Hanna's POV
Perrie i Liam udu u moju sobu te zatvorim vratima kada udu. Nije mi jasno zasto je sad i on dosao, sto se dogada,jednostavno se samo gubim u cijeloj toj prici.
''Mislila sam da ces doci samo ti?'' Upitam. Liam me pogleda te odmahne glavom. Neka se ljuti,sta mene briga ne moram se jos boriti i s njim,jednostavno ne moram.
''On ce otici,samo me dopeljao i mislio se pozdraviti s tobom" odgovori mi te kimnem glavom. Liam mi se priblizi i zagrli me. Pomirisi me te mi otpuhne kod uha te se najezim.
''Idem ne brini se'' kaze Liam te izade iz sobe.
''Jel bilo potrebno??'' upitam Perrie.
''Htio te je vidjeti,mislio je da mu se hoces vratiti sad kad si prekinula s Harryem'' kaze.
''Nikad nisam ni bila s Harryem'' Kazem te Perrie sjedne na krevet i ja s njom.
"A voli te. Ni jednu curu nije volio poslije Catherine'' Kaze a ja cu poludjeti. Tko je sad ona???? Zivci mi polako popustaju i ne mogu vise to sve pratiti.
"Ko je Catherine?'' Upitam.
" Njegova bivsa. Zapravo njegova jedina prava cura ikad koju je jedinu volio prije tebe." kaze te prode nekakva jeza kroz mene. Sto ako mu se ta cura ponovno vrati?
"Ne moras se bojati, prebolio ju je. Ali tebe nije'' kaze mi te se lazno nasmijem. Perrie se primi za trbuh te zajauce.
'' Imas one dane?'' Upitam ju.
'' Kasne mi mjesec dana,Hanna'' Kaze te progutam knedlu u grlu. Kasni???
''Trudna si?'' Upitam.
''Ne znam. Imas test?'' Upita me te sam za sekundu u maminoj staroj sobi i trazim test za trudnocu. Imam predosjecaj da bi ona to mogla imati. Pretrazujem pazljivo svaku ladicu i izgubim nadu polako,ali ona se vrati kad otvorim zadnju ladicu. Uzmem test te otrcim do sobe. Perrie nervozno sjedi u krevetu,a kad joj pruzim test otide do kupaonu. Iznenadena sam mozda i vise od Perrie. Sa 20 godina postati mama i nije bas mala stvar. Izade iz kupaone te mi pokaze test za trudnocu. Pozitivan je. Perrie ce biti mama.
''Zayn ce me ubiti'' kaze.
''Nece, voli te i to je njegovo dijete isto kako je i tvoje'' kazem.
''Nije Zayn Harry. Hanna, ne mogu ja ovo,pobaciti cu'' kaze te joj to necu dozvoliti. Dobro,da se meni tak nes desi vjerojatno bi napravila isto sto i ona i htijela bi pobaciti,ali njoj to necu dati.
"Perrie,sto te kosta reci mu? Ako nece prihvatiti to dijete znaci da te ne voli. Ovako ces bar znati na cemu si. " kazem te ona otpuhne i izvadi mobitel te otide do balkona. Cujem nekakvu galamu dolje,te se dosuljam do ograde da me nitko ne vidi.
"Liam... Nemoj joj reci molim te. Mogla bi me zamrziti" kaze moj tata Liamu. Ne znam sto se dogada,ali slijedeca Liamova recenica mi pojasni pricu.
"Tata,kako ne razumijes?? Mama me cijeli zivot skrivala od tvojih ljudi da ne bi shvatili da si mi ti tata,a sad zelim imat sestru i nitko ne moze protiviti se tome. Dozvoli joj da ima obitelj,ako bar meni nisi" kaze Liam te je vec na izlasku. Po ovome sam ja Liamova sestra. A je li i moja mama njegova?
"Liam,odi joj reci" kaze moj tata a je se spustim po stepenicama.
"Ne mora,cula sam" kazem te dodem do tate.
"Liam je star ko ja. Znaci,ti si prije nego sto sam se ja rodila uokolo hodao i radio djecu???? " Zaderem se.
"Ovo je bilo slucajno,nije mi Liam bio u planu" kaze te mi sad zvuci jos gore i zelim opaliti tog ljigavca.
"I ja sam bila slucajna za tebe,rekla mi je mama" kazem.
"Nisi" odgovori ali mu ne vjerujem. Liam nas promatra kako se prepiremo,ali dodem do njega i zagrlim ga.
"Cim si me vidio u skoli si mi trebao reci da sam ti sestra,Liam. Ne treba ti njegovo dopustenje za takve stvari" kazem te ga zagrlim.
"Zao mi je sto imas takvog tatu" kazem a moj tata pobijesni i izade van.
"Hoces ostati prespavati?" Upitam.
"Ne,mama me ceka doma" kaze te kimnem glavom i zagrlim ga. Poljubi me u celo te netko naglo ude. Ocekujem da je to tata,ali je ovaj put Harry.
"Zasto se vi tu grlite?" Upita i nije mu nista jasno.
"Brzo si me prebolila." Kaze te se hoce okrenuti i otici.
"Liam mi je brat" kazem te Harry ostaje zaleden.
"Rijesite svoje stvari,cekam te gore" kaze te otide gore. Ne! Na krevetu je test,misliti ce da je moj i onda cu nastradati. Pozdravim Liama i odjurim gore. Harry vec drzi test u svojoj ruci i gleda ga. Pogleda mene kada udem i ne skida pogled.
"Trudna si" kaze te se pozelim nasmijati,ali on to prekine.
"Trudna si, i nisi mi to rekla" sokiran je,a ja sam jos vise kad spoznam da on ozbiljno misli da sam trudna.
"Jesam stavio kondom?" Upita.
"Sta ja znam,valjda jesi" kazem. Presetava se lijevo desno po sobi a ja ga zelim smiriti.
"I zasto mi nisi rekla da si trudna???" Harry opet kaze te se nasmijem i ne dozvoli mi da kazem ista.
"Ne,ja sam premlad da budem tata,moram sad ponovno postati brat ne mogu i tata" kaze i vidi se da je sav uspuhan. Samo na trenutak da mi ga je imati tako smotanog.
"Ponovno ces postat brat?" Upitam.
"Mama mi je u trecem mjesecu trudnoce,tek danas mi je rekla" kaze te sam odusevljena. Ne znam zasto,ali znam da cu to malo dijete voljeti vise od sebe jer sam takva i volim malu djecu.
"Opa,cestitam" kazem.
"Da,pa i ja tebi" odgovori.
"Ti si tata" kazem te iz sale podignem majcu. Pogleda me u trbuh,pa u oci. Zasto me jednostavno ne poljubi i sve moje brige bi prestale?!
"Znam,tko drugi?! Kad si razmisljala da pobacis?" Upita me i ovo bi mogla ispasti kao dobra provjera za nesto sto mozda bude u buducnosti.
"Necu pobaciti,Harry" kazem te Harry dode do mene i popipa mi celo.
"Stvarno ces sa 20 godina imati dijete?" Upita me te se nasmijem i ne mogu vise praviti se.
"Sto je smijesno??" Upita me.
"Ma nisam ja trudna budalo" kazem te i dalje umirem od smijeha.
"Nego cije je onda ovo??" Upita te pruzi test za trudnocu ispred mene. Pokazem prstom prema balkonu i vidi Perrie tamo.
"Ozbiljno" kaze te me pogodi jastukom i nasmije se. Toliko je sladak,da bih ga mogla cijelog unerediti. Sad na ovom krevetu.
"Glupa si. Da nisi nikom rekla za ovo" kaze te se i dalje smijem. Perrie dode do nas te uzme torbu.
"Idem do Zayna" kaze te odjuri. Ovo je trebao biti prespavanac s Perrie a na kraju cu biti sama ili s Harryem.
"Os ti ostat onda? Bojim se bit sama" kazem te me Harry pogleda u oci. Cijela se najezim a on si skine tenisice.
"Sta cemo radit?" Upita me te legne na krevet. Sretna sam sto je ostao samnom i sto ova noc tek pocinje.
BẠN ĐANG ĐỌC
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...