Hanna's POV
Kako cu Harryu objasniti da sam ponovno trudna? Kako ce uopce prihvatiti te moje rijeci? Hoce li biti za pobacaj ili protiv? Muce me pitanja koja mi trenutno prolaze kroz glavu. Harry vise ne drzi svoje ruke na meni,ne,udaljio se od mene.
"Idemo sjesti" kazem mu te dodemo do stola i sjednemo.
"Ja se moram uvjeriti" kaze te mi stisne haljinu uz tijelo i shvati da se trbuh malo nadzire,ali stvarno jako malo s obzirom da sam u drugom mjesecu tek.
"Mi cemo postati roditelji" kaze dok zamisljeno gleda u jednu tocku. Hanna,zasto si glupa,zasto nisi pobacila i kad si planirala...
"Mogu pobaciti..." Kazem mu.
"Ne,ne mozes i neces." Odgovori mi te se nasmjesim. Bilo mi je u planu pobaciti,ali mozda to stvarno ne zelim.
"Pricat cemo poslije" kaze jer sad slijedi desert. Rezanje torte i sve to. Zayn i Perrie zarezu prvi komad,a kasnije svatko dobi svoj dio.
"Pomalo sam i gladna,ipak smo propustili i predjelo i glavno jelo." Kazem Harryu te se nasmije.
"Pomirili ste se?" Upita me Perrie.
"Da" kazem joj. Ni ona ne zna da sam trudna,zapravo sad zna samo moj tata i Harry.
"Postat cu tata,Zayn" kaze Zaynu,a Perrie nas pogleda s iznenadenjem.
"Molim? Mislim,cestitam!" Uzvikne te dode do mene i zagrli me.
"Izgleda da cu sad ja tebi pomagati pri porodu" kaze Perrie.
"Da,sto se toga tice.." Kazem i svi me cudno pogledaju.
"Ne mislis pobaciti???" Upita Perrie pomalo histericno.
"Ne,nikako" kaze Harry,ali ja nisam bas sigurna u to. Mislim,vidio je sto je Heli,dobila je bolest koja ce ju pratiti cijeli zivot. On je tek izasao iz bolnice,i trenutno nije spreman biti roditelj,bas kao i ja.
...
Upravo se prepiremo sa Samanthom oko rasporeda soba. Zivcira me sto je ona uopce dolazila,ne znam ni zasto,ako je Harry bas kao i prije.
"Gledaj,ja shvacam da ste vi sad u nekoj kao vezi,ali ja moram izvrsiti svoj posao" kaze i zelim joj opaliti jedan samar koliko sam ljuta na nju.
"Obavila si ga,Samantha. Ne trazim te da se vratis u London,samo trazim da me pustis da danas spavam s curom u sobi. Ti mozes spavati u njezinoj,tako i tako je slobodna" kaze. Ah da,Liam ce biti s Carlom u sobi. Ali,gdje cemo onda Harry i ja? Defnintivno trebamo iznajmiti jos jednu sobu.
"A mi?" Upitam ga.
"Znate sta? Ne mogu ovo vise trpiti. Ne znam nikoga ovdje,vi me jos tjerate od sebe,i sto bi ja trebala?! Idem za London i lijepo cu spavati u svom krevetu i bas me briga. " kaze te se samo pokupi.
"Moram ju zaustaviti,ne moze se sad vracati"kaze ali izgleda da ga je cula.
"Ne,nema potrebe,uzivajte vi, ja cu se snaci. I Harry,ne pokusavaj mi se ispricavati" kaze. Pa zar svaki odnos ima kao i s njim??? Mislim super.
Napokon udemo u moju sobu i skinem tu dugu haljinu sa sebe. Postalo mi je jako vruce,i jedva sam cekala leci u krevet. Harry se isto tako poceo skidati,a ja sam samo zamisljeno gledala u njega.
"Hanna" doziva me. Da,zagledala sam se maloo previse.
"Sto? Samo te jako zelim. Kad kazem JAKO, onda tako i mislim" kazem i osjecam se kao Harry. On je u ovoj vezi perverzan,a ne ja.
"Trudna si" kaze. Ugh,da.
"Nema veze,ici cemo do granica"kazem te sam sada u samo grudnjaku i gacicama. Harry na moje rijeci odmah poskoci i skine se na brzinu.
STAI LEGGENDO
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...