Poland szemszöge:
Third Reich.Mi a franc?És hogy?Hol?Ki?(XD)gondolkoztam magamban,miközben leültem a rajzolgató Italy mellé.
-Új shipp.vigyorogtam rá,kiszakítva magamat a kis álomvilágomból.
-Tényleg?Na kik azok?KIK?NA KIK MONDJAD MÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!vette elő shippes füzetét Italy(mer olyanja ugye mindenkinek van).
-Italy x France.röhögtem el magam.
-Nem vicces.És nem is igaz.vörösödött el Italy.
-Ühüm,persze.Nem baj ha igen...
-Oké akko igen!Örülj!fordult el Italy.Mielőtt hozzászóltam volna,belépett a terembe a fizika tanárunk,és elkezdődött az óra.
Germany szemszöge:
Egy semmitmondó németórával később következett az utolsó óra.Tesi.
Poland most Italyval volt úgyhogy nem akartam zavarni,így én Russiáékkal mentem.Mikor Amerika megint elkezdett Philippines miatt nyafogni,észrevétlenül hátrarántottam Russiát a pulóverénél fogva.
-Elmondtam neki.Örülj...engedtem el a pulóverét.
-Na és,mit mondott?nézett rám Russia.
-Hát,izé...nem pontosan mondtam el neki,hogy hol is van Reich...próbáltam javítani az előző kijelentésemen.
Még jó,hogy nem.Meg is öltelek volna.duzzogott Reich.Esküszöm már hiányoltam,hogy megszólaljon.Mostanában minthogyha kevesebbet pofázna...
-HOGY TESSÉK?húzta fel ingerülten a szemöldökét Russia.
-Annyit tud,hogy él.Azt már nem,hogy hol...sütöttem le a szemem.Néhány másodpercig csak Amerika káromkodását,és Magyar válaszait lehetett hallani(valszeg közben Oroszka ideg összeroppanást kapott),majd Russia mérgesen kifújta a levegőt.
-Hogy lehetsz ilyen hülye???-tette föl a költői kérdést-De jobb a semminél.
-Lányoknak 18,fiúknak 25 kör futás!Aki végzett mehet kidobozni!Romániát meg keltse fel már valaki!ordította a tesitanárunk.Sem a futás,sem a kidobós gondolata nem okozott nálam nagyobb örömöt.Nekem adjanak 50 egyenletet,vagy valami kémia kísérletet.Azt szívesen megcsinálom,de hogy én fussak,vagy a szemem mozgatásán kívül mást is csináljak na az má nem megy...
Rajtam kívül csak Poland nem örült a futásnak,mindenki más egymás belét kitaposva versenyeztek,én meg Polska meg csak álltunk ott,és néztünk magunk elé.
-Futunk együtt?mosolyogtam Polandra.
-Van más választásunk?nevetett,majd megpróbáltunk az óra végéig nem meghalni.
Suli után Polandal a plázában mászkáltunk,mert Magyarék piálni mentek.Én a szilveszteri eset miatt nem akartam menni,Poland meg csak simán nem bírja az alkoholt.Eredetileg mozizni jöttünk,mivel reggel a neten láttam,hogy ma vetítenek valami horrort,de Poland(ha má itt vagyunk alapon)még előtte vett magának egy fekete-lila kesztyűt.
-A régi kiszakadt Blacky-nek köszönhetően.
-Blacky?húztam fel a szemöldököm kérdőn.
-Az egyik macskánk.Egy fehér folt van a szeme körül.És aaaaaanyira cukiii!mosolygott Poland.
-Már kezdem azt hinni,hogy a macskákat jobban szereted mint engem.nevettem el magam.
-Ne hülyéskedj Niemcy.vörösödött el Poland,majd egy puszit nyomott az arcomra.
-És amúgy mit nézünk?kérdezte,miközben én megvettem a jegyeket.(mivel Germany nem dolgozik,ezért az anyja küld neki valamennyit hónaponként.Igen ő ilyen kis csóróXD)
-Azt még nem árulom el.vigyorogtam.
-Csak ne legyen-kezdte Poland,miközben beléptünk a teljesen üres terembe-horror...sápadt el Poland,mikor megjelent a vásznon a cím.
-Te hülye,behoztál egy horror filmre???rángatta meg a kezem Poland.
-De most nem egyedül vagy.emlékeztettem gyorsan,mert elkezdődött a film.(ezt a mondatot nem magyarázom el inkábbXD)
Poland mondjuk úgy,hogy aránylag jól bírta ezt a közepes horrort.Én személy szerint imádom ezt a műfajt,bár beismerem én sem rezzenéstelenül néztem végig.Nagyjából a második jumpscarenél Poland halkan felsikított,majd az ötödik után inkább beleült az ölembe,és a mellkasomba bújva nézte tovább a filmet.
-Még egyszer megnézetsz velem ilyet,kiváglak az ablakon.játszott duzzogást Poland.
-Valld be azért olyan rossz nem volt...nevettem halkan,miközben az utcán sétáltunk.
-Hát,ha nem ugrott volna az a vigyorgó sz4r az arcomba 500-szor akkor talán.ölelte át a karomat Poland.
-Amúgy kedden meddig maradunk?kérdezte hirtelen.
-Hogy mi?gondolkoztam el egy pillanatig.
-Mármint azon a karácsonyi bálos műsoros akármin.nézett rám Poland.-Azt ne mond,hogy már most elfelejtetted.
-Ja én nem...nem...ugyan már...nevettem el magam.
-Mert engem anyum maximum hajnali 2-ig enged maradni.sóhajtott Poland-Maradtam volna tovább is.
-Nem baj,akkor én is 2-ig maradok.vontam meg a vállam.Engem annyira nem hozott lázba ez a bál.Csak Poland,és Russiáék miatt megyek.
-Viszont nem lenne gond,ha nem végig... veled lennék?kérdezte félénken Poland.
-Mert van egy másik barátod,vagy...?néztem rá ,,enyhén,, mérgesen.
-DEHOGY.NEM!nevetett Poland,látva az idegbeteg fejemet.-Csak Italyval meg Ausztriával is szeretnék majd lenni.
-Ezt meg sem kellett volna kérdezned!Én is terveztem,hogy Magyarral meg Ukrajnával hülyülök majd.fogtam meg Poland kezét.
-Amúgy van valami terved a hétvégére?kérdeztem mosolyogva.
-Ha az tervnek számít,hogy Magyarral és Ukrajnával ordibálok,hogy tanuljatok már mert meg fogtok bukni félévkor...
-Nem jössz át szombaton?
-De,apa úgy is mondogatja,hogy mit döglök otthon egész nap.nevetett Poland.
-Akkor-álltunk meg Polandék háza előtt,mert elég jól elbeszélgettük az időt,úgyhogy észre sem vettük,hogy ideértünk-Találkozunk holnap.mosolyogtam,majd búcsúzóul megcsókoltam Polandot,aki lábujjhegyre állva viszonozta.
BINABASA MO ANG
Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)
FantasyWARNING!Ez az iromány nagyon,de nagyon rossz,már készült/készül egy újraírt változata.Ha még nem olvastad,akkor kezd az újraírt változattal! Germany új iskolába kerül,ahol új barátok,új lehetőségek várják,és... szerelmes lesz...(természetesen)ámde a...