Part 15

1.8K 105 3
                                    

Hanna's POV

*Nakon par dana*.

Ustanem iz kreveta jer me probudila buka i galama koja dopire od donjeg kata kuce. Sto se tu dogada u 5 ujutro? Tek sam dosla,lagano zaspala,da bi opet nastala galama. Nije mi nista jasno,samo znam da moj tata pokusava nadglasiti neku osobu te ne mogu prepoznati glas te osobe. Sidem dolje i zamjetim Harryevu mamu i Harrya. Zasto su oni u mojoj kuci? Sto rade tu?

"Hej! Tisina!" Zaderem se te svi pogledaju prema meni i utihnu.

"Sad recite sto je bilo" kazem i osjecam se mocno jer me svi slusaju.

"Hanna,ne zelim da se vise petljas s ovim ljudima!" Zadere se moj tata.

"Dosla sam samo jer trebam popricati s Hannom,pa Johne(tata),pokusaj me razumjeti! " kaze Anne te se zabrinem. Zasto treba pricati samnom? Sto joj je Harry rekao sada,k vragu!

"Sto trebas pricati s njom??? Ne razumijem te,sin ti je nestao,kakve to veze ima s njom?!" Kaze moj tata. Marcel je nestao?! Ovo mora da je Harryevo maslo i da je Harry kriv za ovo i ona njegova banda.

"I neces mi dati da otidem?'' Upitam tatu a on brzo odgovori "Ne" pogleda me mrko ali ja samo uzmem jaknu i produzimo prema van. Trebam malo odspavati,ali nije me briga. "Hvala ti" kaze Harry te udemo u auto. Sjednem otraga s njim, i kad se maknemo od kuce,odlucim progovoriti.

"Sto se dogodilo Marcelu?" Upitam.

"Nestao je" kaze Anne. Pa dobro zasto su prijavili nestanak,ako smo se vidjeli prije sat vremena s njim?

"Kako?'' Upitam.

''Pa,dosli su kasno doma prije par dana, i rekla sam mu ds ide baciti smece jer je puno,prvo nije htio jer je bio umoran,onda je ipak pristao,i nema ga!" Dok Anne prica,vidim da je prestrasena i da je u soku. Boji se za svog sina,i ja bi se bojala.

"I jeste koga zvali ili sam ja prva?'' Upitam.

"Isli smo do Ash da vidimo je li tamo,Robin je ostao doma da ceka da se mozda vrati,Hanna,stvarno nije nikud mogao otici!" Kaze Harry ljuto,ali on sigurno ima ideja gdje bi Marcel mogao biti. Dodemo do Marcelove kuce,ali samo Anne izade.

"Hocete vas dvoje malo otici pogledati na neka mjesta gdje vi izlazite,ja cu ici s Robinom" kaze Anne te se premjestimo naprijed i krenemo.

"Ti imas ideja gdje bi on mogao biti,zar ne" kazem i cekam njegov odgovor. Bojim se kakav ce biti,ali kad pocne pricati mi je sve jasno.

"Da,ali ne smijem ih mami reci,ta mjesta su tajna i mogao bih najebati zbog Marcela ako ih otkriju" kaze i ne vjerujem s kakvom osobom ja imam nesto.

"Odvratna si osoba. Uopce ti nije stalo do toga da nademo Marcela,ti si zapravo sad napet da tebe netko ne skuzi u toj bandi u kojoj vec jesi i nije ti dosta nego si i Marcela uvukao u to! " zaderem se na njega jer mu zelim dati do znanja kakva je osoba. Pogleda me ljutim pogledom. Vrati pogled na cestu i nakon nekog vremena voznje poludi. Lupi rukom o volan i vec sam nas vidjela pod kamionom koji se vozio do nas. Na sekundu je izgubio kontrolu nad vozilom,ali na srecu se i brzo smirio. Lupila sam se malo jace u sjedalo ali cisto dovoljno da zadobijem jaku glavobolju. Primim se za glavu i spustim glavu prema dolje. Osjetim Harryevu ruku na mojoj te ju mice da mi vidi lice. Parkira se te cu napokon izaci. Otvorim vrata te izadem. Naslonim se na auto i zaklopim oci. Trebam se odmoriti,glava me ubija,ali ne mogu spavati s cinjenicom da vise necu vidjeti mamu,a mozda ni Marcela.

"Hanna,jesi oke?'' Upita me.

''Daaa,okej sam,sivali su mi glavu prije par dana,ti me sad tu vozis ko neki ludak,trebala bi se odmarati ali nee ja idem s tobom u nekakve rupetine"kazem jer sam ljuta i na sebe i njega pa i na Marcela koji jednostavno nije trebao otici baciti smece.

What I did for loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin