*nakon 2 tjedna*
Upravo krecem prema krevetu nakon napornog dana u skoli. Preumorna sam,a tek je pola 5 popodne. Zivim sama u maminoj kuci,a mama svaki dan govori da ce se vratiti,no jos nije. Nije mi lijepo samoj,ali zato nastojim da netko uvijek prespava kod mene. Vise manje je to bio Harry,jednu noc Marcel. Danas je trebala Ash izaci iz bolnice i svi su trebali doci prespavati kod mene. No,odgodili smo to za sutra jel se ne osjecam najbolje.
Napokon dodem do kreveta te legnem. Zacujem zvuk iz torbe koju sam bacila na pod ali se ne obazirem. Zaspim.
...
Cujem korake,ali sam prelijena da bi ustala i vidjela tko je to. I dalje zmirim,pokusavajuci po hodu razjasniti tko je to.
"Hajdmo,ustajte gospodicna" kaze glas te prepoznam Harrya. Otkri me te pogledam prema njemu. Zgodan je,kao i uvijek.
"Sta ti tu radis" upitam te se natrag pokrijem.
"Mozda si ti otkazala spavanje kod tebe,ali ja nisam" kaze.
"Kolko je sati uopce?"upitam.
"Pola 10,zasto?"upita me.
"Spavala sam 5 sati!" Uzviknem. Nikad u zivotu nisam spavala preko dana,ali izgleda da je danas poseban dan.
" Ah,zato nisi odgovarala" kaze te ustanem. Mogla bi se malo urediti,ali koga briga.
"Gladan sam" kaze.
"Dolje ti je frizider,ponudi se" kazem. Kad je vec dosao,moze se i sam ponuditi.
Sidemo u kuhinju te si napravimo sendvice. Ipak mi je drago sto je dosao,ne volim biti sama.
Gledam ga kako jede sendvic i ne mogu se koncentrirati na nista drugo. Zelim ga tako poljubiti,ne znam ni sama zasto,samo znam da to nije ispravno jer smo dobri prijatelji.
Nakon sto pojedemo,preselimo se u dnevni. Harry ukljuci tv,a ja sjednem i prebacim noge preko njega. Postali smo si jako bliski u poslijednja 2 tjedna.
Zacujem zvuk Harryevog mobitela i hocu ga dohvatiti sa stola sto i napravim. Pogledam ekran na kojem pise:" Kad zelis da se vidimo? Jucer je bilo zabavno.. xxBethany"
Ughhh zivcira me ta cura,ali ne zelim to pokazati Harryu do znanja.
"Bethany" kazem te preokrenem ocima.
"A da,nisam ti rekao sto je jucer bilo" kaze te nastavi makar me iskreno ne zanima.
"Izasli smo na veceru, malo vina sam joj uvalio i sredio sam ju. Ali,nije jedna od losijih pa sam odlucio ponoviti" kaze. Sve to zvuci ne bas lijepo za mene ali moram biti sretna zbog njega.
"And Harry Styles scores!" Uzviknem te ga trknem po ramenu.
"A Harry je profic,zna kako se to radi" kaze.
"Nisam ni sumnjala"odgovorim.
"Sto je s tvojim onim Limom?" Upita me.
"Nije Lim,nego Liam. I sto bi trebalo biti? Nov je,pokazala sam mu skolu,ostali frendovi i to je to" kazem. Stvarno je tako,ne planiram nista imati s nikim.
"A dobro,tvoj izbor" kaze te kimnem glavom.
Pricamo jos dobrih sat vremena ovako neodredeno,o svemu i svacemu. Boli me glava i osjecam kao da bi opet mogla zaspati. Naslonim glavu na Harryeva prsa te Harry naglo ustane.
"Hanna pa ti goris!" Uzvikne. Pogledam ga cudno te i ja ustanem.
"Sto?" Upitam. Harry dode do mene te prisloni svoje usne na moje celo. Hladne su,ali osjecam socnost.
YOU ARE READING
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...