Part 4

2.3K 136 4
                                    

Ustajem s trosjeda te osjecam bol u ledima. Cijelu noc sam spavala na trosjedu i osjecam se uzasno. Nisam htijela spavati s Marcelom,ali bogme niti s Harryem.

Cujem da se netko spusta po stepenicama te pogledam prema gore i vidim Harrya.

"Hej,mama mi je rekla da te otpeljam do Ash ako hoces" kaze Harry te se brzo ustanem. Upravo me vidio u najgorem izdanju. Jutarnjem.

"Hej! Pa sta ne vidis kako izgledam?? Kako mozes doci tu i... " kazem ali se zaustavim shvativsi kakvu sam glupost rekla.

"Oprosti" kazem te se nasmijem. Ne mogu takve stvari govoriti nekome u cijem sam dnevnom boravku spavala!

"Kao broj jedan,lijepa si i ne seri,a kao broj dva,ides ili ne?" Upita me te kimnem glavom. Izletimo iz stana te udemo u auto i krenemo.

"Mogu li samo upisati u tvoj mobitel moj broj? Zelio bi da ga imas"kaze te kimnem glavom. Pruzim mu svoj mobitel te zamijeti da na prvoj slici imam Marcela,Ash i mene.

"Stvarno ste dobri prijatelji" kaze te mi upise njegov broj. Nazove se te spremi i moj broj u njegov mobitel. Mozda je to prvi korak do doznanja sto Harry skriva od mene.

Napokon dodemo do bolnice te udemo unutra. Jedva cekam da vidim Ash,da ju zagrlim,da joj jebeno kazem koliko mi je falila i koliko mi je drago da je ziva.

"Ja te cekam ovdje" kaze Harry ali ako zelim nesto saznati,ici ce unutra.

"A odi samnom,molim te" kazem te ipak pristane nakon dugog natezanja.

Udemo unutra i vidim Ash budnu. Izgleda umorno i iscrpljeno ali je budna. Dotrcim do nje te ju cvrsto zagrlim i pocnem plakati od srece.

"Hanna ti to places? Nisam te vidjela 10 godina da places" kaze te se obje nasmijemo.

"I smijes se??? Ajme Hanna!" Kaze te me cvrsto zagrli.

"Vidi tko ti je jos dosao" Kazem te Ash pogleda prema Harryu.

"Zasto je on s tobom a ne Marcel?" Upita me pomalo ljuto.

"Zato sto je Marcel sav zdrobljen,a Harry me vozio" kazem.

"Sto si ti kod njih?" Upita me.

"Da" kazem te joj se Harry priblizi.

"Hej" kaze te ju pokusa zagrliti,ali ona odbije zagrljaj. Sto se tu dogada??

"Hoce mi netko objasniti sto se tu dogada???" Upitam ali ne dobijem odgovor.

"Samo mu reci da izade van jer ga ne mogu gledati" Kaze ali ne mislim to napraviti. Zelim saznati sto se dogada. 

"Okej,ako mislite da cete nesto kriti od mene,varate se. I ti Ash, i ti Harry,a cak i Marcel mi muljate nesto. " Kazem ali Harry odmahne rukom.

"Sto bi tebi muljao,poznajemo se par dana,mislim da je Ash ta koja laze" Kaze Harry i cak povjerujem u tu njegovu blesavu pricu.

"Ash" Kazem ocekujuci da ce mi nesto reci.

"Na njegovoj si strani??? Onda ti necu nista reci dok on ne izade." Kaze te potjeram Harrya van. Sad smo same i moze mi reci sve.

"Ti si se opako zaljubila u njega. On te vozi u bolnicu umjesto Marcela? Njemu vjerujes? Kod njega spavas? Takve Hanne se ne sijecam." Kaze ali nisam htijela da mi to kaze.

"Prvo,nisam se zaljubila u njega,samo smo prijatelji,drugo, mislim da si ti imala nesto s njim sto mi nisi rekla. Ili s Louisom ili s Marcelom" Kazem. Osjecam se totalno prevareno sa strane moje prijateljice.

"O moj boze,Hanna ne vjerujem da tako govoris a bila sam skoro na samrti! Toliko sam ti falila? E pa stvarno si me razocarala" Kaze.

"Oprosti,nisam te htijela napasti.." kazem.

What I did for loveWhere stories live. Discover now