Félve álltam meg a 9.AG ajtaja előtt.Nyeltem egyet,feltoltam szemüvegem,és megfogtam a kilincset.Nah,essünk túl rajta...gondoltam magamban,majd remegve benyitottam.
Az egész osztályra síri csend telepedett,amit újdonsült ofőm,EU tört meg:
-Á szia Germany,gyerekek,bemutatom nektek az osztálytársatokat Germany-t!mosolygott új osztályfőnököm EU.Mindenki felém fordult,majd összesúgtak.America feltolta napszemüvegét,Japán már vigyorogva rajzolgatott,Magyar...Magyar aludt,Románia Magyart böködte miközben felhúzott szemöldökkel méregetett...Kínos csend telepedett az osztályra,mire én rákvörös fejjel ültem le az egyetlen üres padhoz.
-Szia én Russia vagyok!fordult felém új padtársam.
-Sz..szia én Germany,mint hallottad.Russia bólintott,majd Americát kezdte bámulni(Szia Liza).Én addig körbenéztem a most már kevésbé csendes osztályon.Philippines,Dél,és Észak Korea,Japán,Magyar és...Poland.Valószínűleg észrevette,hogy ránéztem,mert megfordult,és aranyosan elmosolyodott.Én kicsit elvörösödtem,majd megpróbáltam figyelni EU-ra,aki éppen a programokat írta fel a táblára.Mikor vége lett az órának,és előpakoltam matekra,ami mellesleg a kedvenc órám,Magyar odajött hozzám:
-Csá Germany!Nincs kedved kijönni velünk az udvarra?kérdezte,majd barátságosan elmosolyodott.
Később....
-Csá Germany,találkozunk holnap!köszönt el Magyar és Russia,majd befordultak egy sarkon.
-Sziasztok!köszöntem el majd a könyvtár felé vettem az irányt.Imádok olvasni,meg ehhez még hozzájön,hogy stréber is vagyok(jóvan legalább bevaljaXD).A táskámat levágtam az egyik asztalhoz,majd a Fantasy könyvekhez vettem az irányt.Hmm...Olyan sok jó könyv van itt...megvontam a vállam,és leemeltem annyit amennyit bírtam,majd odacipeltem az asztalhoz.Leporoltam a legfelső könyvet,majd nekiálltam olvasni.
-Germany te itt?szakított félbe egy vékony hang.
-Poland?vörösöttem el,majd majdnem leejtettem a könyvet amit olvastam,mire ő halkan felnevetett,és leüllt mellém.
-Te is szeretsz olvasni?kérdezte Poland csillogó szemekkel,mire én egy kicsit megpróbáltam összeszedni magam.
-I..igen,valahogy mindig meg bír nyugtatni egy nehéz nap után.feleltem neki,majd mosolyom eltűnt.Poland megértően rámnézett,majd vállamra tette a kezét:
-Figyelj,ne aggódj az osztályunk miatt...elsőre eléggé....khmm..nehéz esetek vagyunk,de biztos megkedvelnek téged.Kivéve talán Románia,ő olyan...na mindegy.mosolygott Poland,majd felkapta lila-és fekete táskáját.
-Holnap találkozunk!mosolygott még rám Poland,majd kitűrte hófehér haját a szeméből,és kiment a könyvtárból.Én is halványan elmosolyodtam,majd lehunytam a szemem:talán még sem lesz annyira rossz ez az új iskola...gondoltam,majd belemerültem a könyvek skodálatos világába(XD).
Éppen kiléptem a könyvtár hatalmas ajtaján,mikor Philippines szinte fellökött.Hátra sem nézett,csak lassan elkezdett az utca sötétebb vége felé sétálni.Magyar szerint ő a tökéletes r+banc...Kezdem érteni Magyar álláspontját...Majd Philipiness bement egy sikátorba és...nem tudom mi ütött belém de követni kezdtem.Philipiness elővett a táskájából egy cigaretátt majd rágyújtott.Lassan kifújta füstöt,mire bizseregni kezdett a kezem.Lenéztem a (eredetileg sárga)kezemre,ami elkezdetett vörösödni.
-Jaj ne...
-Germany?Mi az Isten?rakta el gyorsan cigijét Philippiness,majd hátralépett.Már nem is figyeltem rá,mivel elkezdtem szédülni,és térdre estem.A kezem már teljesen vörös lett,a fejemen pedig egy fehér karikában egy furcsa kereszt lett.
Mi a...apa?Majd felnevettem...de mintha kívülről láttam volna magam...majd előhúztam a zsebemből egy kést,és elvigyorodtam.
-Viszlát te kis r+banc.szólaltam meg hozzám naaaagyon nem passzoló,rekedtes mély hangon.
-T..T..THIRD REICH?!De...de hiszen ez lehetetlen...m..maga halott...remegett Philippiness a sikátor sarkában.Ismételten pszichopatán felnevettem,és közelebb léptem a lányhoz.
-Hát...amint látod,a fiamnak köszönhetően élek.vigyorogtam tovább,majd még közelebb mentem a már síró Philippiness-hez,és közelebb hajoltam hozzá.
-Hahaha,figyelj kislány ne aggódj...sziszegtem neki,majd felemeltem a kezem.Belül ordítottam hogy NE,NE,akkor is ha egy nagy r+banc...Apa kérlek!ordítottam...A kezem megremegett,majd megállt.Még végighúztam a késemet Philippiness arcán,aki összeesett.APA MI AZ ISTENT CSINÁLSZ?!EGYÁLTALÁN HOGY KERÜLSZ IDE?üvöltöttem,majd apám rátette a kezét osztálytársam fejére(kitörli az emlékeit IGEN.).VÁLASZOLJ MÁR APA!térdeltem le.
-Készülj Germany,még rengeteg dolgom van veled...suttogtam,majd éreztem,hogy visszanyerem az irányítást a testem felett.Közelebb léptem Philipiness ájult testéhez,majd letérdeltem hozzá,és elsírtam magam.
ESTÁS LEYENDO
Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)
FantasíaWARNING!Ez az iromány nagyon,de nagyon rossz,már készült/készül egy újraírt változata.Ha még nem olvastad,akkor kezd az újraírt változattal! Germany új iskolába kerül,ahol új barátok,új lehetőségek várják,és... szerelmes lesz...(természetesen)ámde a...