That is so not true!

431 17 7
                                    

- Klara-

Jag kan inte fatta att jag har vart otrogen mot Harry! Jag skulle kunna göra vad som helst för att få det o-gjort! Jag är egentligen inte värd Harry men ändå så går jag och är otrogen mot honom.
När jag hade betalat och gått ut så sa jag hejdå till Alex och gick till min bil.
I bilen på väg hem så satt jag och tänkte på vad jag skulle säga till Harry. Om jag ens skulle säga något överhuvudtaget. Kommer jag kunna fortsätta som vanligt efter det här. Kommer Alex verkligen att hålla tyst om detta? Det borde han... Eller? När jag körde in på min uppfart så var Harrys bil borta och jag andades lättat ut.

Nu var jag påväg till Harry. Jag har på mig ett sött, lätt och vitt linne och ett par tajta blåa jeans som var lite slitna. ( bild ) jag tycker att linnet är väldigt sött och jeansen ganska sexiga, så jag tänkte att då kanske Harry blir lite tän d på mig så han kanske inte blir lika arg om han nu skulle få reda på något. Jag vet, det kommer inte funka men man kan ju försöka! När jag körde in vid Harrys uppfart så såg jag Harry stå vid dörren och vinka åt mig. Jag log och vinkade tillbaka. Jag ångrar kyssen så hemskt mycket... Jag parkerade bilen och klev ur men hann inte ta många steg innan jag blev omfamnad av Harrys starka armar. Jag kramade tillbaka.
- hi sweety! I've missed you! Sa han samtidigt som han la sina händer på mina axlar och tryckte ifrån lite lätt så att han kunde kolla i mina ögon.
- hey... I've missed you too! Sa jag och försökte låta övertygande. Inte för att det inte var sant utan för att jag inte ville att han skulle misstänka något.
- what is it? Fråga han. Nej, han märker.
- what? Nothing! Sa jag. Försökte låta förvirrad över att han frågade.
- should we get inside then? Fråga han. Jag nickade. Han kollade in i min bil och tog ut min påse som jag hade med mig med lite mat och sånt i.
- I'll take this one! Sa han. Jag var påväg att protestera men ändrade mig när Harry log mot mig. Han tog min hand och drog med mig in.

Vi var nu klara med allt förberedande och jag stod och tvättade händerna i köket när jag kände två händer läggas på min midja bakifrån. Jag log men fortsatte att tvätta händerna. Jag tvålade in dem och precis när jag skulle skölja av dem så drogs jag bort från kranen.
- aaaahhh! Harry, I have to wash my hands! Skratt-skrek jag. Harry skrattade åt mig och lyfte upp mig i luften. Jag ville inte ta i något eftersom att jag var helt löddrig om händerna.
- put me down!! Skratta jag.
- what if I don't want too then? Sa Harry i mitt öra. Jag fnissade då det kiklades när hans andetag slog mot min bara nacke. När jag kom hit så hade jag utsläppt hår men som vanligt så efter en stund så tröttnar jag på att det alltid är i vägen så jag satte upp det i en hög hästsvans.
- then you have too give me a kiss! Sa jag.
- I could do that! Sa han innan han satte ned mig på bänken. Han ställde sig mellan mina ben och kysste mig på läpparna. Han hade sina händer vid mina kinder och jag påmindes om Alex men snabbt så tryckte jag bort tanken. Istället så fördjupade jag kyssen genom att lägga mina löddriga händer vid hans nacke och trycka in min tunga i hans mun. Harry stönar lite. Jag vet inte om det är från att mina löddriga händer leker med hans hår eller om det är för att jag är så ivrig med min tunga.
'Pling'
- we have to open! Sa jag mellan kyssarna.
- yeah, I'll welcome them! Sa Harry och gav mig en sista kyss innan han gick ut från köket. Jag hoppade ned från bänken och tvättade av händerna. Jag lyssnade på vad dem sa.
- why do you have bubbles in your hair? Hörde jag Liam säga.
- oh, öhm... It was Klara, she cleaned her hands and then she putted it on me... Sa Harry. Jag sprang ut i hallen.
- that is so not true! I cleaned my hands and then he pulled me back and started kissing me so, i mean I needed a place to put my hans on and, yeah, you know i put them in his hair! Sa jag. Harry lipade åt mig och jag lipade tillbaka. Dem andra skrattade åt oss samtidigt som dem tog av sig sina ytterkläder.
- here you have! Sa Niall och gav mig en bukett med blommor.
- oh, thanks Niall, you didn't need to! Sa jag och kramade om honom. Han är så söt.
- hej Klara! Sa Lea.
- Lea, hej!! Sa jag och kramade om henne.
- hur går det med Niall? Viskade jag i hennes öra.
- vi är ett par nu!! Sa hon glatt.
- nej, du skojar? Gud vad roligt! Sa jag. Jag vände mig om mot Niall.
- why didn't YOU say anything? Fråga jag samtidigt som jag kramade om honom igen.
- say what? Fråga han. Jag himlade med ögonen.
- that you're a couple! Sa jag.
- oh, right... Sa han.

När vi hade välkomnat alla och jag hade suttit blommorna jag fick av Niall och av Louis i en vas, så gick vi ut på altanen och satte oss. Harry, Liam och Zayn stod vid grillen medan jag, Niall, Lea och Louis satte oss ned vid ute-bordet.
- oh my gawd, I'm so hungry! Gnällde jag.
- you're not alone about that! Sa Louis. Jag gav honom en ful grimas och han gjorde en tillbaka. Då lipade jag mot honom och han lipade tillbaka.
- you're so childish!! Suckade Lea. Antagligen för att inte vi skulle höra men det gjorde jag.
- well you are even more childish! Sa jag då.
- yeah, sure... Sa hon.
- at least we're having fun! Sa jag. Hon skrattade åt oss när vi började göra grimaser igen.
- come on Niall let's go inside and... Do adult things.Sa hon och gick iväg med Niall. Jag och Louis fortsatte att göra konstiga grimaser mot varandra och snart låg jag på golvet och gapskrattade.
- hahahaha!! S-stop i-it, I-I can't b-breathe!! Skratta jag men Louis fortsatte att gör roliga grimaser.
- ehm... Klara? Why are yo laying on the floor? Fråga Harry när han kom fram till oss.
- yeah, Klara, why? Sa Louis.
- I don't really know! Suckade jag. Ni vet en sån suck som man suckar när man har skrattat så att man fått ont i magen och sen slutar man och skrattar och tänker: 'åhhh, det var roligt'? Aa, en sån suck. Harry skakade på huvudet åt mig innan han bar upp mig och satte mig i ute-soffan bredvid Louis. Sen gick han iväg igen. Antagligen till grillen. Om ni undrar så var grillen nedanför altanen så man såg dem inte.
Jag la mitt huvud i Louis knä så att jag låg ned och tog över hela soffan. Louis började hålla på med mitt hår. Bara pillade lite. Jag blundade och njöt. Det bästa som finns är när någon håller på med mitt hår! Efter en stund så slutade han. Jag öppnade ena ögat och kollade på honom.
- why did you stop? Fråga jag.
- stop what? Fråga han förvirrat och jag öppnade andra ögat också.
- why did you stop fiddling with my hair? Fråga jag igen. Han började igen.
- you like it? Fråga han.
- yes, i love it! Sa jag och blundade igen.

Efter en stund så var dem klara med att grilla och dem kom tillbaka. Liam gick och hämtade Niall och Lea och nu sitter vi här och äter allihopa. Jag sitter mellan Louis och Harry.
- oh my... This taste so good! Sa jag när jag tog en köttbit.
- I'm glad you like it honey! Sa Harry och pussade mig på munnen även fast att jag hade munnen full med mat.
- now it tastes even better! Sa jag och Harry skrattade åt mig. Det fick mig att få ännu mer skuldkänslor över vad jag gjort. Att han är så oskyldig och inte vet någonting. Om han får veta, kommer han att göra slut med mig då? Usch, den tanken får mig att vilja gråta. Vilket jag också känner att jag snart kommer att göra.
- excuse me! Sa jag och reste mig upp.
- where are you going? Fråga Harry.
- öhm... O-on te toi-toilet... Stammade jag. Jag var nära på att börja gråta. Jag sprang in i huset och in på toaletten. Jag stängde dörren och satte mig ned på golvet. Jag tryckte upp bena mot bröstet och höll om mina ben. Sen gick det inte mer. Jag började gråta och snyfta som bara den. Jag kan inte fatta att jag har vart otrogen mot Harry!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoppas att ni gillade kapitlet!

KOMMENTERA!!!!!!!! Kommentera vad ni tycker! Jag behöver verkligen veta vad ni tycker! Oavsett om ni tycker den är bra eller dålig så kommentera! Och om ni tycker den är dålig så skriv vad jag kan göra för att få den bättre!!!
Läs min andra fan-fiction: får inte falla!
Älskar er mina grisar!!🐷🐷🐷🐽🐽🐽

// Bella💞😝👍😜😛💕😃😄😀💖💗

Harry Styles!Where stories live. Discover now