Tatuering...

774 26 8
                                    


Innan ni börjar läsa så har jag en snabb fråga: tycker ni att killarna ska prata engelska för i så fall så kan jag ändra på det? ( dem är ju ändå i London) Kommentera!!

- Klara -

Vi satt i soffan och kollade på film. Jag satt mellan Harry och Lea. På andra sidan av henne så satt Niall. Harry hade armen runt mig och jag lutade mitt huvud mot hans bröstkorg.
Jag märkte att Niall smyg kollade lite på Lea och lika så gjorde Lea men när dem kollade samtidigt så började dem rodna och kollade snabbt bort.
Jag kollade inte på filmen utan jag satt bara och kollade på Lea. Hon var den ända som fanns där för mig när jag behövde det. Jag vill ju liksom inte berätta för morfar att Simon våldtog mig... Men det berättade jag för Lea. Jag har inte tänkt så mycket på henne men nu när hon är här så märker jag hur mycket jag egentligen har saknat henne. Hon är verkligen världens bästa vän. Alla borde ha en vän som henne!

- Harry... Viskade jag.
- mm?
- jag är trött! Sa jag
- vill du gå och lägga dig?
- aa...
- okej, kom så följer jag med dig!
- Vi går och lägger oss! Sa jag till dem andra.
- okej! Svara dem.
- Ni kan alla få sova här, Lea med! Sa Harry
- Tack! Svara hon.
- Fast vi har bara tre rum! Sa Harry.
- PAX FÖR ETT EGET!! Skrek Louis.
- Pax för samma rum som Liam!! Ropa Zayn och Liam nickade.
- då får ni sova tillsammans. sa Harry och pekade på Lea och Niall.
Dem kollade på varandra och Lea börja rodna.
- det blir bra! Sa Niall och log.
- kom nu Hazza!! Gnällde jag eftersom jag var trött!
Jag tog tag i hans hand och drog med honom upp för trapporna. Vi gick in i hans rum.
- fan också min väska är där nere! Sa jag innan jag började gå ned för trapporna för att hämta min väska.
När jag kom ned så såg jag Lea stå i köket med ett glas vatten i handen. Jag gick fram till henne.
- hej! Sa jag.
- heej... Sa hon tyst.
- vad är det? Fråga jag.
- nej, asså jag är bara nervös över att jag ska sova i samma säng som Niall. Sa hon och drack upp vattnet.
- det kommer gå bra, och dessutom så ska du vara glad att du får sova med honom och inte med Zayn... Sa jag och tänkte på kvällen då jag "sov" med Zayn och Harry... Det var så mycket mysigare när jag fick sova hos Niall.
- vad menar du? Fråga hon.
- äsch, jag berättar imorgon, Niall är mysig att sova med! Sa jag.
- o-okej, tack. Sa hon och krama mig.
- ingen fara, men du jag är riktigt trött nu så jag går upp och sover, men det är bara och komma och väcka mig om det är något.
- aa, okej, tack...
Jag tog min väska och skulle precis börja gå upp för trappen.
- förresten, Klara!! Ropade Lea.
Jag suckade och gick tillbaka till köket.
- vad? Frågade jag.
- Äre ditt hus? Fråga hon.
- hahaha!!! Nej, det här är inte mitt hus, det är Harrys!! Skratta jag.
- aha, okej.
- godnatt!
- godnatt.
Jag gick upp till Harry som redan låg i sängen och höll på med mobilen. Jag bytte om så att jag bara hade Harrys stora t-shirt på mig och sedan la jag mig i sängen bredvid honom.
- vad var det som tog som tid? Fråga han och la undan mobilen.
- jag prata med Lea. Svara jag.
- vad prata ni om?
- hon var nervös för att sova med Niall.
- och vad sa du?
- haha, är det här ett förhör eller? Men iallafall så sa jag att det kommer gå bra och att Hon ska vara glad att hon får sova med Niall och inte blir tvungen att sova med Zayn.
- vaddå då? Fråga han.
- ja men sen det som hände när jag sov bredvid dig och Zayn! Sa jag.
- va?
- ja men att Za... Jag slog handen över min mun. Harry vet ju inte!
- vad hände? Fråga han.
- eh... Inget... Sa jag.
- Klara!! Jag vet att du gömmer något för mig nu!
- ... Men Zayn... Han sa att jag inte fick säga... Sa jag tyst.
- Du måste berätta, annars så frågar jag Zayn! Sa han.
- o-okej... Du vet den kvällen när vi var hos Niall?
Harry nickade.
- då låg ju jag mellan dig och Zayn, och under natten så... Han typ, han... Eh, han...tafsade, eller jag vet inte men han tog på mig och det var väldigt obekvämt, så det var därför jag gick till Niall sen... Berättade jag.
Harry spände käkarna.
- VAFAN!!! Jag ska döda honom! Skrek han.
- nej, Harry om du berättar att jag har sagt så kommer HAN att döda MIG! Sa jag och drog ned Harry i sängen.
- men han... Jag... Du...AAAAHHH!!! Skrek han och la sig ned i sängen med ögonen mot taket.
- Harry, snälla säg inget till honom om det här, och dessutom så var ju inte du och jag riktigt ihop då. Sa jag lugnt.
- Klara, förlåt men jag blir bara så irriterad på honom, och du kunde ju ha sagt till mig så kunde vi ha bytt plats! Sa han.
- förlåt...
- men, du har inget att säga förlåt till. Sa han.
- mm... Svara jag.
- kom! Sa Harry och drog mig till sig.
Jag la huvudet på hans bröst och kunde höra hans hjärta, vilket lugnade mig. Harry låg och höll på med mitt hår och jag njöt verkligen. Det tog inte lång till tills jag somnade i Harrys famn.

Jag vaknade på morgonen av att jag hörde någon som pratade. Jag lyssnade och hörde att det kom från rummet intill alltså där Niall och Lea är. Jag kunde inte tyda vad dem sa det lät bara som ett mummel.
Jag vände mig om och såg Harry ligga och sova fridfullt. Han är så söt.
Jag tog mitt finger mot hans tatueringar och följde linjerna på tatueringarna. Han var så varm.
- morron! Sa en hes morgon röst. Jag kollade upp mot Harry och såg att han hade vaknat.
- god morgon! Sa jag och log. Vi låg kvar och jag fortsatte att "rita" på hans tatueringar. Efter en stund så hade jag slut på tatueringar och började då istället att smeka hans magrutor med ena handen samtidigt som jag kollade in i hans gröna ögon. Dem finaste ögonen som finns.

- Harry -

Jag vaknade av att jag kände Klara "måla" på mina tatueringar, det var så himla skönt. Jag blir helt varm av att bara känna hennes fingertoppar mot min hud. Jag låg och bara njöt en stund.
- morron! Sa jag och hon ryckte till men kollade upp på mig.
- god morgon, svarade hon och log mot mig innan hon fortsatte med mina tatueringar. Jag följde hennes finger med blicken. Efter en stund så började hon istället smeka min mage och jag kollade upp i hennes blå-gråa ögon. Dem är dem finaste ögonen i världen.

- gjorde det ont? Frågade hon helt plötsligt.
- va? Vadå? Fråga jag.
- tatueringarna, gjorde det ont att göra dem?
- eeh...
- spela inte tuff nu, svara ärligt! Sa hon.
- asså, okej, vissa gjorde ont och vissa inte, det beror på vart på kroppen dem är! Svara jag ärligt.
Hon nickade till svar. Jag drog henne närmare mot mig.
- varför undrar du? Fråga jag.
- jag vet inte, men... Jag kanske vill ha en! Sa hon och pussa mig på bröstet eftersom jag tryckt henne mot min famn.
- vad vill du ha för någon då?
- ehm... Ett hjärta vid handleden... Sa hon tyst innan hon vände sig om i sängen och reste sig upp.
- vad är det? Fråga jag när jag märker att det är något fel.
- va... Eh, inget. Sa hon.
- jag går och gör frukost! Sa hon innan hon går ut från rummet. Undrar vad det var med henne?!

- Klara -

- jag går och gör frukost! Sa jag och gick ut från rummet innan Harry hann svara.
Ett hjärta på handleden är något som jag verkligen vill ha. Inte bara för att jag tycker det är fint utan det har en stor betydelse i mitt liv.. Ugh jag orkar inte ens tänka på det. Jag ska berätta för Harry om det men... Bara inte, just nu...
Jag gick in i köket och tog fram alla ingredienser till att göra pannkakor. Efter en stund så kom Harry in i rummet med bara ett par byxor på sig och en bar överkropp. Han gav mig ett försiktigt leende och satte sig på köksön. Han kollade på mig, som om han ville att jag skulle berätta. Jag vände mig snabbt om och försökte låtsas att hålla på med pannkakan som jag stekte men eftersom det var den första som jag lagt på så tar det ju lite tid innan man kan vända den. Jag trummade lite i bänken med naglarna eftersom jag inte visste vad jag skulle göra.
- Klara. Sa Harry.
- mhm? Viskade jag så tyst så att det knappt hördes.
- snälla, kan du berätta vad det är? Har jag gjort något fel? Frågade han och jag kände hur han kom och kramade mig bakifrån. Jag stelnade till och svalde hårt. Jag suckade djupt innan jag vände mig om mot honom och tog tag i hans händer.
- Nej, Harry! Du har inte gjort något fel... Snarare tvärtom, du gör helt rätt. Det är bara det att det här med eh... Tat-tatueringen... Det, liksom är ett känsligt ämne. Berättade jag och kollade in i hans gröna, fina ögon.
- okeej, men kan du snälla berätta det för mig... Jag vet att du inte kanske vill det nu men, snälla, berätta det när du är redo. Jag vill inte att vi har några hemligheter för varann! Sa han och klämde mina händer lite. Inte så att det gjorde ont utan på ett mysigt sätt som visar att han finns där för mig.
- jag vill inte heller att vi behåller hemligheter för varandra Harry, och jag lovar att berätta när jag är redo! Sa jag.
- Bra! Svara han innan han kysste mig mjukt på läpparna.
- ååhh så gulliga ni är, men lilla, söta, fina Klara... FÖRSÖKER DU BRÄNNA UPP HUSET ELLER??? Skrek Louis, som jag inte märkt kommit in i rummet. Men nu när jag kollar åt det hållet så ser jag att Louis, Zayn, Lea och Niall har kommit hit. Dem måste ha smugit för jag har inte hört något alls!
Jag vände mig om och tog bort pannkakan från stekpannan. Jag hällde sedan i mera smet och började på nästa pannkaka innan jag vände mig om igen.
- har ni sovit gott då? Fråga jag och siktade mest på Lea och Niall som sovit i samma säng.
- jepp! Det var skit skönt att ha en egen säng! Sa Louis och Lea började rodna!
- vad bra! Men ni då? Har ni sovit gott? Fast Lea och Niall kanske inte har sovit, ni kanske gjort något annat? Frågade jag och Lea gav mig en mördar-blick.
Jag vände mig om och vände på pannkakan som nu inte var bränd som den innan var.

------------------------------------
Hoppas ni gilla kapitlet!
// Bella 😂💞😜😄😝😊👍💖😛😃😀💗

Harry Styles!Where stories live. Discover now