Part 36

930 84 3
                                    

*nakon dva mjeseca*

Hanna's POV

"Jesi ti napokon spakirala stvari?" Upitam Ash dok se spremamo na aerodrom. Napokon cu vidjeti tatu,Liama... Veselim se i Karen jer je ona jedna jako draga zena,a i mozda joj i dozvolim da imamo onaj majka-kcer odnos. Mislim da bi moja mama voljela da nastavim dalje.

"Evo,gotovo" kaze te izademo. Pozovem taksi i krenemo prema aerodromu. Od kad sam pobacila se osjecam nekako prazno iznutra. Harry me zvao svaki dan,ali ja sam poziv uvijek odbijala. Onda me prestao zvati prije tri tjedna. Ash se zaklela da nikome nije rekla da sam pobacila, tako da nisam u opasnosti da Harry zna.  James i ja smo ostali samo prijatelji,sto je i u redu. Sumnjam da bi ta veza uopce funkcionirala da smo i probali. Nije da mi Harry ne fali,fali mi jako,ali ipak,tesko se kontroliram da ne zaplacem koju vecer. Ali,on je dio proslosti na koju se ne zelim vracati. Samo jedan los izbor.

...

Udisem ponovno taj londonski zrak kada izlazim s aerodroma. Takvog zraka sigurno nema u New Yorku. No,nisam isplanirala kako cu doci do kuce. Harry me svojim autom doveo do ovdje prosli put,znaci da cu morati taksijem.

"Ti ides taksijem ili?" Upita me Ash.

"Ma da" kazem.

"Onda necu ni ja zvati Louisa."kaze te pozovemo taksi. Prvo ce mene odbaciti,a onda Ash nastavlja. Dopelja me pred kucu te platim svoj dio i izadem.  Zamjetim jos jedan auto kada udem u dvoriste. Nije valjda tata zvao jos nekoga na rucak?! Nije valjda Harry unutra,jer ovaj auto jako podsjeca na Robinov. Zavirim unutra i pogledam ima li sjedalica,i uocim ju unutra. K vragu,oni su isto ovdje! Okej,Hanna,samo trebas uci unutra i ponasati se prirodno. Udahnem tri puta i udem napokon.

"Oh,dosla je nasa brucosica!" Kaze Liam te dotrci do mene te me cvrsto zagrli. Ah,buraz. Koliko god se svadala s njim zbog tog sto je s Carlom,falio mi je da sam to sve jednostavno zaboravila.

"Pa,bok i tebi."kazem te se nasmijem.

"O kceri, dodi,sjedni. Sad cemo jesti,posto si dosla" kaze te pokaze na stolicu do Harrya. O ne. Ovog sam se i bojala. Harry nije nikome rekao da smo prekinuli,bas krasno. Sto cu sada napraviti,k vragu?! Praviti se ili samo priznati da vec dva mjeseca nismo zajedno? Odlucim se samo lazno nasmijati i sjednem do Harrya preko volje. Harry me odmjeri,mozda je i mogao shvatiti da nisam trudna jer se trbuh uopce ne vidi. Prelazim pogledom preko stola,Anne drzi malu Heli i svega se sjetim vezano uz moju trudnocu,ali suzdrzavam suze. Marcel je isto dosao. Pocnemo svi jesti,ali osjeca se napetost koju Karen prekine.

"Pa,Hanna,kako ti je na fakultetu?" Upita me.

"Ma super,uspijela sam se prilagoditi nekako"kazem te se nasmijem.

"A sto si jela? Priznaj da ti je falila moja kuhinja"kaze. Ah,ta Karen.

"Priznajem. Jela sam samo nesto sitno,ili nekad pizze i to kad nismo jele nesto iz kantine" kazem te se Karen nasmije.

"Sad ce tebe tvoja teta Karen malo udebljati" kaze te svi shvatimo kako 'teta Karen' zvuci smijesno.

"Mogu te zvati mama?" Upitam ju a ona radosno kimne glavom.

"Mislila sam da to neces nikada pitati,draga" kaze mi te se osjecam voljeno. Osjecam kao da je moja mama sa mnom. Osjecam ju u Karen. To jest,mojoj mami sada. Pojedemo do kraja,a onda tata negdje otide s Robinom.

"A gdje su oni pobjegli?" Upita Marcel.

"Ma,John mu vjerojatno ide pokazati vino,imali smo berbu nedavno pa smo dobili jednu bocu" kaze Karen dok nosi sude u kuhinju.

"Mislim da cu im se ja pridruziti" kaze Marcel.

"Cekaj i mene" i Liam se pokupi zajedno s njim. Jel njima svima cilj ostaviti mene i Harrya same? Jer,ako je,odustati cu od toga i ja cu otici isto do svojeg tate.

What I did for loveWhere stories live. Discover now