültél?mosolyodott el lenézően Philippines.
-Nem.Csak gondoltam mivel ez a most a ,,legnépszerűbb oldal,, ezért itt elég sok ügyfeled akad a ribanckodásodból...vonta meg a vállát Italy.Erre még Philippines kis barántői is kiröhögték a kis főribancot.Italy győztesen elmosolyodott,majd megfogta a kezem,és kirángatott az öltözőből,otthagyva a méregtől elvörösödött Philippinest,és a fuldokló Ausztriáékat.
Germany szemszöge:
Russiáék épp valami sorozatról beszélgettek,én meg csak a lányok öltözője felé bámultam.Kedvelem én Russiéákat,csak most nem volt kedvem beszélgetni velük.Így hát maradt a bambulás.
Majd hirtelen kivágódott az öltöző ajtaja,és kilépett rajta először a nevetéstől fuldokló Italy,majd a szintén hangosan nevető Poland.
-Na,mi történt ott?fordult Magyar is a lányok felé.
-Jó kérd-nézett oda Russia is,de ekkor megszólalt a becsengő...
Poland szemszöge:
-Ez gyönyörű volt Italy.pacsizott le France Italy-val.
-Ja,most végre megkapta a kis ribanc.nevetett Ausztria,majd így összecsoportosulva léptünk be a tesiterembe,ahol már a fiúk nagyban nyújtottak.Jobban mondva a legtöbb fiú...
-Hol van már megint a tanár?kérdeztem levakarhatatlan vigyorral az arcomon.
-Az egy nagyon jó kérdés.állt föl Russia.
-De még jobb kérdés az,hogy mi történt az előbb?jött le a bordásfalról Germany kíváncsian.
-Italy jól beoltotta Philippinest!Még a kis csicskái is kiröhögték!mondtam,miközben megigazítottam a copfom.
-Méltó visszatérés öcsém.füttyentett Magyar.
Germany szemszöge:
-RENDBEN GYEREKEK!-ordította a tesitanár a keletkezett hangzavarban-Most a lányok jönnek!Lányok közül legyen mondjuk...Poland,meg Philippines csapatkapitány!
Mi Magyarral gyorsan felrohantunk a lelátóra,mivel ez lesz az évszázad kidobója.Legalábbis Magyar szerint.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)
FantasiaWARNING!Ez az iromány nagyon,de nagyon rossz,már készült/készül egy újraírt változata.Ha még nem olvastad,akkor kezd az újraírt változattal! Germany új iskolába kerül,ahol új barátok,új lehetőségek várják,és... szerelmes lesz...(természetesen)ámde a...