- Klara -
Vi satt nu i bilen på väg hem. Det var inte lika tyst som på vägen till restaurangen utan nu så pratade vi om allt mellan himmel och jord!
''Men Klara... Kan du inte berätta lite mer om dig själv och din familj och så?''
''Ehm... Vart ska jag börja?... Eh jo, min mamma och pappa dog i en bilolycka när jag var 9 år och jag har inga syskon eller släkt förutom min morfar.'' Jag kände hur en tår rullade ner från min kind så jag torkade snabbt bort den med tummen innan jag fortsatte: jag jobbade hårt i skolan och när jag fyllde 17 så fick jag en present att jag fick åka till London och när jag var i London så blev jag modell och om jag ville fortsätta så var jag tvungen att flytta hit så min morfar köpte en lägenhet åt mig och nu så är jag här!! Sa jag med ett leende!
''Oh,jag är hemskt ledsen över dina föräldrar, men vad bra att du bor här nu!
''Hehe, ja!'' Sa jag och kände hur jag rodna!
''Men... Eh.. Har du... Eller har du haft någon.... Pojkvän? Frågade Harry.
''Ehm... Jag hade en pojkvän förut men han var inte särskilt snäll mot mig så eh ja det var också en av orsakerna varför jag flyttade hit...''
''Aha'' svarade han bara!
När vi sedan var framme vid min lägenhet så skulle jag precis kliva ur bilen när någon tog tag i min handled och drog in mig i bilen igen! Jag vände mig om och såklart så var det Harry!
''Vad är det?'' Frågade jag
''Kan inte jag få följa med in?''
''Eh ja visst''
''Bra''
Vi klev ur bilen och gick in i min lägenhet!
- Harry -
Hon gick in i vardagsrummet och vände sig sedan om.
''Det här har jag ju redan sett men kan du inte visa mig ditt sovrum? Frågade jag.
Hon kollade på mig konstigt men nickade sedan!
Vi gick in genom en dörr och det första man såg var ett skrivbord och om man kollade åt höger håll så såg man först en säng, bredvid den ett nattduksbord och i hörnett av av rummet så satt det en spegel, och bredvid det var det en garderob.
Men när jag vände mig om mot väggen som dörren var så var hela väggen full med planscher på mig och hela one Direction!!!!!!!!!!! Jag bara stod och gapade en stund innan jag sa:
'' Jag visste inte att du var ett fan av One Direction!!''
Klara började rodna men reste sig sedan up från sängen och öppnade garderobs dörrarna!! Och på insidan av dörrarna så satt det ännu mera bilder på oss! Men när jag gick närmare så upptäckte jag att det inte alls var bilder på one direction utan att det var bilder på bara mig!!!!!!!!
Då var det min tur att börja rodna!!
''Azzå jag är typ ditt allra största fan! sa Klara med blicken på golvet!!!
''Varför har du inte sagt något??
''Azzå jag typ trodde redan att du visste eftersom att jag sa att jag redan visste ditt namn och jag liksom vill att du ska gilla mig men inte för att jag är ett fan utan att du ska gilla mig för den jag är... PÅ RIKTIGT!
''Vänta va??? Sa du just att du vill att jag ska gilla dig?''
''Ehm... Neej??
'' Jag hörde ju vad du sa!! Det sa du visst!
''Nehe!''
''Joho!'' sa jag en sista gång innan jag puttade ner henne på sängen och satte mig gränsle över henne och började kittla henne!!
''NEJ SLUUUTTTTAA!!!! Hahahahahaha!!!!! HARRY SLUUTA NUU!!!!''
'' Inte förens du säger: jag gillar Harry Styles och han är den bästa som finns!!!''
''Haha okej!! Jag... Gillar... Harry Styles och han är den bästa som finns!!!! SÅ SLUTA NUUU!!!''
''Bara om jag får en puss på kinden också!!''
''Hahaha, visst, okej!!''
Jag slutade kittla henne men satt kvar i samma position så hon inte skulle rymma!!
Hon böjde sig fram lika så jag medan jag vred huvudet så hon kunde komma åt kinden!
Men precis när hennes läppar snuddade vid min kind så vred jag tillbaka huvudet så att hon pussade mig på munnen istället!
''HARRY!!!!!'' Skrek hon och rodnade!!
''Var det inte det du ville??'' Frågade jag flörtigt och blinkade med ena ögat så hon rodnade ännu mer!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas att ni gillade kapitlet och att det vart lagom långt och lagom spännande och att det hände lagom med saker i kapitlet!!
Ha det bra!!!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...