*Nakon 9 mjeseci*
Harry's POV
U ovih 9 mjeseci situacija se dosta promijenila. Hanna je imala velikih komplikacija sa svojim zdravljem zbog pozara i danas tek izlazi van. Kuca je skroz unistena,i izgorena. Hannin tata je trenutno kod Liamove mame s Liamom,mozemo reci da ponovno gradi svoju obitelj ali se Hanna ne zeli uklopiti. Hanna ce zivjeti samnom i mojima u kuci dok njezin tata ne smisli sto dalje,makar meni ne bi smetalo da ostane s nama zauvijek. Drago mi je sto je napokon dobro,bez obzira na to sto sad treba vise paziti na zdravlje. Moja mama je rodila malu curicu,Hellen koja sada ima tri mjeseca.
...
Upravo odlazim po Hannu i mislim da sam vise sretniji od nje sto izlazi iz bolnice nakon dugih devet mjeseci. Dodem ispred bolnice i sparkiram se. Izadem iz auta i uputim se do Hannine sobe. Udem unutra,ali nije sama. Perrie je s njom.
"Harry!" Hanna uzvikne te ustane s kreveta i cvrsto me zagrli i poljubi. Nasa veza je kako tako uspijevala,ali smo ju odrzavali kako smo najbolje mogli.
"Vidim tu si i ti" kazem te pogledam prema Perrie.
"A da,nikako da rodim" odgovori mi. Ona je u drugom stanju,ali trbuh joj je do zuba i mislim da bi napokon trebala roditi.
"Ici ce i ona s nama malo u kucu ako ti pase" kaze Hanna. Ma slazem se sa svim sto god njoj pase.
"Naravno,samo ako hoce mir,u nasoj kuci ga nece dobiti" kazem i nasmijem se. Mala Hellen mozda ima lijepo prvo slovo imena i preslatka je,ali place da ju ponekad stvarno ne mogu smisliti.
"Ma moja mala Heli je dobra" kaze Hanna. One su se odmah sprijateljile cim sam dopeljao Hellen tu kod Hanne.
"Joj kako ste mi vas dvoje preslatki zajedno" kaze Perrie te se nasmije. Njen odnos sa Zaynom se pogorsao,Zayn misli da ona previse trazi ali ne shvaca da je ona trudna i da mora biti njezniji prema njoj.
"Kako ste ti i Zayn?" Upita ju Hanna.
"Dobro je dok zivimo zajedno. A da ti iskreno kazem,samo cekam dan kada ce reci da mu je dosta i mene i da ne zeli dijete." Kaze i ne znam sto bo rekao na to. Zayn je uvijek bio poseban,ali kada nekog voli,ne odustaje lako. Mozda su samo zapeli u nekakvu krizu,ali ja vjerujem da ce se sve to smiriti kad Perrie rodi.
"Zato Harry,pazi da uvijek stavis kondom. Bar dok se ne ozenite" kaze Perrie te se lazno nasmije. Zao mi je nje,stvarno se nalazi u nezgodnoj situaciji.
"Sve ce bit okej,Perrie" kaze Hanna te spremi svoje stvari u torbu. Zelim joj pomoci,ali ona misli da moze sve sama i ne dozvoljava mi da joj pomognem.
"Idemo, napokon spremna" kaze Hanna te izademo iz sobe.
" Sjednite tu,Hanna idem te odjaviti" kazem te njih dvije sjednu u cekaonu.
Hanna's POV
Perrie i ja sjednemo u cekaonu i pricekamo Harrya. Mozda jos nisam spremna za izaci,doktori su htijeli da jos ostanem,ali medicinska sestra je prepisala datum odlaska koji je rekao glavni doktor koji smatra da ja tu samo "prasim krevet". Drago mi je da idem,ali sumnjam da se osjecam najbolje,jer nije tako. Perrie nije dobro ovih dana,a jos nije rodila. Puno stvari se dogada oko mene da se nekad zapitam kako uspijem ostati koliko toliko normalna. Vidimo Harrya da se vraca te podigne moju torbu.
"Hajde Perrie"ustanem te kazem.
"Cekaj"kaze te imam osjecaj kao da ce mi se srusiti tu. Ustane,te se lagano zatetura.
"Idemo" kaze te ju poslusamo. Ne mogu ju gledati da se tako sama muci,treba joj cvrsta potpora,a ja bas nisam cvrsta.
"Harry,daj primi Perrie pod ruku" kazem Harryu te me pogleda.
YOU ARE READING
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...