Part 45

702 44 3
                                    

Hanna's POV 3

Susretnem se prvo s njegovim ocima, a onda sa necim tezim. Usnama. Skocim naglo na pod jer ne zelim zapoceti nesto zbog cega cemo oduvijek zaliti.

"To sto si pomislio je krivo, ti imas nekoga iz teretane" kazem mu te se udaljim od njega.

"Nemam, samo sam te htio friendzonati tako da te ne povrijedujem vise toliko. Prvo mi je bio plan zaboraviti te, ali onda to nije uspijelo i zato sam mislio da cu tim postupkom tebe maknuti od sebe."kaze a ja samo preokrenem ocima spremna da se vratim u sobu.

"Nisi popila svo mlijeko" kaze a ja odmahnem glavom.

"Ili popi ili baci." Kazem lagano umorno.

"A daj ljubavi" kaze te se okrenem. Ljubavi? Nakon svega sto je rekao, kaze mi ljubavi?

"Jesi ti dobro?" Upitam ga.

"Cim si se okrenula jesam" kaze te se nasmije. Ah, taj osmijeh.

"Sto zelis vise od mene Harry?! Htio si me zaboraviti,maknuti se od mene, sad me zoves ljubavi, sto je slijedece?! Reci ces mi da opet imas neku?" Upitam ga s puno nejasnoca.

"Zelim tebe. Samo tebe i nista drugo. To mi je dovoljno da zivim jos dugi niz godina"kaze nekako preslatko i priblizi mi se.

"A sto da ja sad radim onda?" Kazem te on stavi ruku na moje bokove.

"Ti nista, ja cu" kaze te me poljubi. Uzvratim poljubac te se ljubimo strastveno. Podigne me natrag na onaj sank gdje sam pila mlijeko te se tamo ljubimo. Pogrebem ga rukama po ledima, i stvarno ga jako zelim.

"Hocemo li? Imam kondome" kaze te odmahnem glavom.

"Nemogu. Oni dani u mjesecu" odgovorim mu. Tako i tako da se jebe sa mnom mu nebi trebao kondom jer sam neplodna. Cudi me da mjesecnicu dobivam.

"A misica mala moja" kaze te me zagrli. To je zagrljaj u kojem se zelim osjecati sigurno do kraja zivota.

"Zalim,ali nista od seksa danas, probaj s Marcelom" kazem te ga malo moram zezati.

"Okrutna si" kaze te se nasmije. O da,volim biti okrutna, a nekako mi je najdraze biti takva prema njemu. Naravno,iz ljubavi.

"Dobro,mrzi,mrzi dok imas koga" odgovori mi te ga poljubim.

"Idem spavat, dosta mi je tvojih gluposti" kazem te se nasmijem.

"I da, mrzim te" nastavim hodajuci po stepenicama.

"I ja tebe" uzvrati mi.

Legnem natrag u krevet sva ponosna na ovo sto se dogodilo. Zaspim brzo.

_"Molim te, dopusti mi da ti objasnim!" Zaderem se na Ashtona.

"Sto da mi objasnis?! Hanna, zajedno smo godinu dana, i ja sam godinu dana mislio da nisi nevina i postivao te po pitanju seksa skroz dok ti nisi htjela! I naravno da mi je sada postalo cudno! A ti meni, nakon seksa kazes da jesi nevina!" Ashton se dere na mene. Znam, u krivu sam, ali kao da je to velika stvar.

"Pa zar ti je to toliko bitno?? Zar ti je samo stalo do toga jesam li ja djevica?!" Derem se i ja te nastaje glasna galama. Cujem da netko otkljucava vrata, ali ne mislim se zaustaviti.

"Hanna, pazio bi bolje na tebe da si mi to rekla! Ovako sam svim deckima koji su ikad prosli do tebe davao do znanja da si moja, ali ne i nevina! Da si mi to prije rekla, mozda na pocetku veze, nebi te ni silio da to odmah napravimo!" Deremo se oboje. Odjednom moja mama uleti u sobu.

"Bok Ashton, zasto se ona dere" kaze mama jer zna da samnom nece trenutno moci normalno pricati.

"Evo,ispricavam se, nece se ponoviti, teta. Necu vise dolaziti ovdje" kaze Ashton te ga pogledam i suze same krenu.

What I did for loveWhere stories live. Discover now