*Jutro*
Hanna's POV
Probudim se te osjetim neciji dah iznad moje glave. Otvorim oci i sjetim se sto je jucer bilo. Liam se probudi kad ja ustanem i sjednem na krevet.
"Jutro" kaze mi Liam te uzvratim. Ustala sam dosta rano,u 10,a inace s Harryem spavam do 11-12. Sjetim se Harrya i pogledam mobitel koji u tom trenutku bas zasvijetli mobitel.
"Idem u ducan pa dodem po tebe. Trebas nesto? " Pa,trebala bih uloske.
"Uloske" utipkam a Liam malo proskilji da vidi sto sam napisala. Nasmije se te ga pogledam.
"Sto?" Upitam.
"Pa ne zna ti on to kupit. Mozemo se kladit da ce za minutu zvati" kaze. Ako je volje kao i jucer,nece se ni truditi poduzeti nesto,a nece ni uloske kupiti. Mobitel mi zazvoni te se Liam pobjedonosno nasmije. Po prvi puta osjecam neku bratsku kemiju s njim.
"Halo?" Javim se Harryu.
"Necu ti uloske kupit" kaze te sam i ocekivala ovaj odgovor.
"Dobro,onda ces poslije ici sa mnom opet do ducana i trosit vrijeme" kazem te ipak posustane.
"Ugh,dobro,koje" upita me. E sad,kako njemu objasniti...
"Ovako,plavi je omot,pise Always-" kazem ali me prekine.
"Pise 'uvijek'??" Kaze kao da prvi puta prica o tome.
"Da,ali pazi da pise normal na njima i da ima svih pet kapljica bijele boje. I da,uzmi s krilcima,znaci mora ti pisati 'wings' " kazem te se sama sebi nasmijem.
"Hanna,zbunjen sam, mogu tu neku curu nac da mi to nade?" Upita me.
"Pa radi ti sto hoces,ali mi donesi uloske" kazem te sam malo ljubomorna sto ce sad neka druga znati sto ja koristim.
"Izludit ces me. Nema ni jedna koju bih mogao pitati,osim starih bakica. Jos mi reci da si ju vec sad dobila,da se odmah ispred ducana upucam." Kaze. Znam da ne voli moj ciklus,ali bolje to nego dijete,barem mislim da on tako razmislja.
"Da,Harry,ako ti se ne da trpiti mene,mozes se okrenuti iz ducana i otici doma" kazem. Zelim spavati s njim,zelim razgovarati o njihovim problemima,ali ako cu smetati ne zelim ici tamo.
"Nemoj me zajebavat i ti,dovoljno sam lud ko puska. Za 10 minuta dodem s uloscima,uci cu unutra da se pozdravim s Liamom. " kaze te prekinem. Dobit cu i uloske i Harrya. Ja sretna,on malo manje.
"Dode za 10 minuta" kazem Liamu i obucem hlace i majcu koju sam imala.
"Okej,ako se ikad zazelis vratiti,vrata su ti uvijek otvorena. " kaze Liam te ga cvrsto zagrlim.
"Buraz moj" kazem. Liam se nasmije i drago mi je da se slazem s njim. Sidemo dolje te Karen vec kuha kavu. Oh odlicno, taman imam sto raditi dok ovi popricaju. Netko pozvoni,zapravo,sigurna sam da je Harry.
"Odi ti,Hanna" kaze Karen te otidem do vratiju i otvorim ih. Da,Harry je. Pogleda me te ude unutra. Poljubi me na blic,bez imalo osjecaja,onako bezveze. Tako bih mogla svakoga poljubiti. Harry odjuri do Liama te njih dvoje pocnu nesto pricati sto ja ni ne razumijem. Neke brze voznje,auti...
"Dodi tu,Hanna" Karen me pozove te otpijem gutljaj kave. Zaista je fina.
"A pusti ih,muska posla. Nego,reci ti meni, jel te ljuti ovaj Harry?" Upita me. A dobro jel mogla pitati nesto teze?
"Ma dobar je on" kazem. Nekad je nekad ne,ali neka.
Popijemo kavu do kraja te Harry i ja izademo. Sjednemo u auto i zelim zapoceti razgovor,ali me Harry preduhitri.
ESTÁS LEYENDO
What I did for love
Fanfic" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...