Part 33

1.2K 94 2
                                    

Hanna's POV

"Stvarno mislis ici na taj fakultet?" Upita me Harry jos jednom. Pogledam ga te mu dam znak da cemo kasnije pricati o tome.

"Ne vidim sto ju sprijecava." Kaze Ash. Ah,draga moja prijateljice,nismo vise samo Harry i ja u pitanju.

"Nema veze,necemo o tome,Ash,obecajem da cu ti javiti kroz tjedan dana sto sam odlucila" kazem joj te se nasmijem. Vidim da je Harry pomalo ljut,ali sto ja mogu?! Ne mogu samo reci da ne zelim ici,jer nije istina i to bi bilo bezobrazno.

"Da,okej. Uzmi si vremena da dobro razmislis" kaze. Predahnem. Ipak se nije derala na mene da moram ici s njom,nego je smirena. Samo to sam i trazila od nje.

"Ovaj,do kad vi mislite ostati?" Upita Harry. Ovo je bilo nepristojno.

"Vec me tjeras,a tek sam dosao.." Kaze Louis nekako sjetno. Mozda se i on zazelio svog prijatelja.

"Ma ne tjeram vas,samo.. Marcel bi mogao doci svakog trena" kaze,ali prekasno. Cujemo Marcela kako bjesno ulazi u kucu. Sigurno je vidio Louisov auto. Ovo nece dobro zavrsiti,ako oni ne otidu kroz prozor. Evo,vec i pricam gluposti.

"Louis?!" Zadere se Marcel kad ulazi u sobu. Harry,budalo,mogao si zakljucati vrata.

"I ti si tu?!" Zadere se i na mene te me odmjeri.

"Da,i navikni se na to. Ona ce biti od sad tu,vecinu vremena. " kaze. Pa,nisam jos spremna da se preselim kod Harrya, ali samo zbog Marcela. Kad se on malo smiri,mozda i budem.

"O pa lijepo. A koji je razlog da je on tu?!" Upita Marcel ljuto. Jako me boli gledati kako sam zapravo izgubila prijatelja.

"On mi je najbolji prijatelj,Marcel. Smiri se i gotovo. Ne zelim da se ovako ponasas dok su svi tu." Kaze Harry razumno.

"Da,rijesit cemo ovo kad vi otidete." Kaze i naglo izade iz sobe. Mozda ni ne zna da cu ovdje prespavati.

"Mislim da bi mi trebali ici... Harry,cuvaj se" kaze Louis te se pozdravimo i oni otidu.

Marcel's POV

Ne mogu vjerovati da su me svi ljudi, za koje sam mislio da mi zapravo nesto znace u zivotu, odbacili. Ili sam ja njih odbacio. Ali, Harry je mene odbacivao od pocetka,nije me ni htio priznati za pravoga brata,a znao je to. Onda Hanna,ona se samo pripojila Harryu. Ash sam ja potjerao i sad se moram nositi i s Louisom. Nekad stvarno mrzim svoj zivot,i zelim se samo rijesiti toga,da me nitko ne mora trpiti. Ali,moram krenuti od Ash. Koju sam ja odbacio. Naglo ustanem i odjurim dolje jer se toplo nadam da cu ipak naici na nju. Izadem iz kuce i vidim ih kako krecu prema autu. Zasto je s Louisom,zasto mi to mora raditi?!

"Stani!" Zaderem se da ne krecu prema autu. Po mojoj proracunici,Hanna i Harry ce doci za minutu ako su culi ovo.

"Sto hoces vise,Marcel?!" Zadere se Ash.

"Kako mozes?! Nakon svega sto sam ti dao,sto smo radili zajedno,u sto si me pretvorila..kako mozes samo otici s njim?!" Ljut sam. Osjecam kako mi je i iskocila ona zila na celu. Vidim da je i Louis ljut sto ovo radim,ali nisam nikada ni trazio njegovo prijateljstvo,samo odsutnost.

"Hvala bogu da moze. Maknula se od onog sto joj je zapravo smetalo u zivotu i od onog koji ju je sputavao na neke stvari. " kaze Louis. Trenutno mu zelim sve kosti potrgati.

"Sto si to rekao?!" zaderem te i pogodim ga sakom u glavu. Ali,preslabo i prekasno,jer su upravo Hanna i Harry izasli.

"Marcel!" Zadere se Hanna. Kao da cu posustati u svojoj namjeri. Unesem se Louisu u facu i opalim mu samar. On mi primi cvrsto ruku i cekam da me osamari.

What I did for loveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant