Part 44

652 51 3
                                    

Hanna's POV 2

*slijedece jutro*

Tata me opet trazio da napravim dorucak i pospremim sude. Napravila sam, ali to je bio poslijednji put da cu to raditi ako mi tata ne objasni sto se dogada. Danas idemo na bazen kod Marcela jer je kupio novu kucu i odselio. Navodno ce i Harry zivjeti s njim. Sto znaci, da ce i danas tamo biti sto posto. Spremim stvari, obucem badic i preko njega ljetnu haljinicu pomalo prozirnu za plazu. Sidem dolje.

"Idemo napokon?" Upita me Liam.

"Da" kazem te krenemo. Tamo smo za nekih 20 minuta. Kuca je ogromna, ne znam od kuda Marcelu toliko novaca, ali toplo se nadam da nisu crni poslovi. Na pragu sretnemo Perrie.

"Heeej" dotrci do mene te se zagrlimo. Opet nije s Lucy i mi to zamjetimo.

"Gdje je Lucy?" Upita Liam.

"Oh, otisla je ona jos za Hannin rodendan na tjedan dana s mojima na Floridu" kaze. Tako malu ju je pustila samu s njima?

"Tako malenu?" Upitam ju.

"Da,vec dva mjeseca ne dojim tako da je priviknuta na normalnu hranu za bebe" kaze nam te odlucimo uci u kucu. Svi su vec oko bazena, a kuca je na samom ulazu bila predivna. Sve je moderno uredeno, i stvarno je lijepo. Dotrcim do Marcela te ga zagrlim.

"Sekooo" kaze i taj naziv mi se jako svida. Pozdravim se sa svima, samo je Gospodin Dotični nekim cudom u bazenu. Ha dobro, ne zeli ni da se pozdravljamo i to je njegov izbor. Ocito zeli ignoriranje, koje ce i dobiti.

"Ash" pozovem ju. Ona i ja smo se jako udaljile u zadnje vrijeme.

"Fali mi moja prijateljica" kaze mi te me tuzno pogleda. Jednostavno nemogu odoljeti toj faci. Zagrlim i nju i nasmijem joj se. Raspolozenje mi se dosta popravilo, s obzirom koliko sam posla imala kod kuce. Liam skoci u bazen,a ja se suncam jer imam mjesecnicu. Harry mi upucuje jos nedefinirane poglede.

"Ide netko zapalit sa mnom?" Upitam te Marcel odmah ustane te krenemo s druge strane kuce.

"Cekajte mene" javi se gospodin sto me iznenadi, no dobro,valjda ima samo potrebu za cigaretom. Sjednemo za stol i Marcel donese pepeljaru.

"I slusam, zasto si tako zivcana" kaze Marcel. Kako je on prepoznao po meni da sam ja zivcana??

"Pa, prvo, jucer me stari najebao da cistim i kuham." Ispricam mu cijelu pricu i zamjetim da me Harry pazljivo slusao takoder. To je plus.

"A sto je Karen?" Upita Harry. Oh, zar on govori?

"Neznam" kazem kratko te nastavim pricati nesto s Marcelom. Okrenem Harryu leda jer ga ne mogu gledati tako savrsenog u tom kupacem kostimu.

"Zas sam ja dosao? Da bi me ignorirala? Ja ti nisam frend?" Upita Harry sto pitanja. K vragu, on je mene prekrizio s liste svojih cura. Sada sam na listi frendica,opet.

"Kako to mislis?" Upita Marcel Harrya.

"Pa,vidio sam jucer jednu curu u teretani" kaze a ja ustanem i odlucim ne slusati ovaj dio.

"Dosta sam cula" odgovrim i na svu srecu sam bas taman popusila do kraja te se vratim suncati kod cura. 

"Sto je bilo?" Perrie primjeti da sam ljuta dosla.

"Ma glupi Harry" kazem te Ash potvrdi. Ispricam im sto je bilo te se Perrie samo nasmije.

"Meni nije smijesno"kazem jer nisam to ocekivala od nje. 

"Smijesna si mi kad si ljubomorna" kaze te se nasmije.

"Da,ali to je Harry. Trebala si se pomiriti s cinjenicom da ce tako zavrsiti" kaze mi Ash. Ovaj puta je u pravu i ovaj put joj vjerujem.

What I did for loveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant