Våran lilla hemlighet!

754 22 4
                                    


Bild på Simon!👆
Haha, måste bara säga att, jag sökte på internet på " snygg kille" och då kom Harry upp!!!! Och Felix Sandman från The Fooo Conspiracy! Så sant, dem är snygga killar! ( jag sökte på det för att få en bild på Simon)

- Klara - Fortfarande hos Simon!

- jag orkar inte åka hem!! Gnällde dem andra.
- om ni vill så kan ni stanna här! Sa Simon.
- ne, jag måste hem! Annars kommer mamma och pappa få spel! Sa Emma och vi sa hej då till henne innan hon gick.
- vad snäll du är Simon som låter oss stanna här! Sa jag och log mot Honom.
- äsch! Jag har bara 3 extra madrasser! Men någon kan ju sova på soffan och så har jag ju två sovrum med!
- få se nu... Eftersom att Harry redan sover så kan han sova i soffan, Lea och Niall kan sova i det andra sovrummet, Louis, Liam och Alex kan sova på madrasserna. Sen kan ju du sova i din säng såklart! Sa jag till Simon.
- men hallå, det finns ju 2 soffor!
- a juste! Då kan du sova i den soffan Zayn!
- men du då? Fråga Zayn.
- ehm... Jag vet inte... Eller jag kan ta en filt och sova på golvet! Det är ingen fara! Sa jag.

Alla gick till sina sovplatser och jag hittade en stolsdyna i Simons rum så jag använde den som kudde och la mig på golvet bredvid hans säng.
Jag låg och vände och vred på mig, men jag hittade aldrig någon skön position. Det var helt tyst så alla andra hade nog redan somnat. Jag såg att Simon hade en stor plats kvar i hans säng då han bara låg på andra sidan. Om alla redan sov så skulle det nog inte göra något om jag smet upp där.
Jag reste mig upp och la mig försiktigt ned under täcket, men det var fortfarande kallt.
- Klara?? Viska Simon.
- aa, är du vaken?...
- aa, nu är jag det! Sa han.
- ehm, asså jag kunde inte sova och typ fryser så himla mycket och så såg jag en ledig plats i din säng så jag typ tänkte att- jag blev avbruten av Simon.
- Klara... Det är lugnt! Sa han.
- o-okej...
- fryser du fortfarande? Fråga han.
- mm... Sa jag.
Jag kände sedan ett par varma armar som höll om mig vid midjan bakifrån. Jag log när jag kände hur frysnaden sakta gick bort.
- Simon, jag är faktist ganska glad att du är tillbaka! Viskade jag och vände mig om så att vi låg ansikte mot ansikte.
- du är liksom så snäll och... Typ, gosig! Sa jag och log mot honom.
- Tack Klara, men du behöver inte låtsas vara snäll mot mig! Jag vet att jag gjorde fel förut och så. Du behöver inte låtsas.
- nej Simon, jag låtsas inte jag gillar verkligen dig nu! Sa jag. Han log och våra ansikten flyttades mot varandras. Jag hann inte tänka något mer innan mina läppar var på hans.
Det kändes fel men ändå rätt på något sätt... Efter en stund så drog han ifrån.
- öh, förlåt Klara, jag vet verkligen inte vad jag gjorde! Sa han.
- det är lugnt! Det var jag som kysste dig! Sa jag.
- men, Harry! Sa han.
- men Emma! Sa jag .
- ja, men du är mycket viktigare än henne! Jag älskar henne, men du är number one! Sa han.
- oj, men... Vi kan inte säga det här till någon! Det får vara våran lilla hemlighet! Sa jag snabbt då jag kom på att Harry faktist var i samma hus.
- men, va??
- vadå?
- vadå, vadå? Sa han innan han fortsatte.
(vadå, vadå, vadå? haha, skojja!!😂 )
- jag menar, var det allt? Fråga han.
- vad mer vill du ha? Fråga jag.
- ja men, ska du först kyssa mig och sedan bara lämna det så här? Fråga han.
- men, du vet att jag är med Harry! Och även om jag inte skulle vara det så skulle jag ändå inte gå till dig bara så där... Sa jag.
- men du sa ju att du hade förlåtit mig! Sa han.
- ja, men det går inte att bara glömma något sånt så snabbt! Sa jag och suckade.
- lyssna, Simon... Jag gillar dig. Verkligen! Men jag älskar Harry! Han är mitt allt och utan honom skulle jag dö, bokstavligen! Jag skulle kunna ta en kula för honom! Plus, du har Emma! Jag vet att hon betyder mycket för dig och att du älskar henne mer än du älskar mig! Jag vet det för att jag ser det i dina ögon när du pratar om henne! Jag vet inte hur jag ska säga det här men... Du liksom... Fokuserar på fel tjej! Det är Emma du borde ligga här och prata med nu! Och kyssa för den delen! Sa jag, och menade verkligen allt jag sa.
- men Klara! Mina ögon är precis så när jag pratar om dig också! Och dessutom så är Emma såååå tråkig! Hon går alltid hem tidigt, hon vågar aldrig sova över med mig, hon vill knappt att jag kysser henne!! Seriöst, jag har kanske bara kysst henne 5 gånger! Hon är så himla tråkig!! Sa han.
- men jag är inte mycket bättre! Sa jag.
- ååh jooo!!! Du är såå mycket bättre!! Sa han.
- men, du måste förstå att det är Harry jag vill ha och ingen annan! Sa jag. Han suckade högt.
- jag vet, jag vet, det är bara det att du var min en gång, och jag sumpade den chansen så jävla hårt! Jag menar, om jag inte hade gjort så, så skulle du kanske fortfarande vara min nu! Men ja, ja jag förstår att det är honom du vill vara med och bla bla bla!!! Sa han.
- Simon, jag är ledsen!
- jaja! Godnatt och sov gott sötnos. Sa han innan han pussade mig på pannan och lade sig till rätta i sängen. Jag suckade också och blundade.

Harry Styles!Where stories live. Discover now