Part 26

1.1K 89 3
                                    

*Nakon par tjedana*

Budim se te ustajem i odlazim u kupaonu. Danas idem s Perrie na kavu da se dogovorimo u vezi poslova koje cemo obavljati za svadbu. Nadam se da cu izbjeci Harrya u potpunosti. Kad se spremim,izadem iz sobe te sidem dolje. Naravno,samo ja spavam toliko dugo,svi ostali su budni.

"Hej"pozdravim. Karen se odmah dize sa stola te mi toci kavu.

"Karen,ja cu" kazem joj te se nasmijem.

"Ako me trebas..." Kaze veselo i vrckavo. Natocim si kavu i sjednem do Liama.

"Ti ides nekud danas?" Upita me Liam.

"Ma s Perrie idem na kavu vjerojatno,zasto?" Kazem dok si stavljam hranu sa stola na tanjur. Karen je napravila palacinke,te si namazem dvije s nutellom. Karen stalno nesto fino kuha,i imam osjecaj kao da sam se udebljala,no i dalje stanem u svu robu koju imam.

"Pa,mislio sam da nas dvoje otidemo negdje,ali ako vec imas planove..." Kaze dok prozdrljivo jedem palacinku. U zadnje vrijeme sam stalnoo gladna.

"Mozemo ici kad se vratim" kazem te kimne glavom.

"Hanna,mislis li ti raditi neki posao?" Upita me tata.

"Zasto?" Upitam.

"Pa,imam jedan poslic za tebe,samo da neke papire pregledas ako zelis" kaze. Tata zna da sam zavrsila skolu,ali nisam sigurna jesam li jos sposobna za posao.

"A ne znam,tata. Mislila sam uzeti godinu pauze,onda ici na fakultet" kazem te tata kimne glavom. Dobar je u zadnje vrijeme prema meni. Pogledam na mobitel i vidim da imam propusteni poziv od Perrie i poruku da dodem u njezin stan.

"Ja idem,hvala na dorucku,Karen" kazem te pogledam prema Liamu. Trebam auto,a znam da ce mi on dati kljuceve prije nego tata.

"Liam" kazem ali on vec zna sto hocu te mi samo da kljuceve u ruku.

"Hvala buraz" kazem i poljubim ga u obraz. Krenem prema Perrie i zapravo sam uzbudena. Oduvijek sam htjela organizirati vjencanja i takve vesele stvari.

Kada dodem,osvrnem se te pogledam ima li kakav auto tu koji bi me mogao zabrinjavati. Ali ne uocim ga.Znam da je nemoguce sve isplanirati odvojeno,ali nisam ocekivala da bi vec tako rano morali nesto zajedno raditi. Pozvonim na vrata i samo cekam tko ce me docekati. Perrie ih otvori te udem unutra i zagrlim ju.

"Hej" kaze mi te uzvratim.

"Idemo u dnevni" kaze te ju pratim. Kad udem u dnevni,zateknem Harrya i Zayna kako nesto pricaju.

"Hej" pozdravim ih cisto da ne ispadnem bezobrazna. Sjednem do Zayna te Perrie do mene.

"E ovako" Perrie zapocne pricati,a ja se ne mogu koncentrirati na Perrie nego cijelo vrijeme promatram Harrya ali prestanem kada shvatim da sam preocita.

"Mislili smo da otidemo na Floridu jer ce tamo biti vjencanje,pa da budemo tamo nekih tjedan dana,da sve isplaniramo,dogovorimo..."kaze Perrie. Htijela bi ici na Floridu,zadnji puta sam bila s Harryem i njegovima.

"Dobro,moze,meni se to cini kao dobra ideja"kazem. Perrie me pogleda,ali ne razumijem sto mi hoce reci.

"Ali moras imati pratnju. Nadi si nekog decka do sutra onda" kaze te pogledam iznenadeno nju,pa Harrya.

"Kako cu u jednom danu naci pratnju??" Postavim pitanje vrlo zivcano. Sto bi sad to trebalo znaciti,da Harry ima nekoga tko nisam ja?!

"A baci se u akciju,kreni traziti decke." Kaze Zayn. Zivcana sam i to se vidi. Zasto ne bi mogla sama ici?

"Ti imas nekog s kim ces ic?" Upita Perrie Harrya. Ma uopce se necu ponasati kao da mi je stalo,makar je i zelim znati odgovor tako jako.

"Pa,danas cu ju pitat hoce li ici samnom" kaze te malo poludim ali ne zelim da se to vidi.

What I did for loveحيث تعيش القصص. اكتشف الآن