*Nakon tri dana*
Hanna's POV
Oblacim crnu haljinu i cesljam si kosu. Vecina moje daljnje obitelji je dolje,kao i Ash,Marcel i Liam. Cujem neke korake koji idu prema gore,muski su. Okrenem se i vidim tatu. Ostao je tu od dana kad je mama otisla u bolji svijet. Pogledam ga i on mene. Rasplacem se te dode do mene i cvrsto me zagrli. Osjecam se kao malo dijete koje ima tatu. Ona mala djevojcica se probudi u meni i ne zelim ga pustiti. Prelazi rukom po mojoj kosi i tijesi me.
"Imas istu kosu kakvu je imala tvoja mama" kaze te se nasmijem. On razmislja o mojoj kosi, ili samo trazi stvari na meni koje ce ga podsjecati na mamu?
"Do kad ostajes?" Upitam ga dok sam jos uvijek u njegovom zagrljaju.
"Preselit cu se ovdje'' kaze te odahnem. Necu biti sama u ovom svijetu,imam tatu i sad sam napokon spremna oprostiti mu sve jer nisam u stanju izgubiti oba roditelja.
"Hajde,idemo,cekaju nas dolje da krenemo" kaze te ga primim za ruku i izgledam kao mala djevojcica koja ima svog tatu,a tako se i osjecam. Kad sidemo,privucemo paznju svih ljudi koji su dosli. Uzasno se osjecam,ali barem znam da je tata uz mene i da me cuva. Pustim tatinu ruku te otidem do Ash i ostalih. Liam me zagrli,ali nije to taj zagrljaj koji me potpuno ispunjava.
"Harry je kod mame i Robina" kaze Marcel i pokaze prstom prema njima. Harry me pogleda u isto vrijeme kad i ja njega.
"Moja mama ti zeli izreci sucut" kaze Ash te krenemo do njene mame.
"Hanna,zao mi je,tek sad vidim kako si ista tvoja mama" kaze te me cvrsto zagrli da se ugusim. Pokusavam ostati pribrana da ne pustim suzu.
''Moja sucut'' tata od Ash mi pruzi ruku i zahvalim. Ugledam moju tetu,maminu mamu koja me od ovih osoba najvise podjsjeca na mamu i dodem do nje. Zagrli me ali i ona dozivljava prolom suza.
"Hanna, jao.... ne znam kako da ti pomognem jer ni meni nije lako i nemam neke savjete kako ti reci da ce biti bolje. S vremenom hoce,zaboravljat ces ju polako,ali ce ona biti uvijek u tebi,jer si ti dio nje. " kaze teta Mona. Zagrlim ju jer osjecam takvu potrebu.
"Moram obici ostale,Mona" kazem te se povucem negdje gdje nema nikoga. Liam,Ash i Marcel su kraj mene ali moj pogled ne silazi s obitelji Styles. Krecu prema nama,nadam se da ce nas samo zaobici,ali dodu do nas. Marcel me bijedo pogleda isto kao i Liam,ali mene nije briga.
"Oh,Hanna,moja sucut,stvarno mi je zao" kaze Anne te me zagrli. Dosta mi je zagrljaja,neka me svi samo puste na miru!
"Moja sucut" kaze Robin te se rukujemo."Harry,izrazi sucut svojoj curi" kaze Anne te mi se Harry priblizi. Pruzi mi ruku,ali ju ne prihvatim vec ga cvrsto zagrlim i uzvrati zagrljaj. Uvjerena sam da je to to sto sam cekala da me barem malo utjesi. Pogledam Liama,ali ne pustam Harrya iz zagrljaja. Kada moj tata uzvikne da krecemo prema groblju gjde ce biti misa za mamu,pustim Harrya i krenemo. Idem u auto s tatom i Liamom. Zeljela sam ici s Harryem,ali on ide sa svojom obitelji. Znam da je neispravno ovo sto radim sada,ali radim ono sto meni odgovara i kako bi se ja osjecala bolje.
"Hanna,ti znas da ako ti bilo sto treba,utjeha,bilosto,sve to ti mogu ja pruziti,vjeruj mi. Ne trebas to traziti od deckiju koji te ne zasluzuju. " kaze Liam,ali ovo sam nekako i ocekivala.
"Zasto to sad govoris?" Upitam ga.
''Zato sto te volim,ne samo kao frendicu" kaze i ne osjecam nista osim griznje savjesti te nastaje sutnja.
Dodemo do groblja i hodamo kojih 5 minuta do mjesta gdje ce moja mama lezati. Nismo ju kremirali,jer ne zelim da mi mama bude obican pepeo,nego da imam dokaze da je ona tu i dalje tijelom,a duhom u meni. Do groba hodam s Ash,Marcelom,Liamom i Harryem. Ash ga je pozvala k nama sto me cudi,ali se ne zamaram time jer sam dobila sto mi je trebalo. Dodemo do maminog mjesta i vidim njezino ime i moje prezime na ploci. Zaplacem onako jako. Nekad mi samo izade iz mozga da ju vise necu vidjeti,a onda ponovno ude i dozivim najveci prolom emocija ikad. Marcel stoji do mene,a ostali su iza. Trebam Harrya,samo njega da me smiri jer svecenik nece poceti ako se ne utisam.
YOU ARE READING
What I did for love
Fanfiction" Sto vidis u meni?? Hanna ja nisam dobar za tebe,jebemu! " rekao je te mi nista nije bilo jasno. Sve sto smo prosli,sve svade, lose stvari, ma sve najgore, on mene pita ovo. Nisam ocekivala da bi od nas dvoje zapravo moglo nesto biti,ali zaljubila...