Liam's POV
Napokon uspijem otvoriti vrata s rezervnim kljucem. Samo da nije prekasno,samo da nije povukla te crte po sebi. Naglo udem unutra,a ona jedva stoji. Primim ju pod lakat te ju nosim do kuhinje,i tamo ju postavim na sank. Uzmem prvo sto mi padne na pamet da zaustavim krvarenje.
"Isuse,Hanna" kazem joj dok joj pritiscem ruku.
"Sto ti je ovo plavo?" Upitam ju.
"Harry" kaze slabo i oci joj se zatvaraju. Lagano ju samaram da mi ostane pri svijesti dok ne zaustavim krvarenje. Mame i tate nema,ali mogli bi doci svaki cas. I da,udu unutra.
"Liam?! Hanna?!" Zadere se tata.
"Pala je tocno na britvicu." Lazem jer im ne mogu reci istinu.
"Zovem hitnu" mama se odazove i brzo nazove. Hitna cak dosta brzo i stigne. Odmah ju pocnu pregledavati,a nas potjeraju iz kuhinje.
"Sto se dogodilo,Liam?" Upita me tata ponovno.
"Nista,samo je pala,zavristala i vec sam bio unutra." Kazem. Mrzim mu lagati,ali ne zelim joj stvarati jos vece probleme. Kada lijecnici zavrse sve sto su imali za napraviti,dodu do mene i tate.Mama odmah dotrci do Hanne.
"Za sad je dobro. Bit ce par dana slabija, zbog malog gubitka krvi,na srecu. A mogli bi ste i razmisliti da se posavjetuje sa strucnom pomoci. Nisu psihijatri tako strasni" kaze nam a meni dode da ga izsamaram onako dobro. Kako te stvari uopce moze pricati, preda mnom? Moja sestra sigurno nije za ludnicu! Pozdravi se s nama i otide. Dada bjezi. Uzmem kljuceve od auta i izjurim van. Sad ce mene cuti taj kuckin sin! Udem u auto, te krenem prema njegovoj kuci. Nema teorije da cu dozvoliti da se tako ponasa prema mojoj sestri! Cijelim putem sam jako zivcan, i samo jedva cekam da mu razbijem glavu. Sparkiram se ispred kuce i udem unutra kao neki manijak. Odjurim do njegove sobe,ma da, krme se izlezava i ima taj pateticni sretan osmijeh.
"Vec si me se zazelio" kaze mi. Nikada se ne bi zazelio nekog takvog kretena.
" Sto si joj napravio?!" Upitam glasno. Ustane s kreveta.
"Ja? Malo sam joj stisnuo ruku,nista strasno, boze moj" kaze i dalje smireno. Ne zelim igrat neke njegove Styles igrice, zelim samo da mi se sestra osjeca bolje!
"Reci ti meni,zasto si opet dosao?" upita me,e sad ce cuti.
"Rezala se, zbog tebe! Idiote jedan,kako si ju mogao uopce tako povrijediti?" Zarezim na njega. On me pogleda u cudu,a onda se vrati onom svojem bezobrazluku.
"Pa? Kakve to veze ima sa mnom???" Upita jedno jako glupo pitanje sada.
"Gledaj, ne da mi se sad igrat neke tvoje igrice, samo ti hocu rec,da ako ti je imalo stalo do tog sto si je napravila i do nje, doc ces sutra ujutro kad starci otidu" kazem i zalupim vratima. Ma trebao sam ga samo lupiti! No,znam da bi se onda jos vise posvadao s njom.
Hanna's POV
Lezim vec tri sata u krevetu i promatram taj zavoj oko ruke. Ovo je bolilo,ali njegove rijeci su ipak ostavile dublji utisak. Njih ne mogu samo prekriti zavojem da se ne vide. Liam naglo ude u moju sobu. On je sto posto bio kod Harrya. Ma i neka je, neka ga je malo izmlatio,kao da ne zasluzuje.
"Sutra cemo vidjeti sto ce biti" kaze te krene izaci iz sobe. Napokon odlucim zaspati,a onda se Liam vrati s jastukom. Pa ne misli on valjda ovdje spavati???
"Ne,neces spavat tu"kazem te se pokrijem po glavi. Cujemo neke korake s druge strane vrata te Liam otvori da vidi ko je. Harry ude,a ja brzo ustanem.
"Nisi mogao cekati jutro?!" Upita Liam glasno Harrya.
"Kao sto vidis, ne" kaze. Liam kimne glavom i odmjeri ga.
ESTÁS LEYENDO
What I did for love
Fanfic" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...