5.fejezet

75 9 2
                                    

FIGYELEM!Ez a rész tartalmaz néhány trágár szót....

Russia szemszöge(igen Russia):

Reggel a telefonom beállított ébresztő hangjára keltem.6kor.Mivel ma meg lett beszélve,hogy  Amerikával, Magyarral,Polandal Ausztriával,és Germanyval találkozunk még a suli előtt.Magamra kaptam az első ruhákat,amik a kezembe akadtak,majd gyorsan leszaladtam reggelizni.Reggeli után nagy vigyorogva gyorsan befoglaltam Belarus elől a fürdőt.

-Siess már Russ!kopogott be Belarus(bebelarusXD) idegesen.Én abban a pillanatban,hogy nekiállt volna még egyszer bekopogni kiléptem a fürdőből nagy vigyorogva.

-Na mivan Amerika jön délután vagy mi?szólt ki Belarus a fürdőből,mire én még egy ROHADJ MEG!visszaordítással később,már ott is álltam a bejárati ajtónk előtt.

-Hova ilyen korán Russia?hallottam meg apám hangját.(Ja az ő apja nem próbálja a fejébe megőrjíteniXD)

-Találkozok a barátaimmal még a suli előtt.vigyorogtam,miközben felkaptam a táskám és kirohantam a házból.

Németke szemszöge:

Polandal kézen fogva sétáltunk a suli melletti kis park felé,ahova meg volt beszélve a találkozónk.Bár a reggelem egy kicsit nehéz volt(Third Reich meg így:Eskü nem én voltamXD)megérte korán felkelni.

-Sziasztok!sétáltunk oda már a kis csapathoz Poland-al.

-Helló!köszönt Amerika,majd folytatta a ,,Philippines egy k+cs+g,, mondatát,amibe Poland is becsatlakozott.Én inkább csak csöndben hallgattam őket,mert az osztály nagy részével még nem is beszéltem.

Néhány perccel később a szemem sarkából láttam,ahogy Magyar szép lassan mögém sétált,majd éreztem,hogy egy kicsit hátrarántja a vállam.

-Ide figyelj Németke.Hogyha bármi baja lesz Polandnak én megöllek!suttogta nekem Magyar.Én egy kicsit zavartan arrébb toltam Magyart,majd a legnyugodtabb arckifejezésemet elővéve szólaltam meg.

-Oké Magyar,csak nyugi...erre Magyar még egy ,,tényleg megöllek,, nézéssel később visszasétált Russia mellé.

-De a legrosszabb az egészbe,hogy mögöttem ül,és egész órán pofázik!morgott Amerika,miközben Russia hátulról átölelte.

-Meg hát...állandóan cseszeget.suttogta szomorúan Poland mellőlem,amit gondolom senki nem hallott meg mert mindenki csak tovább beszélt.

-Mivel?néztem a szomorú Poland-ra,aki erre a vállamnak dőlt,mire én azonnal elpirultam.

-Már azzal is,hogy pislogok.hunyta le a szemét Poland.Én vigasztalóan átöleltem,mire Poland (elpirulva) halkan megszólalt

-Nem megyünk?Kezdek fázni...sóhajtott,majd felállt a padról.

-Oké mehetünk.fogtam meg az elpirult Poland kezét.

-Sziasztok,mi elindultunk!köszöntem azért még el,mire mindenki egy gyors Sziasztok!-kal később,már folytatták is a beszélgetést.

-Jaj Germany,úgy félek az irodalom dogától...sóhajtott Poland.

-Neked nem kell,max Magyarnak kéne.nevettem,mire ő is jobb kedvre derült.

-Amúgy meg,ha Philippines legközelebb is bánt szólj vissza neki,hogy:Én legalább nem úgy nézek ki mint egy kurva.majd nem bírtam megállni,és végigsimítottam az arcán.Ő erre halványan elpirult,majd kézen fogva beléptünk a suliba.

-Nem ülsz addig mellém,ameddig a rajzmániás almaimádó Italy meg nem jön?nevetett Poland.

-Dehogynem!ültem le Italy székébe,majd előkaptam(természetesen) egy könyvet és nekiálltam olvasni.Poland mellettem nagyban tanult,így mindketten csöndben foglaltuk el magunkat.Majd 5perccel a becsengetés előtt kifulladva megjelent Italy,akit balszerencsémre nem vettem észre.Italy szép lassan odasétált hozzánk,majd már a fulladozó nevetésére figyeltem csak fel.

-Heh,ti akkor most együtt vagytok?nevetett Italy,mire Poland-al elvörösödtünk,majd a villámnál is gyorsabban felpattantam,és visszarohantam a helyemre.Még azért visszanéztem Polandra,aki már mérgesen fojtogatta egyik kezével barátnőjét,a másikkal közben vállánál fogva rázta.

Poland szemszöge

-Italy én téged esküszöm megöllek...fújtam ki magam,majd még mindig mérgesen előpakoltam irodalomra.Lopva odapillantottam Germany felé,aki balszerencsémre pont akkor ő is felém fordult,így az irodalom első perce aktív elpirulással,és mosolygással telt.




Eme részt kedves,vagy nem kedves starcaaaaat inspirálta.Innen is jár neki a süti.

Na Flareon legyen veled!

Vérben úszó szerelem(Germany x Poland)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن