Part 3

3K 130 4
                                    

Ustaem iz kreveta te se oblacim. Marcel jos uvijek nije do kraja pri sebi i ne znam sto da radim s njim. Lezi na krevetu i gleda me kako se oblacim. U trenutku kada skinem majcu,Harry uleti u sobu.

"O super, oce jos netko doc?" upitam sarkasticno.

"Pa nisam mislio da se presvlacis. Samo sam isao pogledati kako je Marcel. " kaze te stavi bocu vode na njegov stol. 

"Ali nije mi zao sto sam dosao" kaze. Na brzinu se obucem te Harry sjedne na krevet. 

"Hanna" kaze Marcel te pogledam prema njemu. 

"Slusam" odgovorim. 

"Ides ti danas u skolu?" upita me te kimnem glavom.

 " Ides i ti, tu nema rasprave" kazem te se naglo ustane i otide u kupaonu da se presvuce. 

"Onda.. Marcel je tvoj decko?" upita me Harry te ga cudno pogledam. 

"Ne?" odgovorim. 

"Pa za kog si onda nosila robu? Za svog decka,a Marcel ju sad nosi. Gledaj,nisi mi trebala lagati. Dao bi ti stvari svejedno. A i drago mi je da si slobodna, imam sto raditi na tebi" kaze ali se nadam da se sali. Kako moze nesto tako reci?

"Pa imam decka,ali nije Marcel" kazem te mi bas i ne vjeruje. Pfff, pa ne mogu ni sama sebi povjerovati,a kamo li da netko meni povjeruje.

"Ne ide ti laganje" kaze te spustim glavu prema dolje,a on ocekuje moj odgovor. 

"Dobro! Nemam decka" kazem te se nasmije. Ne razumijem zasto njega to uopce zanima. 

"A kad smo si mi uopce postali toliko dobri da ja tebi govorim takve stvari?" upitam. 

" Od jucer, kad sam ti rekao sve ono sto ne bi trebala znati. Nadam se da mozes cuvati tajnu. " kaze. 

Marcel izade iz kupaone te uzme torbu i krenemo. Danas idemo s mojim autom, nema sanse da on tako vozi. edva drzi glavu,a kamo li da vozi. 

" Samo cu te nesto pitat" kazem.

" Neznam zasto. Nesto me breakalo i poludio sam, morao sam,ne razumijes. " kaze kao da e znao sto ga zelim pitati. 

"Ne razumijem te? Reci zasto pa ces vidjeti da te razumijem" kazem ali ne dobim povratnu informaciu nego samo sutnju. 

Dodemo do skole te Marcel odjuri nekamo. Cim sam usla, svi gledaju u mene,a nije ni cudo. Frend se napusio,a frendica se bacila s balkona. Smo neka oni gledaju,ali ja ne mislim ikome pokazati osjecaje niti nista. 

"Moli se Hanna Roberts da dode do ravnateljevog ureda" zacujem glas od tajnice koja me poziva u ured. Sad oni koi prie nisu gledali, gledaju. Udem u ured te zateknem svoju mamu kako sjedi na kaucu u ravnateljevom uredu. 

"Mama?" upitam te ju zagrlim. Nista mi vise nije jasno. 

"Sjedni,Hanna" kaze ravnatel te sjednem. Sto sam sad napravila?

" Culi smo da ste ti i Ashley imali neke svade tu noc kad je ona pala s balkona. Anonimni izvori su rekli da si ju mozda ti gurnula. " kaze ravnatelj a ja ostanem bez teksta. 

"Znam da ti je tesko pricati o ovome,ali molim te, samo reci je li to istina" upita ali zasto bi ja to njemu govorila? Ravnatelj shvati da nemam pojma o cemu on prica te pokaze prstom na neki uredaj koji nas snima. 

"Nije. Ja sam bila u kuhinji i ubijala se od alkohola,a onda su svi poceli trcati prema van te sam i ja za njima. Stvarno neznam kako je pala i tko ju je gurnuo,ali znam da je bila pod utjecajem alkohola kad je dosla na party. " kazem i to sto kazem je cijela istina. Mama ustane te upita mozemo li ici, te ravnatelj kimne glavom i otidemo. 

What I did for loveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant