Harry's POV
Trenutno sam s Marcelom u bolnici,moraju ga pregledati kad vec meni nije htio reci sto mu je. Nisam zaboravio na Hannu,nego mi se mobitel ugasio. Jedva cekam da dodemo doma i da sve napokon bude kako treba.
"Mislim da nije nista opasno" kaze doktor dok mota Marcelovu ruku.
"Samo je napuknuta ruka'' kaze te kimnem glavom. Hvala Bogu pa je samo to.
"Mogu doma onda?'' Upita Marcel doktora.
"Mozes,ali mirovati!'' Kaze doktor. Marcel i mirovanje,da bas. Morat cu mamu zaposliti da ga drzi pod kljucem.
"Idemo onda'' kazem te izademo. Vec je jutro polako,stvarno smo se dugo zadrzali cekajuci red u bolnici.
"Napokon doma"kaze Marcel te udemo u auto.
"Sto se tice ovog auta... mama ti ga je ponovno dala?" Upita me Marcel.
"Trazio sam ju,ali imam osjecaj da ga vise necu moci imati" kazem makar mi je zao. Obozavam brze aute,jurnjavu,gas.
"Nemoj se igrat sa zivotom. Jos sad i Hannu imas'' kaze Marcel te me produ neki trnci.
"Volim ju" kazem te me Marcel cudno pogleda.
"Cek cek cek buraaz. Ti nikad ni jednu curu nisi volio,i sad mi ovako kazes da volis Hannu? Jel ona zna? Jesi joj rekao da ju volis?" Marcel me ispituje nestrpljivo cekajuci moj odgovor.
"Da rekao sam joj i uzvratila je" kazem.
"Too Harry!" Marcel je iznenaden,a tko i nebi bio da mu ispricam cijelu svoju pricu i onda kazem da jos k tome volim jednu curu.
Dodemo ispred kuce i jedva cekam da vidim Hannu. Ne znam ni sam zasto,valjda imam predosjecaj da ona misli da sam... mrtav.
Hanna's POV
"Anne,idem ja"kazem joj te jos jednom pogledam na mobitel. Nikakve poruke nema,a vec je sedam ujutro.
''Zasto?" Upita me. Vidi se da joj je tesko,ali sto je tu je.
"Nemam sto vise tu raditi" kazem te se Anne trgne i pogleda prema vratima od garaze. Zaskripila su,mozda su se vratili. Netko otvori vrata te vidim da su to Harry i Marcel. Dotrcim do Harrya i poljubim ga,a on me cvrsto zagrli.
"See you again,ha?" Kaze te se nasmijem. Trenutno tolika sreca prevledava u meni da je to nesto odlicno.Anne se grli s Marcelom,ljubi ga..
"Jel on dobro?" Upitam Harrya.
"Da,samo ima napuknutu ruku. " kaze te mi je srce do kraja na mjestu.
"Da javim Ash?" Upitam Harrya.
''A javi kako hoces" kaze te ipak izvadim mobitel i napisem Ash poruku da je Harry nasao Marcela. Ubrzo dobim njen odgvor koji kaze da ce doci. Napokon se i ja proguram do Marcela i cvrsto ga zagrlim.
"Vec sam mislila da cu morati sama uciti" kazem te se nasmije.
''Ash ce ti doci sad." Kazem te on bas nema facu kakvu sam ocekivala.
"Ne zelim ju vidjeti'' kaze te mi sad nista nije jasno.
"Od kad je Louis u bolnici,stalno je kod njega,ponasa se kao da joj je on decko. Prekinuli smo i ne zelim ju vidjeti" kaze.
"Prekinuli ste?" Upitam Marcela.
"Da" kaze onako potiho i izmuceno.
"Ali rekla je da dolazi,znaci da joj je ipak stalo do tebe" kazem.
"Jooj Hanna. Tebi je sve ljubav,ali postoje i neke stvari preko kojih ne mogu ni ja preci,a ni ona" odgovori mi Marcel.
"Hajde,odite gore u sobu,Marcel,legni se u svoj krevet"zapovijedi nam Anne i otidemo u Marcelovu sobu. Marcel sjedne na krevet,te i ja i Harry.
YOU ARE READING
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...