Part 16

1.6K 98 2
                                    

*Jutro*

Budim se kraj Harrya i osjecam se bolje nego sto sam se osjecala jucer. On stvarno pomaze ljudima u teskim situacijama,barem meni. Jos i k tome mi pokazuje ljubav,jucer je i rekao da me voli. Stvarno se sve nekako pocinje polako slagati na svoje mjesto. Budim Harrya,ali on stvarno cvrsto spava. Skacem po njemu,budim ga i napokon se probudi.

"Glupacoo" kaze te se nasmije i stavi si jastuk na glavu.

"Ma hajde,neces valjda jos spavati?" Kazem te ustane.

"Ugh,naporna si" kaze te si pocne oblaciti hlace. Ustanem te zelim otici do Marcelove sobe da uzmem svoje stvari koje su tu,ali me Harry povuce i poljubi me. Ovako moze zapoceti svako jutro.

"Sad mozes ici po stvari" kaze te otidem do Marcelove sobe i obucem traperice i majcu. Popravim si sminku i kosu zavezem u visoki rep. Spavali smo do dva popodne,ali bar smo se naspavali. Vratim se u sobu,a Harry nesto tipka po mobitelu.

"Sto radis?" Upitam ga te ga poljubim u vrat.

"Gledam kad idemo u kino" kaze te se iznenadim. Nas dvoje idemo u kino?

"Idemo u kino?" Upitam ga.

"Brzi i zestoki 7. Za sat vremena. Moze?" Upita me te odmah potvrdno kimnem glavom. Obozavam taj film,a svi kazu da je sedmi dio odlican.

"Sad cemo krenut il?" Upitam ga.

"Da" kaze te sidemo dolje. Anne sjedi u kuhinji s Robinom i piju kavu.

"Jutro" kazemo Harry i ja,ali njima nije jutro. Oni su budni vec od 8.

"Ima nekih novosti od policije?" Upita Harry.

"Ako ga ne uspiju naci danas,nece nikad." Kaze Anne vec sva izmucena od toga svega.

"Ah,a mi smo mislili ici u kino" kazem.

"Odite. Necu da sad svi pate kad vec moram i ja. Odite,zabavite se" kaze Anne te se nasmije. Nesto smo jos malo porazgovarali,a onda smo Harry i ja krenuli. Za par minuta smo bili u kinu,kupujuci karte.

"Hocemo na spojena sjedala?" Upita Harry te kimnem glavom. Kupi dvije karte te se uputimo prema dvorani. Sjeli smo na nasa mjesta te dosli taman malo prije nego sto je film poceo.

"Sve okej?" Upita me Harry.

"Da" kazem te krenemo gledati film. Drago mi je sto smo odabrali ovaj film,jer tu bar nema elemenata za plakanje,a stvarno ne zelim plakati vise.

...

Na pola filma mi Harry dosapne nesto.

"Znas da je Paul umro prije dvije godine skoro" kaze te se zaledim. Prode mi kroz glavu da sam to cula i sjetim se cak i toga dana kad sam to saznala. Nije mi bilo nimalo ugodno,velika knedla mi je prosla kroz grlo.

"Znam" odgovorim potiho te nastavimo gledati film. Lijepo mi je sve,s njim sam,gledam odlican film s najboljim glumcem,ne znam sto moze biti bolje. Harry me primi za ruku i poljubi me u obraz. Stvarno je jako njezan prema meni i svida mi se to.

Vec smo blizu kraja filma,samo sto ne bude zavrsna scena. Do sad mi se film jako svidio,ali pjesma koju cujem, "See you again" i slika koju vidim nije nimalo lijepa. Sjetim se i Paula i mame u par stihova.

How could we not talk about family when family's all that we got?
Everything I went through you were standing there by my side
And now you gon' be with me for the last ride

Ne znam hocu li izdrzati kraj pjesme. Shvatim da necu i da cu poceti tuliti uzasno glasno ako ostanem. Naglo ustanem i izjurim iz dvorane. Stavim ruke na koljena i uzdisem. Gusi me to sve. Sjecanje na Paula i da ga nema,bas kao i moje mame koja mi je bila sve na svijetu.

What I did for loveWhere stories live. Discover now