Hanna's POV
Ustajem s kreveta i trazim Harrya po sobi. Nigdje ga ne vidim,kao ni njegove stvari. Otisao je, iskoristio me i onda samo otisao bas kao moj tata. Zasto sam mislila da je drugaciji,zasto ja moram uvijek naletjeti na takve osobe?! Ljuta sam i na sebe, trebam biti opreznija u vezi toga s kim dijelim krevet. Ali,stvarno sam ocekivala da nece otici samo tako. Nadala sam se da ce barem ostati do jutra,ali sam se prevarila. Samo jos jedna budala u mome zivotu, i zato ja jednostavno ne volim niti pokazivati da mi je stalo,niti to osjecati. Najbolje je samo potisnuti osjecaje duboko i prepustiti se ostatku zivota,makar bahat i bez osjecaja. Za tjedan dana je i skola gotova,onda je ljeto. Meni odgovara da smo se sad razisli,a ne kasnije. Ma koga ja varam, boli me to sto je napravio i ostavlja veliki oziljak.
Uzmem mobitel te ga upalim. Vidim da imam poruku od Marcela te ju otvorim.
" Jel Harry kod tebe? Nema ga cijelu noc, mama je poludjela"
"Nije, bio je do nekih 3, a onda je otisao.. Sto nije doma?" Odgovorim.
Obucem se za skolu i uzmnem torbu i izadem van. Dodem do stanice te mi bus taman dode. Barem mi nesto danas ide iz ruke. Sjednem za slobodno mjesto te izvadim mobitel iz dzepa i vidim da je Marcel odgovorio.
"Sad je dosao,sav je zdrobljen.. Da dodes mozda poslije skole do njega?" Pogodilo me,ali samo malo.
"Ne mogu,Marcel" Odgovorim.
Dodem do skole te uletim unutra jer ce uskoro zvoniti. Uletim u ucionicu povijesti te sjednem do Ash.
"Marcel danas ne dolazi?" Upitam.
"Dolazi ali ce kasniti. Problemi s Harryem.. a sto si ti tako uspuhana?" Upita me ali profesor ude.
"Idemo na kavu poslije skole" kaze Ash te kimnem glavom.
...
Ash i ja izlazimo iz skole te Marcel hoda iza nas. Ne znam je li sigurno da i on ide s nama na kavu, i ne znam trebam li i njemu reci ono u vezi Harrya. Zbunjena sam,a postanem jos vise kad vidim Harryev auto. Marcel opazi moju facu.
" Ne brini, nije tu. Samo sam posudio auto. " Kaze te predahnem. Udemo u Harryev auto te osjetim miris koji sam jucer mirisala. Obozavam njegov parfem i miris.
Dodemo do kafica te nas Marcel ostavi,a on otide negdje. Ash i ja sjednemo te narucimo kavu.
"Slusam sto je bilo. Marcel mi je nesto rekao da ste se jucer pojebali ti i Harry,ali mu ne vjerujem. " kaze Ash.
" Pa, istina je. Sto ti je Marcel rekao?" Upitam ju.
"Rekao je da je Harry usao unutra onak sav smrdljiv po travi i da je trabunjao nesto o tebi i da si bila odlicna jucer. " Kaze ali nista ne odgovorim na to.
" Znaci, istina je da vise nisi djevica?" Upita me te kimnem glavom dok ispijam gutljaj kave.
"Okej, i zasto se onda treses kad vidis njegov auto?" Upita me.
" Otisao je nakon seksa" Kazem te se Ash zakaslje.
" Zasto me ne cudi. To je i meni napravio." Kaze te ne odgovorim. I ona se jebala s njim,i osjecam se nesigurno trenutno.
"Ne mora ti bit neugodno, nikad nisam imala osjecaje prema njemu,ali ruzno je kad samo tako otide. Ako mislis nesto imati s njim, moras se naviknuti na to. " Kaze ali ja stvarno ne zelim imati nista s njim,samo me ubija to sto je otisao.
" Ne zelim nista s njim,ali,znas, osjecala sam se uzasno kad sam vidjela da ga nema i to me ubija." Kazem.
"Destroy something that destroys you" Kaze Ash i razmislim o toj opciji. Kako da ja njega slomim,ako njemu nije stalo do mene?
ESTÁS LEYENDO
What I did for love
Fanfic" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...