Harry's POV
Krecem se u guzvi s Liamom, Louisom i Niallom, te primjecujem da je i Gemma s nama. Pokusavamo izaci iz te guzve te potraziti ostale. Napokon to uspijemo, te ugledam Perrie i Ash kako sjede na rucnicima i dodemo do njih.
"Gdje su Marcel i Han?" Upitam smirenim tonom.
"Umm.." Ash promrmlja.
"Ne brini, vratit ce se brzo" Perrie progovori. Ovdje mi je nesto jako sumnjivo.
"Pa dobro, a gdje su otisli?" Upitam jos jednom malo glasnijim tonom.
"A Hanni nije bilo dobro pa su otisli prosetati malo." Kaze Perrie. Da pa super, najbolje je otici s Marcelom a ne zvati mene.
"Zasto me niste nazvale ako joj je lose?!" Zaderem se te me Louis smiruje.
"Stari, pa vratit ce se ziva i zdrava. Smiri se" kaze Louis.
"Nema potrebe za brigu, opusti se." Niall se nadoveze te odlucim predahnuti. U zadnje vrijeme mi je lijepo s njom, i ne zelim to olako izgubiti sada kada nam se sve poslozilo.
Hanna's POV
Hodam za Marcelom vec dobrih 10 minuta i pokusavam ga zaustaviti. Napokon stane i sjedne na neku klupicu te dodem do njega.
"Hej ti" kazem mu.
"Sto si dosla i ti malo uzeti?" Upita me te odmahnem glavom.
"Naravno da ne, ali neću ni tebi dozvoliti da tako nešto radiš. U redu?" Kažem mu makar sam svjesna da me neće poslušati.
"Ah, ako si me došla naučiti pameti, neće ti uspijeti" kaže te zapali gens.
"U redu, ako ćemo tako, onda barem pričaj sa mnom." Kažem te sjednem kraj njega.
"Sigurno nećeš malo?" Upita me,ali naravno da odmahnem glavom.
"Slušaj, jesam li ja kriva za tvoj problem s ovim?" upitam te pokažem prema toj cigareti koja mu uništava mozak.
"Ne želiš me to pitati" kaže te odmahne glavom, ali ja ga primim za bradu i pogledam u oči.
"Ja znam da sam ti draga, i ti si meni, znamo se većinu života i stvarno sam mislila da ćeš više preći preko toga da sam odabrala Harrya, ali evo tebe opet, ponašaš se kao dijete" Kažem mu te ga prostreljim pogledom.
"Šlušaj ti mene, naravno da sam prešao preko toga, ali zaruke su me pogodile malo ne radi mene nego radi toga da moj voljeni brat nešto ne zajebe. I da, nosim se sa tim na svoj način jer mi je i dalje stalo do tebe kao što mi je stalo kad sam bio zaljubljen. A sad? Da, nisam više zaljubljen,ali volim te najviše kao prijateljicu i ne želim da ti padne dlaka s glave, a kamoli da te moj brat povrijedi. I bacit ću ovo, radi tebe i radi toga da ne stvaram tebi i Harryu dodatne probleme" Kaže te ustane,a meni suza klizne niz oko. Počnem trčati prema njemu.
"Marcel, stani" Kažem te se okrene,a ja ga čvrsto zagrlim.
"Volim te, moj najbolji prijatelju" kažem te još koja suza klizne.
"Znam budalo mala" kaže te me stisne k sebi jače. Sretno se vratimo do plaže i primjetim da je Harry jako zabrinut. Uh, opet dolazim do problema.
"Pa, vratili ste se" kažem te poljubim Harrya.
"Jesi bolje" upita me te me odmjeri od glave do pete.
" Da, išla sam popričati s Marcelom" kažem.
"Da, ovaj, hoćemo ići natrag u kuću da se spremimo za večeru?" Upita Marcel te počnemo spremati svoje stvari. Dok spremam ručnike, netko me zagrli oko struka.
YOU ARE READING
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...