Part 11

1.8K 105 0
                                    

*Nakon jednog mjeseca*

Zivot mi se skroz okrenuo naglavacke. Mama mi je opet pala u komu,a zadnjih par dana mi doktori djeluju kao da cekaju kad ce umrijeti. Tesko mi je misliti tako nesto,i ne mogu to prihvatiti. S Liamom sam frendica ali,napravila sam sve kako smo se Ash i ja dogovorile,a ona mi javlja kako Harry reagira. Do sad nije bilo reakcije,ali stvarno sam zeljela da malo pati. Cisto onako malo,koliko cu ja morati kad mi mama umre. Malo cu patiti,ali puno plakati,cini mi se.

Skola je zavrsila,prosla sam i to je bitno. Sad cu krenuti na faks i svi sretni,osim sto moja mama to nece znati kako se cini.

Izlazim iz Liamovog stana. Tamo sam se preselila jer ne mogu zivjeti u istoj kuci u kojoj je sad covjek koji je pustio mene i mamu samo tako. Svaki dan me zove da se vratim tamo,ali ne zelim cisto iz principa. Neka se i on malo osjeca ostavljeno.

Ulazim u auto i krecem prema bolnici. Za sad koristim Liamov,dok ne krenem zaradivati te cu si sama kupiti auto.

Mama je danas jako lose,ali moraju me primiti. Jucer sam bila s Liamom u bolnici i primili su me za vrijeme kada nema posjeta,nema razloga da me ne puste sada kad su posjete.

Dodem do bolnice te izadem iz auta. U bolnici je danas guzva,svi nekud zure. Provlacim se kroz guzvu koja prevladava samo na vratima. Dodem do odjela na kojem se nalazi moja mama i ugledam Stylesa. Nisam sigurna je li Marcel ili Harry,ali se toplo nadam da je Marcel. Ako sada vidim Harrya,mogla bi mu samo pasti u zagrljaj i napraviti najvecu gresku u mome zivotu.

Okrene se te vidim Marcela. Srce mi je na mjestu. Priblizi mi se i zagrli me,a ja njega jos jace. Fali mi ono nase ucenje koje je znalo trajati cijelu noc,on je najvise zasluzan za to sto sam prosla cak s vrlo dobrim uspijehom.

"Hej. Bio sam unutra i ostavio cvijece,ali ne pustaju po dvoje pa je Ash sada unutra" kaze te kimnem glavom.

Sjednemo u cekaonu te Marcel zapocne s pricom.

"Znam da se cesto vidas s Ash i ne smeta mi to,ali mozete koji put i mene pozvati,znas... falis mi kao frendica,puno" kaze te se potpuno slazem s njim.

"Marcel... znas da te volim kao frenda, i da meni uzasno smeta sto se malo vidimo,ali Ash misli da si ti u mene i ne zeli da se nas dvoje previse druzimo. Sad sam i s Liamom prijateljuca,Ash bi mogla ohladiti i onda cemo se poceti druziti,obecajem'' kazem.

"Samo ti zelim pruziti malo vise od virtualne potpore sto se tice i tvoje mame i Harrya i svega" kaze te se nasmijem. Trebala bi se vise druziti sa svojim prijateljima.

''Znam da ovo ne bih trebala pitati,ali.. kako je on?" Kazem i ljuta sam na sebe. Jednostavno ne mogu drzati jezik za zubima.

"A dobro... Bilo je i gore,ali defnintivno si ga mijenjala na bolje kad ste se druzili" kaze. Ja sam njega mijenjala na bolje,a sto je on mene na losje promijenio?

"Dobro onda" kazem taman kad Ash izade iz mamine sobe a ja udem unutra.

"Dobar dan" kaze mi doktor.

"Kako je ona?" Upitam.

"Da vam malo ukrasim cinjenice ili?" Upita me te se nasmije. Stvarno mi nije do smijanja,samo zelim znati kako je.

"Samo recite kako je" kazem.

"Onda sjednite'' uozbilji se te sjednem na stolicu.

"Danas ujutro je ovaj tu aparat zapistio" kaze te se zaledim. To znaci da joj je srce prestalo raditi?

"Prestalo joj je srce raditi?" Upitam.

''Da,ali smo ju uspijeli ozivjeti. No,ako se to ponovi... mislim da necemo moci nista puno napraviti"kaze te primim mamu za ruku. Suza krene sama od sebe i trenutno samo zelim da ona trzne,da mi da neki znak...

"I da,neki decko je rekao da vam kazem da je ovo cvjece za vasu mamu,da ne bi doslo do zabune" kaze te pokaze na najlijepsi buket cvjeca. Procitam ceduljicu.

"Zelim brz oporavak,ako je moguc... H-tu sam ako ti ista zatreba. Lots of love. "

Najezim se dok citam te se jos vise rastuzim. Toliko mi je sada zao sto nisam otisla s njim onu noc kad je trcao za mnom.

"To je donio prije dva tjedna" kaze te kimnem glavom. Gledam u mamu i zelim ju istrgnuti s tih aparata i oziviti ju na bilo koji nacin. Gledam ju i zamisljam sve sto smo zajedno prosle.

"Prosle su posjete,zao nam je" kaze te se zahvalim i izadem van. Marcel,Ash i Liam me cekaju. Znala sam da ce Liam doci,ali da ce ovi ostati,to nisam ocekivala. Ash dode do mene i zagrli me jer vidi da sam plakala. Saberem se i udahnem.

"Kako to da ste vi cekali?" Upitam.

"Pa prijatelji smo,to je okej" kaze Ash.

"Hvala" kazem te zagrlim i Marcela.

"Jos netko ti je tu dosao" kaze Ash te pogledam Liama. Zasto sam njega uvlacila u sve to,a mogli smo biti dobri prijatelji.

"Hej" kaze te me poljubi u obraz. Ash se slatko nasmije,a Marcel snima situaciju.

"Mi idemo sad doma"kaze Ash te se pozdravimo i izademo.

Udemo u Liamov auto s kojim sam dosla. Liam me primi za ruku ali ju izmaknem.

"Sto je bilo unutra?" Upita me Liam.

"Nista,gotova je." Kazem te pokusavam ostati hladna.

"Gotova?" Upita.

"Da,uskoro ce samo odustati. Isto ko sto je moj tata otisao od nas,Harry od mene,tako ce mama od mene i svi sretni. " kazem ali shvatim da sam rekla jedan dio skroz nepotreban.

"Harry je otisao od tebe?" Upita.

"Znas sto? Neda mi se o tome pricat. Hvala" kazem bezobrazno samo zato sto mu ne zelim objasnjavati sve to.

Dodemo do stana te udemo unutra. Skinem tenisice i jaknu te udem u kuhinju i natocim si soka i Liam dode za mnom.

"I sad ces se ljutiti na mene?" Upita me.

"Ne ljutim se,samo ne zelim pricati" kazem opet krivu stvar.

Digne ruke u zrak i odmahne glavom. K vraguuu,sto je meni ovo trebalo,ja Liama stvarno vidim samo kao prijatelja.

What I did for loveWhere stories live. Discover now