"No? Sto je jucer bilo?" Ponovno upitam Harrya,ali ga zaustavim da ista kaze jer ne mogu otkopcati haljinu do kraja.
"Mozes li mi pomoci?" Upitam ga pomalo umorno,a on odmah ustane i polagano mi otkopca haljinu. Kad ju je do kraja otkopcao,pocasti me poljupcem u rame. Sva se najezim.
"Dobro,pricaj" kazem te si na brzinu obucem hlace i majcu.
"Pa,napila si se ko stoka. Liam je spavao s Carlom,Ezra te vratio doma, i ne brini,izmedu nas nije bilo nista. Nisam te cak ni pokusao poljubiti" kaze te ga bas ne pratim. Noge me jos uvijek ne sluze najbolje te krenem da cu pasti,ali Harry nahlo ustane i primi me ispod lakta. Kako je dobar osjecaj osjetiti njegove ruke. Ne,Hanna,ne smijes se prepustiti! Stanem na svoje noge te pustim Harrya.
"Hoces moci danas izdrzati bez spavanja?" Upita me.
"A ko kaze da necu spavati?" Upitam ga te se nasmije. Mozda bi i mogli funkcionirati kao prijatelji, sve dok se ne petljam u njegov zivot.
"Izgleda da funkcioniramo kao frendovi" kazem te on pogleda u pod. Ili ne.
"Da" kaze razocarano. Uputimo se prema predvorju te tamo zateknemo Perrie i Zayna kako nas cekaju. Nikad nismo tocni.
"Jesmo morali doci ovako rano?!" Upitam glasno Perrie.
"Opet si zakasnila,tako da je svejedno. Idemo sjesti na kavu i odluciti to na brzinu,a onda radite sto god vas volja." Sto god nas volja? Spavanje. Samo na to mogu sada misliti. Izademo iz hotela te sjednemo u kafic ispred gdje radi Ezra.
"Odlican izbor kafica,Zayn" kazem mu i nasmijem se.
"Da,bas" Harry odfrkne.
"Ako ja jos jednom cujem vas kako se prepirate,stvarno cete oboje biti opozvani s vjencanja!" Kaze Perrie zivcano. Stvarno je luda zbog vjencanja.
Ezra dode do nas i narucimo cetiri kave. Pogleda me,a ja isto tako ne skidam pogled s njega.
"Vidimo se danas?" Upita me.
"Ne moze danas,spava joj se" kaze Harry. U pravu je,ali ne mislim mu to dopustiti.
"Nisam bas toliko da moje raspolozenje ne moze popraviti jedna kava. Vidimo se cim obavim ovo,moze?" Upitam ga te kimne glavom i donese nam kave.
"Okej,ovako. Imamo 4 mjesta. Ocean,coctail bar,Jezera ili sator."kaze Perrie dok nam dijeli papire svake lokacije. Iskreno, najvise mi se svida ocean,ili ta jezera. To je romanticno za vjencanja,ali coctail bar ili sator uopce nije za vjencanje.
"Nemam pojma,meni je sve okej" kaze Harry,a Perrie poludi na taj odgovor.
"Nisi me razumio,Harry,stavite se u poziciju da je ovo vase vjencanje, i da imate ta 4 mjesta na podrucju Floride za vjencanje. Sto biste vi odabrali? " upita nas Perrie.
"Ocean" odgovorimo Harry i ja u isto vrijeme te se pogledamo. Perrie i Zayn se iznenade sto smo u isto vrijeme rekli istu stvar. Harryu zazvoni mobitel,ali ne uspijem vidjeti tko ga zove i brzo se javi. Odjuri negdje dalje da ga mi ne cujemo.
Harry's POV
Marcel me zove. Koji kurac on hoce,sad bi se on pomirio?! Javim se i udaljim se od ovo troje.
"Harry" kaze uzdihano.
"Sto je,Marcel" kazem onako bez interesa.
"Hellen je zavrsila u bolnici" kaze. Moja mala sestra Hellen?! Hannina Heli?!
"Sto? Sto je bilo?" Upitam zivcano.
"Izgleda da ima rak na plucima. Nakupila joj se voda na plucima i pocela se gusiti po noci,sad smo ju dopeljali u bolnicu,kazu da je bila u kriticnom stanju od 1 do 10, 12" kaze i jednostavno ne znam sto da prije napravim.
YOU ARE READING
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...