Part 25

1.3K 92 3
                                    

Hanna's POV

Napokon dolazimo do Harryeve kuce. Napokon cu saznati sto se dogadalo s njim i njegovima. Izademo iz auta te udemo u kucu. Unutra nema nikoga,i to je jako cudno,ali Harry se ne zacudi. Znam da se opet nesto dogada sto Harry zeli sakriti od mene.

"Um.. Sami smo danas?" Odlucim progovoriti te on kimne glavom. Zelim uci u ovaj razgovor,saznati sto je bilo.

"Kako to? Pa gdje su svi?" Upitam i vidim da Harry ne zeli dublje ulaziti u ovaj razgovor.

"Jesi gladna? Hoces da nesto napravim?" Upita me i tek tako skrene s teme. Zna da ovo ne moze proci samo tako kod mene.

"Harry,pitala sam te nesto" kazem te on napokon digne pogled i pogleda me.

"I ja sam tebe nesto pitao! Hoces jesti ili ne?? Mislim da je to sad najbitnije,trudna si!" Zadere se na mene. Iskreno,ja ne vjerujem u tu pricu da sam trudna. I ne zelim testirati to na nikakvim testovima za trudnocu nego otici ko covjek kod doktora i obaviti to kako treba.

"Mozda i nisam trudna! Uostalom,mozes li mi,molim te,objasniti sto se dogada s tobom?? Nisi mi jasan i gdje su svi? Fali jedno cetvero ljudi u kuci!" Zaderem se i ja na njega jer me bas nazivcirao. Ne mora se sve uvijek vrtiti oko mene, i zelim to promjeniti. Koliko je tesko otvoriti mi se,reci mi svoje probleme,nakon sto je on sve moje probleme prosao sa mnom? Pogledam ga te i dalje oboje stojimo u kuhinji. Harry se nasloni na sank te stavim svoju ruku na njegovu. Podigne pogled prema meni.

"Mogu ti pomoci,samo mi reci sto se dogada" kazem smirenije. Zelim mu biti potpora.

"Stvar je u tome sto meni trenutno ne moze nista pomoci. Mozes mi ti pomoci da zaboravim na sve to,da se skoncentriram na tebe i dijete" kaze. Opet sve ispocetka. Dijete ne postoji,a na sto on treba zaboraviti?

"Zaboravis sto?" Upitam ga te izvuce svoju ruku i ustane.

"Idem se otusirati" kaze te otide. Sto sam saznala?? Nista! Ali,znam ja od kog cu to saznati. Uzmem mobitel i utipkam Marcelov broj i nazovem ga. Duze zvoni,ali ipak se stigne javiti.

"Halo?" Kaze.

"Hej, pa di si ti? Ja sam dosla s Harryem s namjerom da cemo se vidjeti,kad ono,udem u kucu,a kuca prazna" kazem.

"Ti si u nasoj kuci?" Upita me iznenadeno.

"Da,a bolje pitanje je gdje ste vi" kazem.

"Ma kod Louise i Lux,nista ti ne brini." Kaze. Ako su ove informacije tocne,onda bi trebalo biti sve u redu.

"Marcel,sto se dogada?" Upitam. Jedino sto cujem s druge strane slusalice je tisina.

"Gledaj,ne mogu ti ja reci sada,nazovi Ash,ona zna"kaze te mi poklopi. Pa,bar mi je rekao vise od Harrya.

Utipkam broj od Ash i ona se javi u sekundi.

"Pa Hanna,ti si se meni javila napokon" kaze veselo.

"Kako si? Sto ima?" Upita me te odlucim zapoceti razgovor a onda pitati.

"Pa,evo,mozda sam trudna,ali dobro sam" kazem.

"Trudna??? S Harryem?"upita me uzbudeno.

"Mozda,nemoj jos cestitati. Nego,sto se dogada s njima? S Harryem,Marcelom,svima njima" kazem.

"A ti ne znas?" Upita me.

"Pa,nacula sam nesto,ali ne odredeno"kazem.

"Onda ovako. Robin nije Marcelov tata. Mozda si prije znala,ali sad je to saznao i Marcel i Robin. Harry je vjerojatno kriv najvise jer je tajio ona pisma od Robina i sad pokusavaju rijesiti stvari izostavljajuci Harrya i to ga ljuti. " kaze. Znaci tako,a meni je izgledalo kao da je Harry sve drugo,ali ne izostavljen.

What I did for loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang