Part 50

480 28 0
                                    

Hanna's POV

Budim se i vidim Harrya kako se presetava po sobi. Nismo zajedno spavali, njega sam poslala dolje s cim se nije bas slozio.

"A sto si ti tako nervozan?" Upitam ga nakon sto sam ga dobrih 5 minuta promatrala kako samo hoda s jedne na drugu stranu.

"Ma ne znam,razmisljam nesto" kaze te se ustanem.

"Ja se idem otusirati, ti nazovi Liama i smiri zivce sreco" kazem te uletim u kupaonu. Danas sam nesto dobre volje sto mi se zapravo i svida. Pogotovo jos zato sto postajem sestra, ma nema boljeg. Beba ce imati puno prijatelja za igranje. Otusiram se i izadem.

"I sto kaze?" Upitam ga.

"Rodila je,zove se Luke. Sve je u redu sa oboje." Kaze Harry. Aw,slatko decko je.

"Opa brata sam dobila!" Kazem te od srece skocim na Harrya i zagrlim ga.

"Mica, polakse" kaze Harry te stavi svoje ruke na moje kukove. Pogledamo se u oci i pokusavam se oduprijeti mislima koje mi govore da Harry mozda nije tata. Ovo je savrsen trenutak. Zelim ga poljubiti,i krenem za tim, ali nas zvono prekine. Sidemo obadvoje dolje da vidimo tko je dosao. No, u kucu udu Liam, Perrie, Niall, Marcel, Gemma, Louis i Ashley. Pobogu, moze li jos netko doci? Da,zapravo jos mi samo fali da je i Ashton tu.

"Bok?" Upita ih sve Harry.

"Culi smo da je Karen rodila pa smo donijeli poklone" kaze Louis.

"I cestitamo" nadoveze se Ash te dode do mene i zagrli me,a zatim Harrya te nam svi pocinju cestitati, samo Perrie promatra situaciju iz daleka. Samo ona zna da postoji ta sansa da je Ashton tata.

"Nemojte tolko oko trudnice,sjednite, kavu cu napraviti" kaze Liam i ode u kuhinju. Zao mi je sto mora toliko pomagati i sve,ali rijesio se jedne trudnice,dobio drugu i malog brata.

"Odite idemo u dnevni" kazem te se svi posjednemo.

"Frende onda,kad je svadba?" Upita Louis i Harry je sokiran pitanjem. Da,zeljela bi da me Harry zaprosi kad se smiri situacija.

"Nikakva svadba, idemo polako." Odgovorim umjesto njega.

"Uvijek ste bili komplicirani" nadoveze se Gemma.

"A cuj netko mora i to" odgovori Harry.

"Meni je samo drago da su na dobrom putu da poprave odnos prije nego beba dode" kaze Perrie te se nasmije. Liam donese kavu te jos nesto pricamo, a onda svi odluce otici doma te ostanemo samo Liam i ja.

"Pa,postat cu ujak?" Upita me Liam dok trazimo film za gledati.

"Ako sve prode kako treba"odgovorim.

"A sto je to tvoje stanje tako kriticno?" Upita me.

"A nije pretjerano,al se treba cuvati bolje" odgovorim te se naslonim na njega i pocnemo gledati film.

"Zelim i ja biti tata nekome" kaze Liam neocekivano te se dogodi prolom emocija u prostoriji, sto mojih,sto njegovih.

*slijedeci dan*

Probudi me jaka glavobolja ni sama ne znam od cega. No, ustanem iz kreveta i sidem dolje jer mi se ucinilo da sam zacula plac male bebe. Vidim da su se Karen i mali braco Luke vratili iz bolnice.

"Vec? Karen,cestitam!" Kazem te se zaletim u nju.

"Polakse,ona je slaba,a ti trudna"kaze Liam koji nosi Lukea u nosiljici. Stavi nosiljku na stol te dodem do te male slatke bebe.

"Mogu ga primiti?" Upitam Karen,a ona samo kimne glavom te ga podignem u narucje. Toliko je sladak i tesko mu odoljeti. Zacujem zvono na vratima te Liam otvori a ja drzim malog Lukea i nesto mu pricam. Pogledam tko je doso te vidim Harrya. Zar opet?

What I did for loveWhere stories live. Discover now