46.fejezet

103 7 0
                                    

Kirakjam a cringe warningot?Hm.Nem most inkább nem.Aki itt van az már úgy is tudja XD.

Reich/Germany szemszöge:

-A legfontosabb először is, a beavatkozás utáni...hatások.

-Igen.Ugyanis ezután sem leszel halhatatlan,ugyanúgy érezni fogod a fájdalmat.Ízeket viszont nem fogsz érezni.A külsődön...

-Vagyis a kinézeteden...-szólt bele Soviet mondandójába Japán Empire.

-Japán beszéltem ha nem zavar.Tehát a kinézeteden nem fog látszani,hogy öregszel.-mondta Soviet unottan.

-A másik fontos dolog,hogy mégis hogyan fogjuk kivitelezni ezt az egészet.-mosolygott Japán Empire,mintha csak azt beszélnék meg,hogy milyen fagyit kérnek.

-Amiatt sem kell aggódnod,megoldottuk.Japánék pincéjében fogjuk megcsinálni.Egy apró kis szerkezettel,na meg orvosi beavatkozással.-biccentett Soviet.

-Orvosi beavatkozással?De én nem csak Germany fejében létezek?-húzta fel a szemöldökét Reich.

-Nem.Fizikai tested is van.Itt előttünk.-fújt még egy rágólufit Japán Empire.Kezd rohadtul idegesíteni,hogy mint valami rossz tinédzser,két percenkét szórakozik azzal a nyamvadt rágóval.

-Értem.És még egy fontos kérdés.-mérte végig Reich a vele szemben feszengő társait.-Ez mennyire fog nekünk fájni?

Kínos csend telepedett a társaságra.Soviet komoran másfelé nézett,Japán Empire pedig Reich cipője orrát bámulta.A csendet egyedül a falon ütemesen kattogó óra törte meg.Tik-tak,még mindig semmi válasz.Még néhány idegtépő másodperc,és Reichnek elpattan az összes (még) létező idegszála,és ordibálni kezd megszeppent szövetségeseivel.

-Hát ezzel kapcsolatban van egy igazán,de tényleg nagyon pici probléma...-kuncogott óvatosan Japán Empire.Végre megtörte valaki a nyomasztó,kínos csendet.Habár,talán jobb lett volna,ha csöndben maradnak.

-Mégis mi?-hallgatta el egyetlen gyilkos pillantással apám.

-Mivel ez egy eléggé nehéz műtét lesz,nagy esély van rá-

-Vagy kicsi esély van rá...-próbált szépíteni a tényen Japán.

-Japán kussolj.Tehát van rá esély,hogy Germany teste egyszerűen felmondja a szolgálatot.-bökte ki Soviet.

-HOGY TESSÉK?!-fakadtam ki,úgy gondolom jogosan.Oké,tisztában voltam vele,hogy ameddig apa itt van velem,addig simán kinyiffanhatok.Ebbe beletörődtem.Elfogadtam.De,hogy a műtét közben is meghalhatok?Egyáltalán én ebbe hol egyeztem bele?!

-Vagyis belehal.-húzta el a száját Japán Empire kínosan feszengve.

-Hogy értitek azt,hogy lehet,hogy bele fog halni?!-pattant fel Reich a kanapéról.-Arról volt szó,hogy mind a ketten túléljük,és megy tovább az élet.Ennyi.ENNYIT NEM BÍRTATOK MEGCSINÁLNI?!HASZNAVEHETETLENEK!

Japán Empire szégyenkezve lehajtotta a fejét,meg sem próbálva felvenni a szemkontaktust Reichel.Szemmel láthatóan félt tőle.Soviet viszont csak komoran meredt Reichre.Tekintetével szinte átszúrt minket.

-MI A FASZT CSINÁLTATOK EDDIG?!EGY EGYSZERŰ MELÓT IS ILYEN SILÁNYUL VÉGEZTEK EL?-dühöngött tovább Reich.Ingerülten járkált körbe-körbe,szövetségesei pedig ugrásra készen követték minden mozdulatát.

-Azért nem olyan egyszerű...-mondtam nyugtatásképp.Az ordibálásától kezdek megőrülni.De persze Reichet kicsit sem érdekelte,hogy megszólaltam.

-A megbeszélésnek vége.Mehettek.-morogta idegesen.Japán Empire azonnal ,,elmenekült,, hangosan becsapva az ajtót.Soviet viszont felállt a helyéről,és leült mellénk.

Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)Where stories live. Discover now